-1-

211 7 1
                                    

                             x

  en büyük düşmanlarimdan birisi olan Kim jennie kendiside ünlü bir mafyaydı.

Aslında onu tanımıyor olsam mafya olduğunu falan asla anlamazdım.

O kadar güzel,saf,masum bir yüzü vardı ki belkide hayatımda gördüğüm en güzel kız olabilirdi.

Ona karşı birşey hissetmiyorum sadece güzel buluyorum.Ne kadar saf görünse de bir o kadarda acimasizdi gerçi benimde ondan bir farkım yoktu.

Kim jennie ile aramızdaki düşmanlık biz ikimiz için sebepsiz aslında.

sadece ikimizin babalarıda birbirine düşman olduğu için bizde düşmaniz.Babalarimiz neden dusmandi bilmiyordum babam söylememişti.

------
bugün isim yoktu o yüzden evde durmaya karar vermiştim çünkü yorgundum.

öylesine evde otururken telefonumun bildirim sesiyle telefonumu elime alıp bildirime baktım Jennie'dendi.

             "Thv-rubyjane"

rubyjane-Kim taehyung bugün toplanmamiz gerekiyor lisa,jungkook,sen ve ben hepimizin ortak olduğu sirkette
saldırı olmuş.

thv-Saldiriyi kimin yaptığına dair bir iz var mı?

rubyjane-Nerden bileyim ben banada yeni söylendi git kendin öğren.

thv-Düzgunce birşey sordum sende bana düzgün cevap ver benimle bu şekilde konusamazsin.

rubyjane-sen Kim taehyung isen bende Kim jennie'yim istediğim gibi konuşabilirim.

thv-kendini çok büyütüyorsun jennie neyse seninle uğraşamam toplantı saat kaçta.

rubyjane-Seni aramiyorlar mi taehyung?

thv-simdi tam sen yazdın bana yazdı jungkook şerefsizi saat 17:00'daymis 1 saat var daha.

rubyjane:senin de ondan pek farkın olduğunu sanmıyorum Kim taehyung.

thv-hah ben sana gösteririm şerefsizi bana bak kim jennie benimle doğru konuş seni uyarmam.
✓✓

aslında birşey yapabileceğimi sanmıyorum çünkü yüzün o kadar masum ve güzel ki|

görüldü atıyor birde aptal.|

jennie'ye bir şey yapmazdim çünkü istemiyorum aslinda onu öldürmem iki lafıma bakardı.

toplantıya bir saat vardı bende giyindim silahlarımi hazırladım saatimi seçtim ve evden çıktım.

toplantıyı yapacağımız yer uzaktı 
geç kalabilirdim ama umrumda degiller beklesinler.

toplantının olduğu mekana geldim buraya daha öncede gelmiştim lüks bir yer.

______________
umarım beğenirsiniz ve tutar lütfen oylamayi unutmayın🤍

lover from the enemy ||taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin