Wellcome

38 2 0
                                    

Merhabalar hepinize, tekrar bir miraculous fanfic ile karşınızdayım. Yalnız bu kitap diğerlerinden biraz daha farklı olacak.

Öncelikle beni tanımayanlar için size kendimi tanıtayım. 3 yıldır Wattpad uygulamasındayım. Bir çok hesabım oldu ve tahmin ediyorum ki bu son hesabım olacak. Önceki ve hala kullandığım hesabımın adı nollyannas isterseniz bakabilirsiniz. Orada, taslakta bulunan kitaplarımı uyarladığım da oluyor. Aynı şekilde istediğiniz kurgular olursa onları da yazabilirim.

Biraz da size kurgudan bahsedeyim. Kurgumuzda yeni bir karakter bulunmakta, Juliette Beckett. Bu kitapta da ilk sezondan beridir bu karakterimizin yaşadıklarını anlatacağım. Ancak içerisinde adrienette, feligami ve bu tarz shipler de olacak. Nasıl diye merak ettirebildiysem sizi okumaya bekliyorum.

Kurguya başlamadan önce sizden bir kaç şey isteyeceğim ayrı olarak. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Karakterlere olan sorularınızı karakterler üzerinden cevaplayabilirim bana olan sorularınızı, yorumlarınızı kendim cevaplayabilirim. Sizin eğlendiğiniz kadar bende eğlenmek istiyorum kısacası bu yüzden dediğim gibi lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Kitapta kimsenin kimseyi yargılanmasına izin vermem rahat rahat yorum yapabilirsiniz.

İkinci olarak da göreceğiniz üzere takipçi sayım baya bir az. Kitabı paylaşıp takip edebilirseniz çok mutlu olurum. Yeni dostlar edinmek hiçbir zaman size zarar vermez :)).

PsychicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin