𝐘/𝐍'𝐬 𝐏𝐎𝐕 ( 𝟏𝟏 𝐲/𝐨):
𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘢 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘬𝘪𝘥. 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘮𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥. 𝘐 𝘸𝘰𝘯𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘴𝘦...𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘊𝘢𝘳𝘵𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘵. 𝘋𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘳𝘦𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘥 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘴𝘬𝘦𝘵𝘤𝘩 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘦..."𝘸𝘺𝘥𝘥 𝘺/𝘯~" 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨. "𝘊𝘢𝘳𝘵𝘦𝘳 𝘨𝘰 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦" 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘥𝘦𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘳𝘢𝘱. 𝘐𝘵 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘴𝘰 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘯𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘮𝘺 𝘴𝘬𝘦𝘵𝘤𝘩𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘯𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. "𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘩𝘩 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘺/𝘯 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘳𝘢𝘸~" 𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘴 𝘐 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘸𝘰 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺. 𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 6 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘢 𝘣𝘰𝘺 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘮𝘺 𝘴𝘬𝘦𝘵𝘤𝘩 𝘣𝘰𝘰𝘬. 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘮𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘪𝘭𝘦𝘴...𝘸𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘸𝘰𝘳𝘬. "𝘶𝘩𝘮...𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘭𝘰𝘸. 𝘐 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮.."𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶.." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘩𝘺 𝘵𝘰𝘯𝘦. 𝘈 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘺 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯.
𝐌𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐏𝐎𝐕 (𝟏𝟏 𝐲/𝐨):
𝘞𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘧𝘳𝘦𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘨𝘺𝘮 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘺𝘮𝘯𝘢𝘴𝘪𝘶𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭. 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘳𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘮𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘺𝘱𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴. 𝘔𝘺 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘮𝘢𝘵𝘦 𝘺/𝘯 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘢𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘺 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘐 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘵𝘦𝘳 (𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘸𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘶𝘯𝘯𝘺 ) 𝘳𝘶𝘯 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳. 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘺/𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥. 𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 10 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘺/𝘯 𝘴𝘢𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵. 𝘐𝘥𝘬 𝘸𝘩𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘳𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬. 𝘐 𝘴𝘯𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘺/𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘵. 𝘐 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘶𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘯𝘦𝘢𝘳 𝘩𝘦𝘳. 𝘚𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨. "𝘶𝘩𝘮...𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘸𝘬𝘸𝘢𝘳𝘥𝘭𝘺. 𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘦𝘥 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 '𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶' 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯...𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘛𝘙𝘠 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘴𝘰 𝘐 𝘥𝘪𝘥. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘺/𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘚𝘩𝘦𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘤𝘰𝘰𝘭 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘴𝘬𝘦𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘴. 𝘞𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘬𝘦𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘪𝘯𝘦. 𝘐 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥.