(𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺)
(𝟑𝐫𝐝 𝐏𝐎𝐕)
𝘖𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘱𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘕 𝘨𝘳𝘦𝘸 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴𝘩𝘪𝘱. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘸 15. 𝘋𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘮𝘦𝘵 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴. 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯. 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴𝘬𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘶𝘳𝘭𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘴𝘬𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘤𝘶𝘳𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘱. 𝘛𝘩𝘦 4 𝘥𝘪𝘥 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘕 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘖𝘯 𝘢 𝘴𝘱𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘥. 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭, 𝘠/𝘕 𝘴𝘢𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘱..𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘠/𝘕 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥.
"𝘖𝘬. 𝘚𝘖 𝘠𝘖𝘜𝘙 𝘛𝘌𝘓𝘓𝘐𝘕𝘎 𝘔𝘌 𝘠𝘖𝘜 𝘞𝘖𝘜𝘓𝘋𝘕𝘛 𝘓𝘌𝘛 𝘏𝘐𝘚𝘖𝘒𝘈 𝘏𝘐𝘛" (𝘪𝘧𝘺𝘬𝘺𝘬😏🌚) 𝘠/𝘕 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯. "𝘕/𝘕 𝘐 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘪𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘥" 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘷. "𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬...." 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘠/𝘕 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘢 𝘴𝘵𝘪𝘯𝘬 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯𝘵 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘦𝘺𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥. 𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘩𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘠/𝘕 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. "𝘎𝘶𝘺𝘴....𝘐 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯" . 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘴𝘢𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳. 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨. "𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘪𝘴 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘶𝘦𝘳𝘵𝘰 𝘳𝘪𝘤𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘥" 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘱𝘢𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 "𝘞𝘏𝘈𝘛" 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘯𝘨..." 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘪𝘬𝘦 9 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩𝘴.." "𝘵𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨." 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘢𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦. "𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦" 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝘐𝘯 𝘵𝘸𝘰 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘴..." 𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵. "𝘉𝘜𝘛...𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘪𝘵 𝘰𝘬" 𝘠/𝘕 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦. "𝘰𝘩 𝘴𝘩𝘪𝘵...𝘪𝘵𝘴 6:12". "𝘖𝘩 𝘐 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘨𝘰" 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘐𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶" 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 4 𝘣𝘭𝘰𝘤𝘬𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘪𝘷𝘦 2 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘰𝘧𝘵𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘰𝘳 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. "𝘪𝘨𝘩𝘩 𝘪'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘢𝘭𝘭" 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘥𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘈𝘮𝘪𝘳. "𝘣𝘺𝘦𝘦 𝘨𝘶𝘺𝘴𝘴~" 𝘠/𝘕 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘴𝘰 𝘯𝘰𝘸 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘕 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘰𝘧𝘵𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘔𝘰𝘳𝘢𝘭𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘭𝘢𝘵𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘵𝘩𝘶𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴. "𝘔𝘢𝘮𝘪 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨" 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯𝘦𝘥. 𝘙𝘪𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴. "𝘮𝘢 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "𝘶𝘩𝘮𝘮...𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘢𝘥...𝘩𝘦" 𝘙𝘪𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘪𝘤𝘤𝘶𝘱𝘴. "𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨....𝘴𝘰𝘮𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘪𝘫𝘢...." 𝘠/𝘕 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘵 𝘙𝘪𝘰. 𝘚𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘳𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘙𝘪𝘰 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨. "𝘮𝘢.." 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘮 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 "𝘪𝘴 𝘩𝘦 𝘰𝘬" 𝘠/𝘕 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥. "𝘩𝘦𝘴...𝘩𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘵..𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘮𝘦" 𝘙𝘪𝘰 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨. 𝘠/𝘕 𝘨𝘢𝘴𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩. 𝘙𝘪𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘑𝘦𝘧𝘧 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴. 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘙𝘪𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘱𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥. 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘴𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘧 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦.
(𝐌𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐏𝐎𝐕)
𝘔𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯...𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥. 𝘠/𝘕 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩. 𝘚𝘩𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺, 𝘪𝘷𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘸𝘦𝘵..𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨..𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴 9. 𝘐 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘢𝘤𝘦𝘱𝘭𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨. 𝘔𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘦. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 15 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘠/𝘕 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘚𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘧𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘬..𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳. 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘥𝘬 𝘸𝘩𝘺 𝘱𝘶𝘵 𝘐 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥". "𝘭𝘰 𝘴𝘦́...𝘭𝘰 𝘴𝘪𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩𝘰" (𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸...𝘪𝘮 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺) 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘢𝘳𝘮𝘴. 𝘚𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘱𝘦𝘢𝘬 𝘪𝘯 𝘴𝘱𝘢𝘯𝘪𝘴𝘩 . 𝘕𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵.
(𝘺𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴)
(𝟑𝐫𝐝 𝐏𝐎𝐕)
𝘛𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘴𝘵 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘕 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘮 𝘥𝘢𝘪𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘱𝘢𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯𝘵 𝘣𝘦 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘯𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘰𝘶𝘵 𝘙𝘪𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘠/𝘕 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳𝘱𝘰𝘳𝘵. 𝘓𝘰𝘯𝘥𝘺𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘕 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴. 𝘈𝘮𝘪𝘳 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘯𝘤𝘩𝘢𝘭𝘢𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵. 𝘏𝘦𝘳 𝘧𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘔𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘵 𝘪𝘯 𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦. 𝘏𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰. 𝘠𝘢𝘭𝘭 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘷𝘢𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘰𝘸𝘥 𝘰𝘧 𝘱𝘱𝘭.