3.Bölüm

40 3 0
                                    

Okunması fazla ama oylar az beğenmediğiniz bir kısım olursa söyleyin lütfen değiştiririm.

Hayalet okuyucu olmayın bolca oy ve yorum bekliyorum.

Kötü mü yazıyorum tamam ilk iki bölümü başlangıca göre soft olabilir ama povda da yazdığım gibi sevgililer.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Küçük beden kalbine sığdıramadığı korkuyla, büyük bedene sığınmak istiyordu ama ailesi karşısıydayken biraz zordu. Yutkunmuştu ve yanında ki sevgilisi bu yutkunmanın;korktuğunu,kendisine sığınmak istediğinin anlamıydı. Sevgilisi Jungkook'u kurtarmak amaçla atıldığında,ailesi gözlerini sevgilisine dikmişti. "Merhaba efendim ben Jungkook'un ev arkadaşı Kim Taehyung. Jungkook sizden çok bahsetmişti, memnun oldum efendim." Taehyung ne kadar;sevgilisinin travmalar yaşamasına sebep olan, sürekli kabuslar görmesine sebep olan ailesinden hoşlanmasada,memnunca gülümsemişti ama bu gülüşün altında ailesine büyük küfürler yağdırıyordu. Jungkook'un ailesi şüpheyle ikisi arasındaki bakışları mekik çekiyordu. Bayan Jeon Taehyung'a elini uzatmasıyla Taehyung elini tutup,narince öpücük kondurmuştu. "Bu güzel hanımefendi adını bahşedebilir mi?" Bayan Jeon memnunca gülümseyip, "Jeon Hana, buda eşim Jeon Du-Ho." "Memnun oldum efendi!" Taehyung içinde ki savaşı göstermeyen sevinçli sesine, Bayan Jeon eşi Bay Jeon akıllarında ikisinin sevgili olma şüphesini belli etmemeye çalışan sesleriyle karşılık vermişlerdi. "Bizde memnun olduk oğlum!" demesine rağmen Taehyung anlamıştı...


Jungkook ailesini hiç umursamadan hemen cebinden çıkardığı anahtarla, aceleyle açtığı kapıdan içeri girip, koşarak odasına çıkmıştı. Taehyung her ne kadar peşinden gitmek istesede önlerinde otuz ikiz dişleriyle gülümseyen çifte - her ne kadar ağızlarına çakıp,dişlerini söküp eline vermek düşüncesi olsada - sahte bir gülümseme ile karşılık verip valizleri içeri taşıdı. Valizler o kadar ağırdı ki çok kalacakları kesindi. İçinden geçirdi; sevgili olduğumuzu anlamadan giderler umarım ama hesaba katmadığı bir şey vardı,takıntısı Min-Ji....

Klişe gibi gelebilir ama çoğu insanın hayatında takıntılı insanlar var ve bu bazı insanlar bazen abartı derecede takıntılık yaptığı zaman sapıklığa kadar çıkabiliyor. Evet bu tür durumlar,kadınlara karşı yapılan sapıklık çok oluyor olabilir ama erkeklerde de olabilir bu durum....

Taehyung yemek yaparken küçüğünü anlattıklarını düşünmeye başladı.Eşcinsel olan birine neden bu kadar yükleniyorlardı ki? Sevdiği kişiyi seçebiliyor mu insan? İnsanlar giyim tarzına bile karışıyorlar. Abartılacak ne var ki? Alt tarafı giyim tarzları,tarzımız farklıydı. Dünyada o kadar olay varken gelip bizim yönelimimize takmak tamamen hastalıktı.

Taehyung iç çekti;

Keşke dünya daha adil ve sevecen olsaydı;kimse kendini yalnız hissetmeyecekti ya da yargılanmayacak düşüncesiyle fikirlerini özgürce söyleyebilecekti...

Diye geçirdi Taehyung Jungkook'un yaşadıkları ağırdı ve Taehyung sevgilisinin direncine,ayakta dimdik dikilmesine bu yüzden hayrandı. Gerçi o hep sevgilisinin her haline hayrandı ve tapıyordu. "Güzel yavrum yardım edilecek bir şey var mı?" Taehyung daldığı düşüncelerinden Bayan Jeon'un sesiyle irkilerek ayrılmasıyla, bir anlık dalgınlıkla baş parmağını kesmişti. "AĞH!" Bayan Jeon telaşla hemen kendinden uzun çocuğun yanına giderek parmağına baktı ve telaşla Taehyung'un parmağını suya tuttu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amour Impassible Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin