Hikayenin kapağını tasarlayan arkadaşım teşekkür ederim 🥺 ❤️.
Instagramda pov olarak yazmıştım çok istenildiği için yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Hayatın zorlukları desem ne düşünürsünüz? Aileniz,arkadaşlarınız kısaca hayatınıza girip çıkan herkes aklınıza gelirdi dimi ve size yaşattıkları... Sesinizi duyurmak isteğinizi anlıyabiliyorum çünkü kim neden sesini duyurmamak istesin ki?Sesimizi duyurmak her zaman en zorudur taki doğru kişiyi bulana kadar...
Ben Jeon Jungkook 20 yaşında Universiteye giden,halen sevdiği için yaşamaya çalışan bir bireyim.Hikayemin zorluğunu dinliyorsanız mutluyumdur.Eğer aklınızda ölmek gibi bir düşünce varsa bilin ki;siz de her zorluğa rağmen buraya kadar gelmişseniz halen bir umudunuz vardır. Hayat hiç ummadığımız bir zaman birini karşınıza çıkarıyorsa o doğru kişidir. Doğru kişi olup olmadığını nasıl mı anlarsınız? Sizi her şeye rağmen bırakmayan sizi koruyup seven birisi olduğunda işte o kişinin sizin için doğru kişi olduğunuzu anlarsınız.
Sabah olduğunu belli eden güneş ışınları yüzüme vuruyordu. Elimle engellemeye çalışsamda boşaydı. Arkamı dönüp sevgilimin o muazzam yüzünü görmemle kocaman gülümseyip onu izlemeye başladım.Taehyung o benim sevgilim;onu deliler gibi seviyorum,o çok harika birisiydi.22 yaşındaydı, saçını kırmızıya boyamıştı ben istedim diye. Arkamda hissettiğim sızıyla yüzümü buruşturdum,dün gece beraber olmuştuk ve ilkimi ona vermiştim. Ona ilkimi vermek,onu her zerreme kadar hissetmek harikaydı. "Çok mu yakışıklıyım ne?" "Çok yakışıklısın bu yakışıklı Tanrı'nın yanına ona sadık bir köle yakışır ve o kişide benim." sırıtıp burnunun ucunda ki beni, yanağını, dudağını yüzünün her yerini öpmeye başladım.
Bir anda kendimi altta bulmamla ona bakıp kaşlarımı çatmıştım. "Ama haksızlık." "Neresi Haksızlıkmış Jeon?" "Gücünü eşit kullanmıyorsun ama." "Bence eşit kullanıyorum." "O zaman niye alttayım ben? Çekil ya!" bana bakmaya başlamıştı, "Yapma Jeon! Utandığım için sitem etmiyorum demiyorsunda gücünü eşit kullanmıyorsun diyorsun?" tamam tamam kabul ediyorum yanaklarım kızarmaya başlamıştı. "Dün gece olanları hatırlatırım?"
(Birazcık smut olabilir rahatsız olacak okumasın 😊)
Altından bir şekilde kurtulmuş, banyoda klozetin üstüne oturmuş, önümde ki şişmiş erkekliğime bakıyordum. Dün gece aklıma geldikçe önümdekinin acısı artıyordu. Sikeyim seni Kim Taehyung. "Jeon kapıyı açar mısın sevgilim hım yardım ederim?" önümde ki şişliği görmüştü çok güzel dimi? "Rahat bırak beni Kim!" gülüyordu. "Ama sevgilim rahat bırakırsam kendin nasıl halledeceksin?" "Boşuna elim yok Kim!" "Peki hallet bekliyorum." Sağ elimi erkekliğime sarıp çekmeye başlamıştım. Olmuyordu ne kadar çekmeye çalışsamda olmuyordu resmen onlarda Taehyung'u istiyordu!
Klozetten kalkıp,utana çekine kapıyı açmıştım. Bana bakıp gülmeye başlamıştı "Yapamadın dimi?" beni sertçe duvara itip duvarla beni arasına almasıyla sırtımda hissettiğim acıyla inlemiştim. Sert olmayı seviyordu sert olmasa ölürdü ama itirazim yok sert olması hoşuma gidiyordu. Uzun ince parmaklarını erkekliğimde hissedince inlemiştim. " Taehyungie~ ıhmm" "Benim olman hoşuma gidiyor Jeon." "Senin olmam hoşuma gidiyor Kim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour Impassible
Hayran Kurguİmkansız gibi gözüksede,mesafeler uzakda olsa aşk engel tanımaz.