°•★stars☆•°

3 0 0
                                    

┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ FLUFF
┊ ┊ ┊ ┊ ˚♡ ⋆。˚ ❀ soft content
┊ ┊ ┊ ✫
┊ ┊ ☪⋆. - Przygotowałam babeczki,
┊ ⊹. nugettsy i twoje ulubione ciasteczka! -
✽ ⋆ ┊ . ˚. uśmiechnęła się szeroko do chłopaka,
˚✧ który rozkładał duży koc w bagażniku swojego samochodu. Przygotował dla nich miejsce do siedzenia i oglądania filmów. Rozwiesił ładnie lamki, porozrzucał misie, poduszki i koce. Zerknął na nią, właśnie kładła duży kosz z jedzeniem pod przednim siedzeniem. Spojrzała do środka torby swojego chłopaka, w której były napoje, żelki i chipsy. - Matko będziemy po tym grubi. - zaśmiała się.

- Nic to nie zmieni skoro będziemy się kochać. - pocałował ją. - O której będą te spadające gwiazdy? - zerknęła na zegarek, który spoczywał na jej nadgarstku.

- Możemy obejrzeć ten film, który chciałeś obejrzeć ze mną. Powinniśmy zdążyć. - wskoczyła do bagażnika, chwyciła za jednego pluszaka, przykryła się kocem i zaczęła szukać na laptopie filmu. Chłopak uśmiechnął się do niej, po czym sięgnął po monstera da nich i wyciągnął swoje ulubione ciasteczka. Jego ukochana specjalnie nauczyła się takie robić jak usłyszała o tym, że jej chłopak je uwielbia.

- Podać ci coś, kochanie? - otworzył napój i podał jej go.

- Nie dziękuje, narazie nic nie potrzebuje. - skrzywiła się dalej patrząc prosto na ekran. Wydawała się niezadowolona z rezultatu jaki dawał jej laptop. - To ten film? - spojrzała na chłopaka, kiwnął jej głową na tak na co jej twarz ukazała ulgę. - Ciężko było go dorwać. - ułożyła laptop wygodnie tak, aby oboje dobrze widzieli każdą scenę na nim. Chłopak przyciągnął ją do siebie, mocno ją wtulając w siebie. Delikatny uśmiech pojawił się na ustach bohaterki. - Posmakuj ciasteczka. - poprosiła, patrząc prosto na ukochanego. Złapał za ciastko, posmakował i uśmiechnął się.

- Są przepyszne, tak jak zawsze. - jej uśmiech roztopił jego serce.

- Cieszę się, są specjalnie dla ciebie zrobione, więc zależało mi by tobie smakowały. - cmoknął dziewczynę w policzek.

- Kochana jesteś. - oparł swój policzek o jej głowę wlepiając wzrok w lecący na ekranie film. Oboje skupili się na filmie na tyle, że nie zdali sobie sprawy jak szybko minął im czas i jak szybko nadszedł moment tego, po co tam przyjechali. Pierwsza gwiazda spadła niewinnie, niezauważona przez pare. Jednak następne spadły już parą i chłopak zauważył je bez problemu. - Spadają już. - delikatnie ruszył dziewczyną by zdobyć jej 100% uwagę. Jej oczy zaświeciły się.

- To już? - wlepiła wzrok w niebo, patrząc z niedowierzeniem. Właśnie wtedy zrobił się deszcz gwiazd. Niebo błyszczało, było wręcz przepiękne. Na dodatek piecze nad gwiazdami trzymał księżyc, który dodawał piękna tej nocy. Dziewczyna chwyciła za telefon i zaczęła nagrywać dane zjawisko. Siedzieli tak w milczeniu, patrząc w niebo i podziwiając piękno, jakie świat potrafi zaoferować. W końcu dziewczyna zaczęła się śmiać, co zadziwiło jej chłopaka.

- Z czego się śmiejesz? - spojrzał na nią, z uśmiechem, mimo tego, że nie rozumiał sytuacji w jakiej się znajdują.

- Bawi mnie to, że nigdy nie wierzyłam, że może to się mi przydarzyć. - uśmiechnęła się. - Dlatego dziękuję, że mnie tu zabrałeś. Kocham cię. Sprawiasz, że dużo rzeczy staje się możliwe. - wzięła łyka napoju, a on zamilkł, patrząc na nią z uśmiechem.

- Jesteś cudowna. - patrzył jak zgniata puszkę i zamyka laptopa, odkładając go w bezpieczne miejsce. Zamknęła bagażnik i przykryła go kocem.

- To czas spać. - pocałowała go. - Prawda?

rose petals // multifandom one-shotsWhere stories live. Discover now