Geç olunca Sakura ve Hinata gittiler. Kakashi kalmıştı. Üçüde sabahlamaya karar vermiştiler. İlk uyuyan Naruto olmuştu.Ardından Sasuke ve Kakashi. Sabah olunca öğlen olmuştu. Sakura'yı aradılar. Birazdan buluşacaklardı. Sasuke'nin bilgiseyarını aldılar. İzlemeye ve dinlemeye başladılar.
Naruto: Bende dinlicem!
Sasuke: Bi dur daha kimse dinlemiyo!
Kakashi: Geldi.
Dediğinde izlemeye başladılar. Sakura ayakta eğilmiş ona gül verdi. Ve ardından çıkma teklifi etti. Hinata kabul etmişti. Sarıldılar. Üç izliyiciler alkışlıyolardı.
Naruto: Sesi bile titremedi!
Sasuke: Vay be!
Kakashi: Sakura da tam yürek çıktı.Ardından bilgiseyar kapandı. Şaşırmışlardı. Sasuke hariç.
Sasuke: Şarj bitti.
Naruto: Şarj'a takmamış mıydın?
Sasuke: Takmıştım fakat koyduğumdan beri çalışıyo.
Kakashi: Neyse göreceğimizi gördük.
Dedikten sonra bilgiseyarı çantaya koydu. Ardından Sasuke ayağa kalktı. Bilgiseyarı götürüp geldi. Naruto telefonunu istedi.
Naruto: Telefonumu verir misin?
Sasuke: Hayır.
Naruto: Sasuke!Telefonumu istiyorum. Başka bir şey istemiyorum! Kakashi bir şey desene!
Kakashi: Sasuke bir şeye hayır diyosa demem ben bir şey.
Dedikten sonra Naruto kollarını bağladı. Kaşları çatık ve kafası buzdolabına dönüktü. Sasuke, Naruto'nun kafasına dönük olan yere gidip ellerini dizlerine koyarak eğildi.Naruto kafasını diğer yere döndürdü.
Sasuke: Kakashi.
Kakashi: Anladım.
Dediğine Kakashi çıktı.Naruto'nun kafasını kendine çevirdi. Kafasını döndürmeye çalışsada olmadı.
Naruto: Bırak!
Sasuke: Bana bak.
Naruto: Yürüseydim tokat manyağı yapardım seni.
Sasuke: Yürüseydin tokatları ceza olarak sayacaktım.
Naruto: Çık şurdan!
Dediğinde kalktı. İki adım gittikten sonra yere düştü. Sasuke kaldırıcağı sırada Naruto söylendi.
Naruto: Yürüyebilirim!
Sasuke: Yürü o zaman.
Naruto: B-Bence senin kucağında olmak..
Sasuke: Evet?~
Naruto: D-Daha güzel..!
Dediğinde kocaman sırıttı ve kucağına aldı.
Naruto: H-Hemen azma!
Sasuke: Azdığımı nerden çıkardın?~
Naruto: Konuşma stiline bak! Daha kocaman sırıtışını araya koymuyorum!
Sasuke: Biraz daha yürümesen olmaz mı?~
Dediğinde tokat attı.
Sasuke: Ow.. Kakashi gittiğinde ceza almaya ne dersin?~
Naruto: Ö-Özür diliyince g-geçeceğini zannediyorum!
Sasuke: O zaman zaten özür dileyeceksin~Dediğinde Kakashi'ye bağırmıştı. Kakashi'den ses çıkmıyodu. Gidip her yere iyice baktı. Ardından telefonunu çıkardı ve Kakashi'yi aradı.
Sasuke: Nerdesin lan sen.
Kakashi: Gitmem gerekti o yüzden gittim.
Sasuke: Pekala.
Kakashi: Sonra anlatırım görüşürüz!
Dedikten sonra kapattı. Sasuke salon'a geçip oturdu. Naruto sordu.
Naruto: N'oldu?
Sasuke: İşi varmış gitmiş.
Naruto: Tamam..
Dedikten sonra telefonunu ayağının dibinde gördü. Hızlıca onu aldı. Telefonu sıkı tutuyordu. Sasuke ona baktı. Ardından söylendi.
Sasuke: Kakashi de gitmiş.
Naruto: Gitmiş.
Dedikten sonra ayağa kalktı. (Bu arada Naruto'nun yürüyememesinin sebebi de hamlamak. Hamlamak bir çok şekilde ayrılıyo). Naruto'yu kucağına aldı.
Naruto: N-Napıyosun?!
Sasuke: Cezan vardı?
Naruto: O-Olmaz!
Sasuke: Nedenmiş o?
Naruto: Ç-Çünkü.. Çünkü işlerimiz var!
Sasuke: İşimiz sadece bu.
Naruto: B-Başka zaman?
Sasuke: Hayır.
Dedikten sonra odaya vardıktan sonra yatağa attı.
Sasuke: 1 ceza sadece..
Dedikten sonra pantolonunun düğmesini açtı. Naruto'nunda şort'unu indirdi. Aletini hızlıca soktu.
Naruto: A-Agh! Imgh!
Sasuke: Biraz hızlı girdik olaya..
Dedikten sonra Sasuke ileri-geri yapmaya başladı. Ardından Naruto'yu öpmeye başladı.Boynuna kadar indikten sonra ısırmaya başladı. Ardından bir üstünü ısırdı. Hemen boynundan çekildi. İleri-geri yapmaya devam etti. Naruto inlemeye devam ediyordu. Sasuke'de bu saydıklarımı yapıyordu. Naruto 'yeter' dediğinde Sasuke'nin aklına ağladığı geldiği için bıraktı. Üstünü düzeltti. Naruto'nunda üstünü düzelttikten sonra kucağına alıp salon'a geçtiler.
Naruto: İz yapmışsın!
Sasuke: Görünmüyordur.
Naruto: Çok belli oluyo hatta!
Sasuke: Bakıyım.
Dedikten sonra boynunu gösterdi. İki ısırığıda gözüküyodu.
Sasuke: Sende ellerimi ve kollarımı ısırdın.
Naruto: Gömlek giyerek kapatırsın sen oralarını.
Sasuke: Kapatmak istemiyorsam?
Naruto: Kapatma o zaman.
Sasuke: Dışarı çıkalım.
Naruto: Ben bunlar geçene kadar bir yere çık-
Sasuke: Yemek yeriz dışarıda.
Naruto: Ben üstümü giymeye gitti- Götür yani.
Sasuke: Dışarıda da mı kucağıma alıcam seni?
Naruto: Koluna girer yürürüm. Şu arada yürüyebiliyo muyum diye bakarız.
Dedikten sonra kucağına aldı. Üstlerini giydiler ve kapını karşısına kadar yürüme yapıyoalrdı. Naruto rahat değildi ama yürüyebiliyodu. Belli de olmuyordu.Sasuke: Rahat değilsin yürürken.
Naruto: Arabaya binicez zaten.
Sasuke: Masa'ya kadar yürüyeceksin. Birde gidişi var.
Naruto: Belli olmuyo. Boşver hadi çıkalım.
Dedikten sonra çıktılar. Arabaya bindiler. Geldikleri yere geldiğinde Naruto'yu aldı Sasuke. Ardından içeri girdiler. Boş bir masa'ya götürdü onları garson. Yiyecekleri sipariş aldıktan sonra gitti.
Naruto: Belli olmuyo değil mi yürümem.
Sasuke: Ayakların biraz titriyo fakat pantolon bol olduğu için rüzgar yapıyomuş hissi veriyo.
Naruto: İyi. Şu kolunu gizler misin!?
Sasuke: Böyle iyi.
Naruto: Ver şu kolunu!
Sasuke: Masaya koyuyorum gözükmüyo.
Naruto: Gözüküyo.
Sasuke: Gözüksün. Ben istiyorum.
Naruto: Ver şu kolunu!
Dedikten sonra kolunu tuttu. Katlamış olan ömleğin kollarını düzeltti. Diğerini de tutup aynı şeyi yaptı. Sasuke sırıtmış ona bakıyodu. Naruto onu görmüyordu. Düzelttiği yetmemiş gibi de güzel şekil verdi.Gömleğin düğümlerini de hallettikten sonra iki kere yavaşça 'bitti!' anlamına gelen vuruştan yaptı.
Naruto: Beğendin mi?
Sasuke: Evet.
Naruto: Sevindim.
Sasuke: Niye saklıyosun?
Naruto: Neyi?
Sasuke: Boynunu.
Naruto: Çok belli oluyo. Etrafa baksana!
Sasuke: Milletin işi gücü yok senin boynuna mı bakıcaklar?
Naruto: Sen baktıysan onlarda bakar.
Dedikten sonra göz kırptı. Ardından yemekler geldi. Yemeklerini konuşa konuşa güle güle yediler. Naruto Sasuke'ye soru sormuştu.
Naruto: Sasuke.
Sasuke: Efendim bebeğim?
Naruto: Kaç promil içmem lazım?
Sasuke: Ne için?
Naruto: İkimizi çift görmek için. (ablanızda güzel sözler var tabii)
Sasuke şok olmuştu. Anladığında ilk öksürdü. Ardından gülmeye başladı.
Sasuke: Sen 5-10 tane iç.
Naruto: Gel beraber olsun.
Dedikten sonra tekrar gülmeye başladılar.
Sasuke: Promil'i fazla kaçırmayalım da üç olmasın.
Naruto: Neyden neye geldin Sasuke!
Sasuke: Bir şey demedim.. Aklında bebek felansa ben bilemem..
Naruto: Döverim seni git yemeğini ye!
Dedikten sonra Sasuke gülmeye başladı. (ne gülüyo amip de otejskgr.).
Sasuke: Bir bebek güzel olmaz mı Naruto?
Naruto: Olmaz.
Sasuke: Babalık bana yakışmaz mı demek istiyosun.
Naruto: Hayır. Daha erken Sasuke.
Sasuke: Evlendikten sonra ilk işimiz bebek yapmak olucak. (şimdi burası maraton başka cinsiyetler bile çıkabilir fldgnbf.)
Naruto: Hı hı bende öyle diyodum. Sasuke ile evlensekte ilk işimiz bebek yapmak olsa diye.
Sasuke: Yemeğini ye bence bebeğim.
Dedikten sonra yemeklerini yemeğe devam ettiler. Yedikten sonra Sasuke tuvalete gitti. Kollarını açmış tekrar geldi.
Sasuke: Geldim.
Naruto: Tatlı yiyelim m-
Sasuke: Hm?
Naruto: Niye açtın kollarını?
Sasuke: Ellerimi yıkıyodum su olmasın diye.
Naruto: Niye geri düzeltmedin?
Sasuke: Böyle güzel duruyo.
Naruto: Benimde boynum böyle güzel gözükmüyo mu?
Dedikten sonra boynunu gösterdi.
Sasuke: Kapat boynunu.
Naruto: Niye? Boynum böyle güzel gözüküyo bence. Bana aldığın kolyeyide taktım bak.
Sasuke: Boynunu kapat bence. Yoksa koluma girsen bile düzgün yürüyemiyeceksin.
Dedikten sonra boynunu kapatmadan önce Sasuke'nin kollarını düzeltti. Ardından boynunu kapattı. Sasuke tatlı söyledi. Tatlılarda geldi. Ardından tatlıları yiyip çıktılar. Tabii Naruto'nun boynu gözüküyodu. Sasuke diğer tarafa geçti. Arabaya bindiler ve eve gittiler. Eve geldiklerinde üstlerini değiştirip TV izlediler. İkiside orada uyuya kalmış. .....
.
.
.NEBERE CENEME. Ben iyiyim keke eyvallah. Neyse şunu diyeceğim ilk olarak. Doğum günümr 4 gün kalmışşşş. Ve Izuku ile aynı gün doğmuşum. Mutluyum canım brokolim ile aynı gün doğmuşum. Herkes 15 Temmuzda Burger ve brokoli yesin fgjdlfgv. Babam ve kardeşim de 17 temmuz. İkisi aynı günde doğdular. Denk'e bak yaa. Bende 17 temmuz da doğsaydım da tam olsaydı. Neyse ben: 13, Babam: 43 ve Kardeşim: 3 yaşında olacak. Ama doğum günümüzü 16 Temmuzda kutlucaz.Sizce kardeşime ve babama ne almalıyım? Aklıma zerre bişe gelmiyo. Bu arada BEĞENDİN Mİ CENEM. VOTE AT Bİ. YORUM BİDE. OHH BU KİŞİYİ KUDURTTUNUZ. Sağoluun. Var oluun. Hadi öpmüşem ben. İyi günler ifinim..
KELİME SAYISI: 990
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASUNARU (YAOİ!!)
Romance'Kalbimde birisi var oda sensin Naruto'Kapak müq. Yaoi fan kitabı! Smut,yaoi her şey var. Küfür de olabilir. Sasuke x Naruto. Okumak istemeyenler veya sevmeyenler okumasın! İyi günler ifinim..