♡7

600 29 13
                                    

(UZUN BİR SÜREDEN SONRA MİRHABAAAA sonda uzun bir konuşma, teşekkür ve özür olacaktır)

Sabah olduğunda Sasuke kalktığında sessizce üstünü giydi. Mutfağa geldi ve buzdolabını açtı. İçinden soğuk suyu aldı ve bardağa koyup tekrar suyu yerine koydu. Suyu içtikten sonra elinin tersiyle sildi. Naruto uyandığında Sasuke'ye seslendi.

Naruto:
Sasuke.

Sasuke:
Efendim bebeğim?

Naruto:
Neden uyandırmadın?

Sasuke:
Uyandırmak istemedim.

Naruto:
Kahvaltı yaptın mı?

Sasuke
:
Hayır ofiste yaparım.

Naruto:
Geç kaldın galiba?

Sasuke:
Hayır.

Naruto kafasını salladıktan sonra kalktı. Sasuke 'yanıma gel' işareti yaptıktan sonra yanına gitti.

Naruto:
Ne oldu?

Sasuke
:
Hiçbir şey.

Naruto
:
Niye gel işareti yaptın o zaman?

Sasuke:
Sabah uyanınca soru perilerinde mi uyanıyor?

Naruto:
Hayır çok mu soru sordum?

Sasuke:
Buda bir soruydu bu yüzden ceza vereceğim.

Naruto:
Ceza mı?

Sasuke:
Naruto.

Naruto:
Buda soruydu değil mi?-

Naruto ağzını tutmuş bir şekilde Sasuke'ye baktı. Sasuke gülmeye başladı. Ardından Naruto'yu öptü ve söylendi.

Sasuke:
Geç geleceğim beni bekleme uyu.

Naruto:
Bende gelsem seninle?

Sasuke:
Ofiste olmayacağım.
Başka bir zaman götürürüm tamam?

Naruto:
Tamam..

Sasuke, Naruto'yu tekrar öptükten sonra ayakkabısını giymeye gitti. Ayakkabısını giydikten sonra Naruto'ya el salladı. Naruto'da ona el salladıktan sonra kapıyı kapattı. Karnı acıkmıştı. Hızlıca kendine yemek yaptıktan sonra onu yedi. Ardından mutfağı ve odasını topladı. Saat öğlen 4 olunca bir tane film açtı ve izlemeye başladı.

Film sıkıcı gelince Naruto değiştirdi. 4 saatlik bir film bulmuştu ve  kapağıda macera'ya benziyordu. Onu açmıştı. Naruto onun korku dizisi olduğunu bilmiyordu. İlk korku yeri geldiğinde yerinde sıçradı. Macera'da onu da karıştırmışlardır diyerek tekrar izlemeye devam etti. Film bittiğinde Naruto korkmaya başlamıştı. Sasuke onu aradığında hızlıca aramayı açtı.

Naruto:
Alo?
Efendim?

Sasuke:
Ow, aramadın beni bugün.

Naruto:
Ofiste olmadığını söylemiştin.
Ve şey neredesin?

Sasuke:
Şimdi ofise geçiyorum.
Ofiste de işlerim var.

Naruto:
Sasuke ofis'e geçmeden beni alabilir misin?
Biraz korkuyorum da.

Sasuke:
Ne oldu da korkuyorsun?

Naruto:
Bir macera dizisi izledim ama içinde korkuda varmış.

Sasuke:
Emin misin?
Macera'nın içinde korku neden olsun?

Naruto:
Şimdi bakıyorum tekrar.

Naruto şaşırmış bir şekilde ekrana baktı. Onu macera diye okumuştu fakat korku yazıyordu şimdi. Nasıl oluyor o?

Naruto:
Ben macera diye okudum ama.

Sasuke:
Korku filmi izledin yani.

Naruto:
Evet..

Sasuke:
Peki, birazdan gelmiş olurum.
Üstünü giyinmeye gidebilirsin değil mi?

Naruto:
Evet gidebilirim.

Sasuke:
Süper kapıyı açamazsan anaktarımla açarım.
Dosyalarda alacağım birde.

Naruto:
Tamam.
Görüşürüz o zaman.

Sasuke:
Görüşürüz.

Dedikten sonra kapattı ve hızlıca odaya gitti. Üstünü giyindikten sonra aşağıya inecekti. O sırada Sasuke eve girmişti ve dosyalarını arıyordu. Naruto da parfüm sıktıktan sonra aşağıya indikten sonra Sasuke'yi gördüğünde korkmuştu. Bu nedenle de bağırarak merdivenden düşmesi bir oldu.

Sasuke:
Bebeğim biraz dikkatli olsana.

Naruto:
İyiyim ben.

Ayağa kalktıktan sonra biraz dizini ovuşturdu. Ardından Sasuke'nin yanına gitti.

Sasuke:
Acıdı mı bir yerin?

Naruto:
Hayır.

Sasuke:
Peki.
Dosyalarımı nereye koydun?

Naruto:
Odaya koydum.
Getiriyim.

Koşarak merdivenlerden çıktı. Ardından elinde iki tane dosyayla geri geldi.

Naruto:
Bunlar değil mi?

Sasuke:
Evet.
Teşekkür ederim.

Naruto:
Rica ederim.

Sasuke onları aldıktan sonra Naruto'nun elinden tuttu ve kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açıktan sonra ayakkabısını giyip arabaya ilerledi. Naruto da ayakkabılarını giyip arabaya geldi. 

Sasuke:
Ne izledin sen?

Naruto:
Korku filmi izlemişim yanlışlıkla.

Sasuke:
Adını soruyorum.

Naruto:
Bilmiyorum.

Sasuke:
İyi.

Dedikten sonra telefonuyla ilgilenmeye başladı. Naruto ayaklarını oynatırken bağcıklarını bağlamadığını görmüştü. Sasuke'ye bakıp konuşmaya başladı.

Naruto:
Sasuke ayakkabılarımın bağcıklarını bağlar mısın?

Sasuke:
Bağlıyım.

Sasuke telefonunu kapattıktan sonra Naruto'nun ayaklarını bacağına koydu ve bağlamaya başladı. Bağlaması bittikten sonra çoraplarını yukarıya çekti ve indirdi. Geldiklerini gördüğünde kapıyı açtılar ve indiler. Naruto hızlıca Sasuke'nin yanına geldi ve elini tuttu.

Sasuke:
Ne izlediğini merak ediyorum.

Naruto:
Ben merak etmiyorum.
Acaba arkamdan gelip beni hızlıca çekip kaçırırlar mı.

Sasuke:
Bilmem olabilir.

Naruto:
Nasıl olabilir?

Sasuke:
Genellikle öyle kaçırıyolar.
Ama ben seni kucağıma alırsam seni kaçıramazlar.

Naruto:
O zaman kafamı görürler senide kaçırırlar.

Sasuke:
Kafanı gizlersen kaçırmazlar benide.

Naruto:
O zaman al beni kucağına. (ALSANA BENİ KUCCAĞINA.)

Sasuke küçük bir sırıtış sonra Naruto'yu kucağına aldı ve hızlıca içeriye girdiler. Odaya vardıklarında Naruto rahatlamış bir şekilde üçlü koltuğa oturdu. Akşama kadar telefonuyla ilgilediğinde saat gece 1'de uyuyakalmıştı. Sasuke çıkıcağında saat 3 olmuştu. Uyuduğunu
gördüğünde onu kucakladı ve arabaya doğru gitti.

Son bir şey söyleyecek olursam..

Bu çiftimiz Romeo ve Juliet'i bile geçmişlerdi..


.
.
.


Ben bu kitabın yazarı olarak bu kitabı uzun bir yazılar yazarak, silerek, düşünerek ve uykusuz kaldığım günleri hatırlıyorum. Tek bu kitap için değil, bütün taslak olarak görünen kitaplarda hatırlıyorum. Bundan çıkıyorum diğerini düşünüyorum.. Eskiden nasıl çok fikirlerim varken şimdi yok olduğunu anlayabiliyorum. B ir şeyi sonuna kadar yazarsın. 3 kıtan kalınca durursun ve uzunca düşnürsün.. Oldu mu bu? Hayır cringe oldu. Yayından kaldır bunu! Öncelikle bu kitabın yorumları çok güzeldi. Hiçbir kitabımda kötü bir yorum görmedim şu anda. Bunun için teşekkür ediyorum artıdan da güzel yorumlarınız ve destekleriniz için teşekkür ediyorum. Bu kitabı bu kadar sevdiğinize inanamadım. İlk başlarda cringe geliyordu bana fakat sizler sevdiğiniz için silmedim. Eskiden bir hata yaptım ve birçok kitabımı sildim. Fakat artık silmeyeceğim. Ve şey konusuna gelirsek.. Özür dilerim fakat aklımda hiçbir fikir gelmiyordu. Yazıyorsun yazıyorsun sonra pat diye fikirler su oluyo ve onu içiyorsun.. Uzun süre sonra geldiiii!!! Umarım beğenmişsinizdir. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Yeni bir kitapta görüşürüz!

                       Kurootts SASUNARU adlı kitabınının sonunu sizlerin önüne koyuyor..

SASUNARU (YAOİ!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin