1

57 10 5
                                    

Küçük kız, eğlenen erkeklere tiksinmeden edemedi. Ne çirkin insanlardı ama! Açgözlü insanlar isteklerini almadan geri durmazdı; isteklerini elde etmek için kirli işlere bulaşmaktan geri çekinmezlerdi ve suçlarının cezalandırılacağını düşünmezlerdi. Hepsi nankör ve etrafındakilere olup biteni umursamayan kişilerdi. Erkeklerin cinsel arzuları yüzünden daha kaç kişinin hayatı mahvolacaktı, kaç kişi daha helak olacaktı? Mide bulandırıcı yaratıklar, hepsi yok olsa ne iyi olurdu.

Fahişeliğe zorlanan ufak kızların durmak bilmeyen gözyaşları, para kazanma derdinde olanlar, cinsel ihtiyaçlarını karşılayanlar, halinden memnun olanlar... Bu gece diğer gecelerden de farklı değildi. Şehrin renkli gecesinde insanlar zamanın nasıl geçtiğini bilmiyorlardı ve pasaklı duran bir kız çocuğun tekini de kimsenin önemseyecek durumu yoktu. Her yeri kir içinde ve yüzünde çürükler olmasına rağmen küçük kızın büyüleyici bir güzelliği vardı. Eğer korkunç görünmeseydi ona talip olan bir sürü erkek olurdu fakat bu haliyle bile onu isteyen erkekler elbette olurdu. Erkekler muhtaç kaldığında her şeye razı olurlardı ne de olsa, küçük kız bunu çok iyi biliyordu.

Orta yaşlarda bir adam küçük kız yaklaştı. Adamın aylardır bir kadın eline değmediği bile her halinden belliydi. İnsanların bu doğasını kızı şaşırtmıyordu. Adam şirin olduğunu düşündüğü bir tonda küçük kıza seslendi: ''Oyun oynamak ister misin?''

"Oyun mu oynayacağız amca, çok isterim."

Kız içinden kıs kıs güldü. Eğik başını kaldırıp yanmış yüzünün görünmesini sağladı. Küçük kızın yeşil gözleri, uzun beyaz saçları vardı; yüzü ve bedeni çürükler ve yanık izleriyle kaplıydı. Adam kızın suratını iyice incelediğinde onun sağ gözünün kör olduğunu fark etti. Bunca kusura rağmen güzelliğini korumayı başarmıştı. Sesi ve kişiliği de iyi görünüyordu bu yüzden hâlâ değerliydi.

"Evet. İnsanları rahatsız etmek istemeyiz o yüzden neden onların olmadığı bir yere gitmiyoruz?"

Adam elini kıza uzattı ve kız sanki hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi uzatılan eli tuttu. Issız bir yere geldiklerinde adam arzularını daha fazla kontrol edemedi ve kızın üstüne doğru yürümeye başladı.

''Söylesene amca,'' kız kendisine yaklaşan adama kinle baktı. ''bizden ne istiyorsun?''

Kız öfkesinden ağlamaya başladı. ''Bu şehirdeki insanları uzun süredir gözlemliyorum. Seni de gözlemledim. Tecavüz ettiğin sonrasında da öldürdüğün küçük kızların ne günahı vardı? Birkaç aylığına bunu durdurmuş olsan da vazgeçemedin değil mi? Nefsine yenik düştün ve yeni bir kurban aradın kendine.''

Adam birkaç adım uzaklaştı. ''Sen normal bir çocuk değilsin anlaşılan.''

Kız acıyla gülümsedi. ''Ben artık insan değilim.''

O an adam ne olduğunu anlayamadan son nefesini vermişti. Küçük kız onu yemektense cesedini yok etmeyi tercih etti.

''Asla senin gibi iğrenç ve çirkin birini yemem. Yanlış kişiye bulaştın.''

---
vy2 diye ölmüşüm haberim yokmuş
biraz shiplerin dışına çıkarak kurgu yazmak istedim.

Close and Open, Demons and the Dead |kny|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin