Ume insan hayatından kötü şeyler hatırlıyordu sadece ve onları hatırladıkça öfkesi artıyordu. Geçmişi değiştirmek gibi bir seçeneği olsaydı değiştirmezdi çünkü şimdi insanlara cezalarını verebiliyordu. Ume'den Daki'ye dönüşmesi o kadar da kötü değildi bir bakıma. Ume yanmış, tecavüz edilmiş, dövülmüş, şiddetin her türlüsüne uğramış ve öldürülmüş olabilirdi ama işler tersine dönmüştü artık. Kendilerini yücelten ve her şeyi yapabileceğini sanan insanlar Daki'nin gazabından kurtulamazdı.
Çok güzelsin Ume...
İltifat edilmekten nefret ediyordu çünkü o geceyi hatırlıyordu. O geceden sonra kendini öldürmek için çok uğraştı çünkü kendini kirlenmiş hissediyordu fakat başaramamıştı. Yalnızca küçük bir çocukken fahişeliğe zorlanmıştı ve ilişkiye girdiği ilk kişi de kırklarında olan bir samuraydı. Kaçmak için çabalasa da kaçamamış ve samurayla cinsel ilişkiye girmişti. Ume'nin gözünden yaşlar akarken ve acı içindeyken samurayın söyledikleri "Çok güzelsin Ume." ve onu öven cümleler olmuştu.
"Keşke çirkin doğsaymışım..." diye defalarca tekrar etti içinden Ume.
Yanında kimse yoktu, yapayalnızdı. Birçok kez fahişe evlerinin yöneticileri tarafından şiddet ve tecavüze uğramıştı Ume. Eğer büyüleyici bir güzelliği olmasaydı başına bunlar gelmezdi.
"Onun adı Nezuko'ydu, değil mi?" Daki gökyüzüne baktı. "Onu daha önce bu şehirde görmemiştim. Ne için geldi acaba?"
Nezuko edindiği birkaç bilgiyle meslektaşlarının yanına döndü. İnosuke kafasını Tanjiro'nun kafasını koymuş bir biçimde uyuyordu. Tanjiro ise huzurlu bir şekilde uyuyordu. Zenitsu tedbir amaçlı uyanıktı.
"Bir şeyler bulabildin mi Nezuko?" diye sordu Zenitsu.
"Ağabeyim ve İnosuke'yi de uyandırsak mı?"
İkili uyuyanları rüyadan uyandırdıktan sonra Nezuko cebinden küçük not defterini çıkardı.
"Öncelikle aradığımız şeyin isminin Daki olduğunu öğrendim, insanlar ona bu adı takmışlar. Maalesef hâlâ kim olduğunu ve iblis olup olmadığını bilmiyorum. Ama bir şahidin dediğine göre cinayet gerçekleşmeden önce bir kız çocuğu sesi duymuş ve kurbanın kendisi de erkekmiş. O yüzden Daki'nin bir kız çocuğu olabileceğine dair ipucumuz var ama bize daha sağlam deliller gerekli."
Tanjiro kız kardeşinin dediklerini dikkatle dinledi. "Yani aradığımız şey kız çocuğu görünümlü bir iblis... tabii, iblisse."
"Zanya'nın yolda olduğunu biliyoruz. Onun da bize katılmasıyla bu iş çocuk oyuncağı olur." dedi İnosuke.
"Zanya değil, Genya." diyerek İnosuke'yi düzeltti Tanjiro.
"Keşke Kanao da gelse." dedi Nezuko iç çekerek.
"Genya buraya geldiğinde araştırmaya devam ederiz." dedi Zenitsu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Close and Open, Demons and the Dead |kny|
Fiksi Penggemar›kimetsunoyaiba‹ Öfkeli ruhu daha da öfkelendirmemelisin.