Akşam yatmak için hazırlanıyordum. Dişlerimi fırçaladım,pijamalarımı giydim ve yatağa girdim. Uzun ve yorucu bir gün geçirmiştim. Uykuma yenik düşerek karanlığa daldım.
Ama sanki birşeyler farklıydı, ters giden birşeyler vardı.Sanki uyumamış gibiydim ama heryer karanlıktı. Gözlerimi açamıyordum, adeta kilitlenmiş gibilerdi. Bir anda bir ürperti hissettim ve gözlerim kontrolüm dışında açılıverdi.
"Lanet olsun" diye fısıldadım. Burası benim odamdı.Hala yatağımdaydım. Ama birşeyler farklıydı. Ortam çok basık ve havasız içerisi karanlıktı. Perdeler açıktı ama içeri bir damla bile ışık girmiyordu resmen.Rüyada olduğumu biliyordum ama bunu daha önce hiç kontrol edebileceğimi düşünmemiştim.
Yataktan yavaşça doğruldum ve bunu ben kendi isteğimle yaptım. Kendi rüyamın içinde istediklerimi yapabiliyo olmak çok enteresan hissettiriyordu. Ayağa kalktım ve cama doğru yürüdüm. Gece değildi gündüzdü ama hava bir garipti, sanki yağmur yağacakmış gibi nemli ve karanlık bir hava vardı. Şimdi ne yapacağımı bilmiyordum.
Yatağa yatıp geri uyumaya mı çalışmalıydım. Yoksa kendimi çimdikleyip uyandırmalı mıydım? Kolumu sertce sıktım .
"ahh" bu acımıştı. Acıyı hissettmiştim.
Bu normal miydi?Rüyada acı hissedilir miydi?
Daha önce hiç böyle birşey yaşamamıştım.
Paniklemeye başladım ve korkudan kalp atışlarımın hızını duyabiliyordum. Odanın içinde dönüp duruyordum. Defalarca yatağa yatıp geri uyumayı denedim ama olmuyordu.Zihnimin içinde birsürü fikirler ve düşünceler tur atıp duruyordu. Çok korkuyordum. Ama eğer acıyı hissedebiliyorsam iki ihtimal vardı. Ya burda ölüp kendi dünyama geri dönerdim ya da , ölüp burda sıkışıp kalırdım ve bir daha kendi dünyama asla geri dönemezdim.
Çok paniklemiştim. Sakinleşmem lazımdı , düzgün düşünemiyordum.
Yatağa oturdum ve derin nefesler alıp verdim. Birkaç dakikanın sonunda kendime geldim. Kendime gelince hiç odayı düzgünce incelemediğim aklıma geldi . Ayağı kalktım ve odanın her santimini incelemeye başladım. Benim odamdı ama aynı hissi vermiyordu sanki bana , yabancı gibiydim. Bir kapı bile yoktu.
Kapının benim odamdaki doğru yerine, yani olması gereken yere doğru yaklaştım ve duvarların üzerinde elimi gezdirdim . Duvarlar bi anda hareket etmeye başladı.
" Bu da neyin nesi" diye söylendim.
Bir anda duvarların arasında bir kapı belirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİHNİMİN İÇİNDE
FantasyBir gece herzamanki gibi hazırlanıp uyumak için yatağa giren genç bir kız uykuya kendini kaptırır . Bir rüya görmeye başlar . Ama başka bir evrende midir ? Yoksa sadece sıradan bir rüya mı görüyordur?