~6~

8 0 0
                                    

Izmisums,asaras,bailes,panika
Ja....šis ir emocijas ar kurām saskaras ikdienā, katra diena paiet kā jauns izaicinājums, katru dienu cīnos par savu dzīvību pati ar sevīm, smadzenes reizēm ir spēcīgākas par sirdi.
Šīs sajūtas mani galina, šis viss mani galina. Reizēm gribas padoties un nomirt, atstāt visu pārējo, citu zina. Reizēm gribas vairāk neko nejust, ne par ko neuztraukties. Reizēm gribas apgulties gulta, aizmigt un nepamosties.
No šīm sajūtām es baidos vēl joprojām. Pa manu vaigu lēnām list asara, nezinu vai spēsu turpināt dzīvot, nezinu vai vēlos turpināt dzīvot. Nezinu vai vēlos turpināt to ko esmu iesākusi.
Varbūt šī ir tā diena kad man viss ir jābeidz? Varbūt tieši šodien man ir jābeidz sevi mocīt? Tikai viens naža asmens, tikai viena strauja kustība un.....un viss būs beidzies. Varbūt tiešām? Varbūt tiešām tas ir tā vērts? Reizēm vēlos aizskriet prom no savām domām, reizēm gribas vienkārši pateikt STOP.Reizem vienkārši gribas saņemt kada mīļā un tuva cilvēka apskāvienu. Varbūt ja būtu to izdarījusi agrāk, varbūt mazāk cilvēkiem sapetu, varbūt.....man būtu vieglāk, nja bez šaubām man būtu vieglāk jo es vairāk neko nejustu. Varbūt tas jāizdara šodien? Negribu lai sāp tiem ko mīlu, bet nevēlos vairāk mocities. Un ko darītu tu, mana vieta ?

Depressed Where stories live. Discover now