Geldik orda bişeyler alıp beklemeye başladık.Uçağın olduğu yere geldik.
Havalimanı görevlisi İstanbul-Almanya arası olan Uçuş kalmak üzeredir.
O yöne doğru yürümeye başladık.uçağa bindik.Uykum geldiği için uyudum.
*******************************************************************
Emre ~Açii kalk artık .Hostes almanca willkommen in Deutschland yani hoşgeldiniz dedi.Uçaktan indiğimizde jk bizi bir arabanın onune görürdü.bindik.Yoldaydık.Bi evin önünde durdu araba .
Ev bu
Ev baya lükstü.Kapıyı çaldı.Bize kapıyı bi kadın açtı.
kadın~Hoşgeldin kocacım.Hoşgeldiniz.Ben deniz memnun oldum~Kadın demekki baranın karısıydı.Elimi uzattım sıktı.İçeri geçtik .
Emre~Hoşbulduk hoşbulduk da yemek var mı çok açımda.~
Baran~Oha ya bi otursaydık da~Ben ve deniz güldük.Deniz bizi balkona çağırdı .Masayı donatmıştı.Emre koşa koşa oturdu.
Ee canım sen kimsin Emre karın mı niye tanıştırmadın ama çok alındım bak şimdi.
Baranın yediği yemek boğazında kalmıştı.Neredeyse gülmekten ölücekti.
Emre ~Yok yenge daha değil~ diyip bana göz kırptı bende gülüp önüme döndüm.Aslında iyi insanlardı da .Kaçırmasalar daha da iyi olucaktı.
Deniz~Ya ben size söylemeyi unuttum bizim misafir odalarının kilitleri kayboldu da tek bir oda kalıyor.Oda çiftler için hazırladığım oda .Siz geçersiniz isterseniz~
Tam cevap vericektim.Emre ~Olur ya bizim için sorun olmaz dimi sevgilim~Sevgilim?
Neyse kadına beni bunlar kaçırdı sonra sugalar beni kurtardı .diyemezdim o yuzden mecbur kabul ettim.Hem kaç gündür doğru düzgün bi yerde uyuyamıyorum zaten .
Medya ~Araba kadını diğer bölüm paylaşıcam
en uzun bölüm bu galiba
215 kelime*
Yeni bölümde görüşürüz askolar.
Silmekten vazgectim
Opuldunuz<3333