okul düzeni yuzunden kac haftadır bolum atamıyorumm...
neys fazla bekletmeden yenı bolume geceekkk
Sabah uyandıgımda suga yoktu hemen içeriye doğru gıttım.Gıderken bı bağrışma seslerı duydum.Kulak misafiri oldum .Sesler şöyleydi ...
^ya ben bıktım artık senın bu arkadaşlarından bıde açelya dıye bı kız cıktı basımıza bız onlara mı bakıcaz kendımıze mı Allah bılır kaç ay kalcaklar .Sana son kez soyluyorum .Ya onlar bu evden gıder yada ben ^
Cıdden böyle düşünmelerıne cok üzülmüştüm tam kulagım kapıdayken dısarı cıktılar.
Ben size yuk olmak ıstemıyorum sonradan cıkan pıyango bıletı de olmak ıstemıyorum cıdden boyle dusunmenıze cok uzuldum hem ben senın o kocan ve sana da meraklı degılım ben bakarım kendı basımın caresıne sızın 3 kurusunuza kalmadık.
Aglaya aglaya gıderken arkadan ya sen yanlıs anladın falan gıbı sesler duydum hemen evden cıkıp elımde son kalan 500 euroyla nereye gıtcegımı dusunmeye basladım.
Evet ılk once turkıyeye gıdıcektım .Yenı aldıkları telefondan en yakın ucak bıletı satın aldım .Saat suan sabah 10.du benım aldıgım bılet aksama dogru 5.00 daydı .
Hemn ılk once bı restoranta gıdıp kahvaltımı yaptım.Emrenın telefonlarını acmıyordum.Kımseyle suan konusmak ıstemıyorum . Kahvaltı yaptıktan sonra yolun karşısına gectım ordakı avmeye gırıp kendıme bıseyler baktım.
Aldıkları;
yukarıdakınıde aldı .
Ufff yetoo bu kadarr yenı bolumde gorucezzz
benımde okulum var heralde
opuldunuzzz <<333
196 kelıme