"Felix, geldiğinden beri bir şey yemedin. Korkmaya başlıyorum artık."
"Boşver hyung. İştahım kapalı."
"Ama yemen lazım."
"Yemek yemek istemiyorum!"
"Sen bilirsin. Bak Felix, buraya kendi isteğinle geldin. İstersen şuan gidebilirsin."
"Hyung, neden satın aldın beni?"
"Sevdim çünkü seni. Yüzündeki galakside kayboldum. İstersen şuan çekip gidebilirsin."
"İstesem de gidemiyorum,hyung. Neden satın aldın beni? Gidemiyorum. Gitmek istiyorum bir şey beni tutuyor."
"Gitmeni istemiyorum."
"Ama az önce sen-"
"Senden hoşlanıyorum Felix."
"N-ne!?"
Seni gördüm, galaksinde kayboldum."
"Hyung çok özür dilerim ama biz olamayız. Ben 19 yaşındayım. Sen benden büyüksün. Sahi, sen kaç yaşındasın?"
"22."
"Al işte. Nasıl olacağız? Aramızda 3 yaş var. Özür dilerim."
Hızlıca odama çıktım. Kapıyı kapatıp ağlamaya başladım. Neden böyle yapıyordu ki? Ondan hoşlanıyor muydum? Aslında, evet. Aşıktım ona. Ama söylemeye korkuyordum. Diyelim ki sevgili olduk, ya zarar verirse bana?
Kendi kendime konuşurken Hyunjin hyungun geldiğini fark etmemiştim bile.
"Felix? Ağlıyor musun?"
"Hayır. Hık."
"Ağlıyorsun işte."
Büyük beden Felix'in minik ellerini kendi elleriyle okşamaya başladı. Felix sakinleşmek yerine daha çok ağlıyordu.
"Felix, eğer bir şey olursa bana söyle. Tamam mı?"
"Hyung, çok uykum var."
"Saat geç oldu zaten. Bir şey olursa yanıma gel."
"Tamam."
Saat gece 03:21
Hava gök gürültülü yağışlıydı. Felix hala uyuyamamıştı. Hyunjin'in yanına gitme kararı almıştı.
"Hyung?"
"Hı?"
"Şey özür dilerim. Ben gideyim."
"Gel Felix. Ne oldu?"
"Şey, ben çok korktum. Uyuyamadım."
"Gel."
Hyunjin yanına çağırmıştı Felix'i. Ne yani? Beraber mi uyuyacaklardı?
"Beraber mi uyuyacağız?"
"İstemiyor musun?"
"İstiyorum, istiyorum tabi."
_______
Acaba angst mi yapsam? Topline ve Silent cry dinleyerek yazdım😘🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Florist/hyunlix ✓
Historia CortaGeçimini sağlamak için Lee Felix bir çiçekçi açar ve ona yardımda bulunmak için ünlü model Hwang Hyunjin ondan hergün çiçek almaya gelir.