"Soobin.?"Yeonjun kapıyı açtı gibi karşısında bu yüzü görmüştü. Şaşırmıştı çünkü Soobin onun evinin etrafına sadece insanlara zarar vermek için gelir.
"Soobin.?"
"Himm. Evet o kişi galiba benim."
Soobin bunu sırıtarak söylemişti."Dalga geçmesene Soobin. Ne işin var senin burda."
"Benim mi?"
"Başka kimse olmadığına göre Soobin"
"Sorunun cevabını bende bilmiyorum ki."
"Nasıl yani. Bir insanın evine neden geldiğini bilmeden neden gelirsinki"
"Bilmiyorum bir numara beni buraya gelmem için zorladı."
"Içtin mi sen?"
"Sanırım."
"Soobin senin kafan yerinde mi. Kendinle ilgili ne yaptığın hakkında hiçbir fikre sahip değilsin. Kafan da düzgün değil evine gitsene sen"
"Eve gidemem diyorum sana Yeonjun. Bir numara benim buraya gelmem için zorladı. Bende meraklı değilim ya sana."
"İyi git söyle o bilmediğin numaraya Yeonjun beni eve almadı düzgün kafayla başka bir gün gidersem alırmış de hadi bakalım."
Yeonjun Soobin'e kapıyı kapatacağı sırada;
"Yeonjun. Bu halde başka bir yere gidemem ben. Evin yolunu bile hatırlamıyorum. Kafam iyi değil."
Tam o sırada Soobin'i Taehyun aramaya başlar çünkü yüz kere mesaj atmış ve Soobin hicbirine bakmadığı için son çare aramak olmuştu.
"Bak Tae arıyor o seni götürür. Bir katili özellikle de sarhoşken evime alamam. İnsanlar bilse bu durumunu beni deli sanar."
"Dün konuşmaya gelmiştin ama"
Yeonjun diyecek bir şey bulamamıştı. Çünkü Soobin haklıydı onun yanına oturup konuşmuştu hatta çocuğun nerdeyse omzunda uyuyakalacakti fakat şuan evine almak mantıklı gelmiyordu.
"Yuqi sevgilin mi?"
"Ne!"
"Bilmemezlikten gelme. Gece boyunca dans ettiğin kız işte."
"Soobin kimden bahsettiğini zaten anlamıştım. Ama Yuqi benim sevgilim falan değil."
"Dur tahmin edeyim. O zaman flört."
"Flörtüm de değil."
"O zaman yakında olursunuz"
"Soobin ne alaka saçma salak konuşma"
"Ben mi saçma salak konuşuyorum. KIZLA BİR ÖPÜŞMEDİĞİN KALDİ AMK"
"Soobin ne anlatıyorsun Allah aşkına. Sadece dans ettik ve şarkı söyledik. Başka bir yere çekmeye çalışma. Hem istediğim kişiyle flört veya sevgili olabilirim bu kimi ilgilendirir ki!"
Yeonjun son cümleyi bastırarak söylediğinde Soobin'in gözleri dolmuştu. Yeonjun'a hak vermişti onu ne ilgilendirir di ki. Sonuçta arkadaş bile değillerdi.
Soobin Yeonjun'un bu sözüyle sadece iyi geceler dileyip tam gideceği sırada Yeonjun seslenmişti."Soobin. Öyle demek isteme-"
"Haklısın Yeonjun beni ilgilendirmez. Sonuçta ben bir katilim banane senin ilişkinden arkadaşlığından. Görüşürüz."
Soobin bunları söylerken sesi titremisti biraz daha orda dursa ağlayacaktı. Yeonjun Soobin göz önünden uzaklaşana kadar onu izlemişti. Söyledikleri çok yanlıştı. Sonuçta Soobin onu düşünmüştü ve o ise sadece onu kırmakla kalmıştı. Soobin bu saatte taksi geçmeyeceğinin farkındaydı. Telefon rehberine girip Taehyun'u aramak istemişti ama cevap yoktu. Aynı şekilde Beomgyu dan da ses çıkmamıştı. Soobin etrafta yavaş adımlarla ilerlemeye başladığından arkasından Yeonjun koşarak seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love with Killer
SonstigesHendine hedef gördüğü herkesi pusuya düşüren ve çoğunlukla öldüren Soobin, Soobin'in insan öldürdüğü yerin karşısında evi olan Yeonjun. Her şey Yeonjun'un telefonuna gelen 'yatak odani arka tarafa bakan odaya al' mesajıyla başlar. Hikayenin tüm kurg...