BABA

7 2 15
                                    

Bugün normal bı pazar günüydü. Yarın okul vardı ve evet okulumu seviyorum. Çünkü hoşlandığım çocuk Eren var.
  Eren'in gözleri çok güzel, Kahverengi. Kumral saçları da ona çok güzel bı hava katıyor.

Evet, tahmin ettiğiniz gibi bütün kızlar da onun peşinde koşuyor. İstemsizce sinirleniyorum. Neyse şimdi aklımı onunla doldurursam bütün işlerimi unutabilirim.
O yüzden markette gitmeye karar verdim.

Üstüme salaş bı t-shirt, altıma kot şort, ayakkabı olarak da beyaz spor ayakkabımı seçtim.
  Esmer olduğum için hemen kararmamak için güneş kremimi sürdükten sonra dışarı çıktım.
   Hava resmen gavur a-ı gibi yanıyordu. Ya ben bu lafları nerden öğrendim acaba diye sorgulayarak 2 sokak ötedeki markete dogru yürümeye başladım.

Bı anda telefonum kısa süreliğine titredi. Mesaj geldiğini anlamıştım. Hemen ekrani açtım ve mesajin kimden geldiğine baktım.

Babamdı.
Evet babamdı. Her zamanki sorusunu sormuştu. "Nerdesin?"
  Hayır "Nasılsın güzel kızım, nerdesin?" Değildi. Sadece sıradan bı "Nerdesin?" Di işte.

Aslında babamdan da pek bi beklentim yok çünkü annem ve kardeşim vefat ettikten sonra aşırı derece de değişmişti. İlk zamanlar küçüktüm, üzüldüğü için bana bakmıyor, beni sevmiyor sanıyordum. Ama büyüyünce anladım ki babamın beni sevmemesinin annemin ve kardeşimin ölümüyle hiçbir alakası yokmuş. Küçüklük fotoğraflarım da bile bana bir kere sarılmamıştı babam. Hep bı eli annemde diğer eli küçük kardeşim Murat'daydı.

İnsan küçükken hep büyümek ister ki bende hep büyümek isterdim. İnsan büyüyünce de hep küçülmek ister ki ben bunu hiç istemedim. Normalde annem ve kardeşim hayatta olsaydı belki babam beni sevsin diye küçülmek isterdim ama...
         Onlar hayatta değil.
 
Yani babamın beni sevmesi için de bı sebep yoktu. Sebepsizce aklıma babamın bana küçükken yaptığı ayrımcılık geldi. Hayır kızımm yapma bunu bizee.

"Annee babam niye her seferinde Murat'a bamuk sekey aliyo da bana almiyooo??"
"Parası yetmemiştir kızım sonra alır sana."

"Anneee sonra oldu ama babam bana bamuk sekey almadii niye almiyo anne beni sevmiyo mu babam"
"Of ne biliyim ben! Git ona sor işim var benim."

"Baba... Neden bana bamuk sekey almiyosun? Sevmiyo musun beni? Hep Muyat'a aliyosunn."
"Sen kendinle Murat'ı mı karşılaştırıyorsun ha. Terbiyesiz ahlaksız biz seni hiç yetiştirememisiz. Nankörsün sen nankör!"













Evetttt
Sonunda ilk bölümü bitirdim. Yazım yanlışlarım varsa affedin lütfen bu ilk kurgum da.  Fikirlerinizi vermeyi unutmayın. İyi günlerr💓💓

Gözlerinde ki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin