O mavi Gözler

7 1 4
                                    

Dedim ya babam beni neden hiç sevmedi bilmiyordum ve artık bilmek de istemiyorum, çünkü artık bunu bilsem de kendimi değiştiremem. Çünkü ben buyum ben sadece kendini düşünen, yemekten başka hiçbir şey bilmeyen ama genede büyüyünce sadece kendisine bakmak için okuyan, çalışan sıradan bi Hera'ydım işte.

Ve evet ismimim anlamına hiç bakmadım hemde hiç. Çünkü bu ismi bana babam katmış. Hera'cımm, hani babamiz mesaj atmıştı yaa bırak şimdi eskiyi üzme kendini ona cevap ver.

Allah kahretmesin ki doğru. Babam yazmıştı ve ben beş dakikadır zamanımı öldürüyordum. Kesin ağzıma edicekti.

Hemen "Markete gidiyorum." Yazdım ve beklemeye başladım bu arada da marketin önüne gelmiştim.
Nedense ellerim titriyor, kalbim hızlı hızlı atıyordu. Biraz serinlemek adına ve sakinlemek için markete hemen girdim. Kızımm bize bunu yapanın Allah belasını versi- yada bela okumayalim, sonra dönüp dolaşıp bize geri dönüyor.

Hızla kendimi içeri attım. Sonra telefonuma gelen bildirimle hemen ekrani açtım.
Babam"Ben 2 gün evde yokum." Yazmıştı. Ne?

Nasıl evde yok ya. Normal bı babam olsaydı ona "Neden?" Diye sorardım ama bilin bakalım ne eksikk??  Tabii ki de normal bi baba şekerimm

Kendi kendime Güldükten sonra biraz rahatlamıştım. Sadece "tamam" yazdım ve telefonumi cebime attım.

Tam o anda markete birisi girdi. Masmavi gözleri olan sarışın, hafif çilleri olan bi çocuk. Yada big boy askoo.

Beynimi susturup onun geçmesi için kenara çekildim. Ama gözleri... Gözleri çok tanıdık geliyordu. Bakışlarım gözlerinden aşağı kaydı. Gözünün altında Küçük bı doğum lekesi vardı.

Doğum lekesi...
Çok tanıdık gelmişti ama çıkarmamıştım.

O ise bana şaşkınlık dolu bi bakış attiktan sonra hemen kendini toparladı. Aniden big boy- yani şu tanıdık çocuk üstüme doğru itildi. Benim üstüme iten kişi "çakma" sarışın olan kıpkırmızı bi ruj sürmüş bi kızdı. Çakma sarışına ters ters bakarak önüme döndüm ve meyveli yoğurtların oldugu yere gitmeye başladım.
Çakma sarışın arkamdan "O bana ters ters mi baktı HAHAHAHAAA Ayyy gördün mü Ayaz bana ters ters baktı HAHAAAA!" Diyerek kişnedi At kafası.

İçimden ya sabır çekerek dolabın kapağını açtım ve sevdiğim yoğurdu aramaya başladım. Demek big boyun ismi Ayaz haa. Tamda big boy ismi djwkdnwkd.

Güzel beynim alınma amaaa SEN HARBİDEN MALSİN. BEN SENLE NASIL 17 YAŞIMA GELMİŞİM ANLAMIYORUM.
Sus kız sus. Sen çocuğu kesmeye devam et. Yanii big boyu PUAHAHAA

EVET BEYNİMDE RANDOM ATTIĞINA GÖRE RAHATÇA OLEBİLİRİM.

MERHABA ISLAK TUVALET TERLİKLERİMM!!
Nasilsinizz, umarim iyisinizdir.
Bölümleri kısa yapmayi ama bı sorun cikmadikca her gün bölüm atmayı düşünüyorum.
Kitap hakkında fikirleriniz belirtmeyi unjtmayin. ÖPTÜMM😍💓
(Yazim yanlislarim icin kb ama buna da sukredin cunku ben asla dogru duzgun yazamam. Anlaysisniz için teseke<33)

TDK dusmani-

Gözlerinde ki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin