Karakoldaydım, şaka gibi ben birşey yapmadım dememe rağmen bırakmadılar beni. Dilara'yı çağırdım çünkü babamı görmek istemiyordum. ( Dilara Yosun'un en yakın arkadaşı hatta kardeşi diyebilirim)
Dilara beni bir şekilde çıkardı karakoldan ama gidecek bir yerim yoktu. Dilara'nın evinde kaldım zaten çoğu zaman orda kalıyordum. Dediğim gibi babamla çok fazla kavga ediyorduk. Ama bu defa Dilara'nın yanına gitmek istemiyordum. Ama yine mecbur kaldım.
Dilara," Yosun baban durduk yere niye sana bağırsın ki" dedi. "Bilmiyorum"dedim. Ama peşini bırakmayacaktım.
🌬️🫀
Geceyi geçirdikten sabah yürümek için dışarı çıktım. Birinin beni takip ettiğini hissediyordum ama kimse yoktu.
Biri bana çarptı ve yere düştüm. O an biri arkamdan gelip " iyi misiniz" diye sordu. "İyiyim" dedim. " Lütfen sizi eve kadar götüreyim"dedi. İtiraz etmedim çünkü ayağımı burkmuştum. "Tamam"dedim. Yürümek bile çok zordu ama bir anda beni kucağına aldı. Yine itiraz etmedim çünkü gerçekten ayağım çok ağrıyordu. "Adını sorabilir
miyim?" dedi. "Y-yosun" dedim. Sesim neden böyle çıktı anlamamıştım her neyse. Evin önüne gelince Dilara dışarda beni arıyordu. Bağırarak "Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz" dedim. Bir bana bir adama baktı. Kucağında inip "Sizin adınız ne" diye sordum. "Yağız" dedi. " Teşekkür ederim" dedim. "Rica ederim, her zaman" deyince kıkırdadım. Yağız'ın yanakları al al oldu. "Sonra görüşürüz o zaman" dediğinde iyice pot kırdığını anlayıp "Ben en iyisi gideyim" dedi.
Arkanı döndüğümde Dilara'nın kızgın suratı ile karşılaştım. Hemen eve geç ve ne olduğunu anlat" dedi. Bir dakika çantam yoktu. Şaka mı yapıyorsun dedim kendi kendime. Dilara'ya söylersem daha çok kızardı. O yüzden yapacak hiçbir şey yok dedim içimden o an kapı açıldı...Yağız;
Dilara;Sizce kapıyı kim açtı?
Karakterler nasılll?