beni sikmezsen eşek gibi anırırım!

412 15 22
                                    

abi çok üşeniyorum yazmaya amk Araba sonunda durdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

abi çok üşeniyorum yazmaya amk
Araba sonunda durdu.Beyler hemen bayılma taklidine devam etti.Gerizekalı sanji gülmemek için zor duruyordu çünkü onları kaçıran adamın telefonun zil sesi çok komikti.Siktiğimin adamı da bi türlü kapatmayı bilmedi.Zoro da sanjinin taşaklarına tekme attı.Sanji şimdi de ağlamak üzereydi.
Bulundukları yerin kapısı açıldı ve açılmasıyla birlikte sanji onları bayılttı ve zoro da öldürdü.Tabi bi tanesini bıraktılar.Sanji onu rehin aldı ve sordu"Bizi sandığa götürüyorsun,sonra da yaşayıp yaşamayacağına karar veriyoruz."Adam zaten tırsaktı onları hiç uğraştırmadı ve yönleri tarif etti.Zoro bunun bir tuzak olabileceğinden şüphe etti ve "Bak lan buraya,burada şu andan senden başka kimse var mı?"
"h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-h-hayır y-y-y-y-yok"
"Tek bir ses duyarsam kelleni alırım"
bunca zaman onları patronuna götüren adam biraz tedirgin oldu ve kararsız kaldı.
"İMDAT" diye bağırdı ve kellesi yok oldu.
E tabi patron ve adamları içeri daldı.Zoro onları kesti.Yine sadece bi tanesini bıraktı ama artık tuzak yoktu çünkü hepsi ölmüştü.
Adam küçük bi kızı olduğundan bahsetti.ZORO dedi ki
"Öldğrmşcem seni bizi sandığımıza götür yeter."
adam cidden de sandığa götürdü.zaten artık kaybedecek bir şeyi yoktu.
bunları merak etmediğinizi biliyorum o yüzden şimdi zoro ve sanjiyi başbaşa yemeğe çıkaracağım.
zoro ve sanji kadıköy bambi kafede kaşarlı et dürüm yediler ama hayvan olduklarından dolayı doymayıp saki meyhanesinde rakı balık yaptılar
İkisi de çakır oldu ve sanji coook azmıştı zoroyu kışkırtıyordu
"zorooooo bundan sonrası umrumda değil lütfen sadece şimdilik sevişebilir miyiz,senin de çok istediğini biliyorum hadi."
"lan sen ne diyon lan amk siktir git kendini boşalt gel şurda senin sarı taşak kıllarını görmek istemiyorum"
"zoro bak şerefsizim beni sikmezsen eşek gibi anırırım burada"
"ne sikim eyliyorsan eyle"
"AİAİAİAİ 🫏 ZORO BENİ SİK SİK BENİ SİK BENİ KENDİME GETİR"
"KES LAN İBNE"zoro yapıştırdı tokatı masaya 200 dolar bıraktı ve sanjiyi saçından sürükleyerek en yakın otele götürdü.
"asabımı bozuyorsun"

bu bölümü yazmak tam 1 günümü aldı çok uğraştım

zosan slowburn yaoi türkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin