Пролог

168 23 23
                                    

Іноді треба щось кардинально змінювати у світі, щоб вижити...

"Є така теорія: існує багато інших різних світів зі своїми правилами. Вони ніколи не перетинаються. І звісно, що всі існуючі істоти думали, як і я, що одні в дуже великій галактиці, навіть не здогадуючись, що є й інші, бо просто не хотіли вірити в таке. Та й кому воно треба, можна ж спокійно жити й без цього. Ворогів і в нашому світі достатньо. Навіщо забивати голову непотребом? Але, на жаль, ніх.." — серце шалено закалатало. З моєї руки випала ручка та покотилася в сторону наплічника. Мене всю трясе. Тільки-но доволі гучне гарчання пролунало. Раніше можна було б подумати, що то все погода. Просто гроза починається. Але зараз не той час.

Очима я знайшла свій блокнот, який декілька хвилин тому з'їхав з колін, бо перестала його тримати, як і ручку. Треба знову заспокоїтися. Писання мені в цьому допоможе. Тільки для початку треба трохи попити. У моєму рюкзаці начебто ще повинна бути вода. Я підходжу до своїх речей, які зібрала, коли оголосили тривогу по всім країнам, та дивлюся навколо. Прямо зараз знаходжуся в захованому місці з багатьма іншими людьми. Тут темно, моторошно. Але на даний момент це краще, ніж сидіти у своїх домівках або на вулиці. Хоча недовго ми ще тут будемо. Вони скоро прийдуть. Упевнена, бо гарчання все голосніше стають. Дні тиші закінчилися.

— Вони вже зовсім близько, — каже тремтливим голосом дівчина, яка сидить у кутку та стискає руку хлопця біля неї.

Бічним зором бачу, що хтось вийшов зі свого місця і почав привертати до себе увагу, тому обертаюся. Перед нами всіма стоїть немолодий чоловік, але дуже сильний і фізично, і психічно. Один із головних тут.

— Усі ми прекрасно розуміємо, що скоро буде, — втомлено видихає він, крутячи на пальці перстень. Нервує. — Тому краще підготуватися до їхнього приходу. Кожен знайдіть те, чим зможете захищати себе якийсь час.

Десь хвилину багато людей просто мовчки стояли, дивлячись на чоловіка. Я ж простягнула руку в рюкзак та витягнула пляшку води. Знайти те, чим зможемо себе захищати. Я навіть не знаю, чи допоможе найсильніша зброя проти тих створінь. А що ж говорити про те, що ми знайдемо? Та і, думаю, вже через декілька годин тут буде кривавий бій. І, ймовірніше, багато трупів. Не уявляю, як ми будемо виживати...

Давня ворожнечаWhere stories live. Discover now