❥🪻🫐🎧🪼🫧
❥Umarım yeni bölümğ beğenirsiniz
Alptekin
Umduğum gibi olmamıştı aradan tam tamına beş Gün geçti, ve ben O günkü kızı hala görmemiştim.
Ama Camide Müezzin olan arkadaşıma o Kızı Hoca hanımlara sormasını söylemiştim. Hayırlı bir işti sonuçta.
Olumlu bir yanıt alabilmiştim İsmi Lale olduğunu öğrendim ve hayırlı bir iş olduğundan bana Babasının Numarası ve Kafesinin Adresi verilmişti Müezzin Arkadaşım tarafından. Şuanda ise Babası ile Nasıl konuşucağım hakkında bizimkiler ile bir fikir bulmaya çalışıyorduk.
"Bak kardeşim bence git çık Kızın babasının karşısına ve deki Amcacım Allahın emri Peygamberin kavli ile Kızınız Lale'yi kendime istiyorum" dedi Samet "Aynen sonra Adam gelsin dövsün Alptekini, öğrendiğim kadarıyla Babası eski Albay" dedi Ali. "E hani Babasının Kafesi vardı Müezzin Ali beycim?" diye sordu Kadir, ben ise sessizce bu üçünün konuşmalarını dinliyordum. Ali "Emekli olunca can sıkıntısından açmış Kafeyi" diğerek oturduğu koltuğa yaslandı.
Oturduğum Koltuktan ayaklanıp Masanın üstünde duran telefonumu aldım "Ne oldu?" diye soran Kerime baktım "Dayanamıyorum artık Kafeye gidip herşeyi tane tane anlatacağım" dediğimde hepsi bana bakıyordu.
🪻
Lale
Ana okulundan çıkıp kızlar ile buluşmuştum, Eve gelir gelmez Şalımı çıkarttım ve Odama geçip kendimi Yatağa attım.
Çocukları seviyorum ve iyide anlaşıyorum ama bazen bu kadar Çocuk ile uğraşmak İnsanı yoruyor.
Odamın Kapısı çalması ile Yatakta oturur bir pozisyona geçtim "Gir" dediğimde içeriye Babam girdi "Güzel kızım rahatsız etmiyorum dimi seni" "Estağfirullah Baba ne rahatsızlığı" dedim ve ekledim "Bir şey mi oldu?". "Seninle bir Konu hakkında konuşmak istiyorum" "Tabi konuşalım Babacım" dediğimde Babam Yatağa yanıma oturdu.
Babam "Güzel Kızım, Lalem Bugün bir Delikanlı benim Kafeme geldi"
dediğinde meraklı Gözler ile ona bakıyordum "Ve sana talip olduğunu söyledi".Dört saat önce
Yazar
Alptekin derin bir Nefes aldı ve Kafeye girdi, etrafa bakınırkrn Alinin gösterdiği resimdeki Adamı arıyordu Gözleri, bulmuşdu da.
Yanına ilerleyip konuşmaya başladı "Selamın Aleyküm bey amca" "Ve Aleyküm Selam Delikanlı"dedi Selim bey. "Selim Özkan sen misin Amca?" "Buyur benim". "Alptekin Sönmez ben" diğerek Elli uzatı Selim beyde Eli tuttu ve tokalaştı.
Alptekin"Beyamca benim seninle bir konu hakkında konuşmam lazım" dediğinde Selim bey elli ile bir Masa gösterdi "Gel geçelim şöyle öyle konuşalım" beraber Masaya oturduklarında Selim bey Kafesinde çalışan Yiğeni Efeden iki çay istedi.
Çaylar gelince Alptekin söze girdi
"Şimdi Selim Amca bu nasıl söylenir bilemiyorum ama şöyleki ben sizin kızınız Lale'ye talibim",
"Lale'yi Camide gördüm sonra Camidekilere sorunca bana sizin Kafenizin adresini verdiler, bende en iyisi ilk önce sizinle konuşmak olduğunu düşündüm"Selim bey "Bak şimdi Delikanlı iyi bir Aile terbiyesi almışsın ilk bana gelmenden belli ama şimdi Siz birbirinizi tanımıyorsunuz Kızım bu durumdan belliki haberi yok" diğerek Alptekine baktı bir Cevap bekliyordu "Evet yok" aldığı Cevap ile devam etti. "Sen bana Numaranı ver Ben bu konudan Laleye bahsedeceğim eğer olumlu bakarsa sana haber ederim bir iki kere yanınızda biri daha olması şartıyla buluşursunuz tanışmak için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camiden / yarı texting
ChickLitGenç Adam bir gün Akşam Namazından sonra Caminin Bahçesinde gördüğü ve beğendiği Genç Kızın, ilerdeki Helali olduğunu nereden bilebilirdiki?