Dodatek ➕️

817 47 49
                                    

4 lata później

felix
za 2h ląduję
AAAA nie mogę się doczekać by was zobaczyć

jisung
ja też się mega cieszę
kurdę lix nie widzieliśmy się 4 lata
a jesteś dla mnie już prawie rodziną
już czekam aż się przytulą i osobiście mi wszystko opowiesz

felix
e tam nie ma za dużo do opowaidania przecież 😅

jisung
eee najsławniejszy solista w Azji ? coś ci to mówi ?

felix
nie znam typa 🤣

jisung
to cię oświecę "LEE FELIX NAJLEPSZYM ARTYSTĄ 2023 ROKU !"
coś mi mówi ten nagłówek ?
🙄

felix
oj tam oj tam

2h później

felix
gdzie jesteście?

jisung
za tobą

-Co?- Oderwałem wzrok od ekranu telefonu i się obruciłem. Za nim cokolwiek zarejestrowałem zostałem przygnieciony przez (jeszcze) Hana a nie długo Lee.

-FELIXXX JAK JA CIĘ DAWNO NIE WIDZIAŁEM- Płakał w moje ramię- Jak mogłeś mnie zostawić na te wszystkie lata samego z tym czymś z czym mam brać ślub za 2 miesiące???

-AHA? CZYMŚ?! CO JA ZWIERZE? Jestem twoim narzeczonym a nie- Odezwał się mój kuzyn niegdyś brunet a teraz już blondyn podał mi rękę bym mógł wstać z podłogi.

Po 30 minutach przywitań wsiedliśmy do auta starszego. Nadal nie wierze, że za dwa miesiące zostanę świadkiem na ich weselu. Jak ten czas zapierdala co nie?

-Zatrzymuszesz się u nas czy jakiś hotel?-Zapytał mnie Minho, wyrywając mnie z transu rozmyśleń.

-Chcesz mnie posłać do hotelu? Własnego kuzyna? No wiesz ty co ja myślałam że mnie chcecie a nie-Udawałem obrażonego

-Nie no jesne, że cię chcemy no ale ja tam nie wiem co ci strzeli do głowy nasza "gwiazdko" i czy nie będziesz chciał czegoś ekskluzywniejszego niż nasz dom-Odpowiedział mi z przekąsem kuzyn na co ja odworzyłem szeroko usta i oczy w szoku. Czy oni serio uważają mnie za jakąś rozpieszczoną gwiazdę?

W tamtym momencie w pewnym sensię zrozumiałem jak moję tereźnjejsze życie różni się od tego moich przyjaciół. Przeciesz Australii a Korea to całkowicie co innego.

news_koreaOO

news_koreaOO

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝗰𝗼𝘂𝘀𝗶𝗻'𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 ᵐⁱⁿˢᵘⁿᵍ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz