HORROR STORIES

38 2 0
                                    

Η Σία, η Αμαλία και εγώ θα περνούσαμε τις επόμενες 6 μέρες του καλοκαιριού στο εξωχικό των γονιών μου. Το βράδυ θα βγαίναμε για ποτό αλλά εγώ δεν αισθανόμουν και πολύ καλά, είχα ένα απίστευτο πονοκέφαλο. Τα κορίτσια αποφάσισαν να κάτσουν να μου κάνουν παρέα και έτσι βγάλαμε την τηλεόραση στην αυλή και είδαμε μία ταινία τρόμου. Όταν τελείωσε η ταινία είδα με την άκρη του ματιού μου το εξωτερικό αυτόματο φώς στο σπίτι των γειτόνων μου αναμμένο. Μου φάνηκε περίεργο γιατί κανείς δεν πέρασε από κει. Τα κορίτσια είχαν φρικάρει επηρεασμένες και από την ταινία. Ήθελα να πάω μέσα γιατι έκανε παγωνιά εκείνο το βράδυ. Ξαπλώσαμε και οι τρεις και αρχίσαμε να λέμε διαφορα αστεία η μία στην άλλη μεχρι να μας πάρει ο ύπνος. Η ώρα ηταν περίπου 2:00 οταν ξαφνικά ακούω την εξώπορτα της αυλής να ανοίγει. Ένιωσα τον φόβο να με κατακλύζει. Αμέσως θυμήθηκα ότι δεν είχα κλειδώσει και χωρίς δεύτερη σκέψη πήρα τα κλειδιά από το τραπέζι της κουζίνας και κλείδωσα προτού προλάβει να εισβάλει ο κλέφτης. Ήμουν έτοιμη να ξυπνήσω τις άλλες όταν ξαφνικά άκουσα την πλαϊνή πόρτα της κουζίνας να ανοίγει αργά αργά και να εμφανίζεται ένα γιγαντιαίο χέρι προς το μέρος μου. Ουρλιαξα και έτρεξα αμέσως να κρυφτώ κάτω από τα σκεπάσματα μου. Όταν μετά από μερικά λεπτά έβγαλα το κεφάλι μου από τα σκεπάσματα το χέρι δεν υπήρχε πουθενά. Τι ήταν αυτό το πελώριο χέρι που είδα να μπαίνει από την πόρτα? Όταν εξήγησα στα κορίτσια τι είχα δει όχι μόνο δεν με πίστεψαν άρχισαν να γελάνε και να με πειράζουν ότι βλεπω πολλές ταινίες τρόμου. Κανείς δεν με πίστεψε ποτέ. Εγώ όμως ποτέ δεν θα ξεχάσω εκείνο το βράδυ.

ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΟΜΟΥ Where stories live. Discover now