Chapter 1

375 25 2
                                    

Pohľad Paityn:
Pripravovala som sa na to, že uvidím chalanov z Magconu s mojím bratom Cameronom. Bola som veľmi vzrušená, už som sa nemohla dočkať, ale zároveň som bola nervózna. Hrali mi 5 Seconds of Summer, zatiaľ čo som si dobaľovala veci.

Pozrela som sa na svoj telefón kde ukazovalo 4 minuty po dvanástej. Vyšla som na balkón a pozrela som sa hore na oblohu. Dnes bol veľmi krásny deň, tak som iba zatvorila oči. Cítila som dvoje ruky, ako sa obmotali okolo môjho pása a hlavu na mojom ramene.

Zdvihla som pohľad a uvidela som Camerona. Pobozkala som ho na líce a stále som sa pozerala na oblohu. Po chvíli som vošla naspäť do izby, nasledovaná Cameronom. "Ty nie si pripravená Paityn!" Povedal Cameron. "Som, iba sa prezlečiem." Povedala som mu.

"Dobre, pohni sa a za pol hodiny sa stretneme dolu." Povedal. "Ok" povedala som a zazipsovala som môj kufor. Dala som si sprchu a obliekla som si spodné prádlo, tričko a na to Magcon mikinu od Camerona. Nasúkala som sa do riflových kraťasov a vyfénovala som si vlasy.

Natočila som si vlasy, dala som si mascaru a trochu očnej linky. Zobrala som si okuliare a dala si ich do vlasov. Obula som si čierne Vansky a zobrala som si telefón. Cameron mi musel zobrať kufor, zatiaľ čo som bola v sprche.

Zišla som schody, zjedla som misku cereálií a išla som na Twitter. Cameron zišiel dolu schodmi a napratal kufre do auta. Odložila som misku od cereálií do drezu a sadla som si na gauč. "Si pripravená Paityn?" Opýtal sa ma môj brat. "Myslím, že hej." Odpovedala som. "Ok, tak poďme." Povedal usmievajúc sa, ja som sa zasmiala a vyšla z domu.

Sadla som si na miesto spolujazdca. "Dnes vyzeráš pekne." Povedal zatiaľ čo sa hral s mojimi kudrlinkami. "Ďakujem" povedala som. "Nie je za čo. A teraz poďme!" Povedal Cameron, naštartoval auto a namieril si to na letisko.

Zaparkoval auto a ja som vložila mobil do môjho zadného vrecka. Obaja sme si zobrali batožinu a išli sme do vnútra. Prešli sme cez ochranku a všetky ostatné veci. Keď sme nastúpili do lietadla, sadli sme si vedľa seba.

Pohľad Camerona:
Paityn si sadla vedľa mňa a vytiahla svoj telefón. Zobral som jej ho a vložil som si ho do vrecka. "Heej, vráť mi ho Cam!" Povedala. "Nie, mala by si sa so mnou rozprávať!" Povedal som jej. "Prečo?" Opýtala sa ma. "Pretože ma miluješ a som tvoj veľký brat." Zasmiala sa: "Si môj jediný brat." Povedala a ja som jej vrátil telefón.

Pohľad Paityn:
Lietadlo pristálo v San Franciscu, Cam ma vzal za ruku a spoločne sme vyšli von. Dostali sme našu batožinu a čakali sme na taxík. Cam povedal šoférovi meno nášho hotela, vodič prikývol a boli sme na našej ceste.

Dorazili sme do hotela, vošli sme dnu, položili naše batožiny na zem a Cam nás zapísal. "Si pripravená stretnúť chalanov?" Opýtal sa ma. "Yeah" povedala som. "Nebuď nervòzna, chalani sú v pohode." Povedal. "Nie som nervózna, som nedočkavá." Oznámila som bratovi.

Boli sme na 12 poschodí, v izbe 346. Čoraz bližšie sme boli k izbe, tím zreteľnejšie sme počuli všetkých chalanov. Cameron vytiahol kľúč a zasunul ho do dierky. "Stop!" Povedala som. Prestal a vybral kľúč. "Čo sa stalo?" Opýtal sa. "Som nervózna." Objal ma. "Neboj, budú ťa milovať."

"Ok" povedala som a on znova zasunul kľúč a otvoril dvere. Bolo to tu - stretla som chalanov z Magconu.

Pozn. autorky: °Thank you guys for reading I hope you like my first chapter! There well be more coming

Cameron Dallas' Little SisterWhere stories live. Discover now