Pohľad Paityn:
Cameron otvoril dvere a vošli sme dnu. Všetci chalani sa otočili na nás a naraz zakričali: "Dallas!" Zasmiala som sa a Cameron tiež. "Čaute chalani! Ako to ide?" Povedal Cameron. "Toto je moja malá sestrička Paityn!" Povedal Cam.
"Ahojte, veľmi rada vás spoznávam" povedala som, všetci prišli ku mne a objali ma. Predstavili sa mi. Bol tu Nash, Hayes, Jack J, Jack G, Matthew, Shawn a Carter.
Hayes sa ma opýtal koľko mám rokov a musím povedať že sa mi zdal strašne zlatý. A čo potom jeho brat Nash ale musím povedať, že všetci boli takí. "Kto chce ísť do bazéna??!" Zakričal Matt. "Ja" zakričali všetci. "Ok, ja a Paityn sa s vami stretneme dolu."
Pohľad Camerona:
"Takže, ako sa ti páčia?" Opýtal som sa Paityn.
"Sú v pohode" usmiala sa. "Dobre, choď sa prezliecť." Zobrala svoj kufor a išla do kúpeľne.Dúfam, že jej nebude vadiť to akí sú chalani blázni, pretože mne to chvíľu zabralo. Vyšla von a ja som sa išiel tiež prezliecť.
Pohľad Paityn:
Vyšla som von prezlečená a Cameron išiel do kúpeľne. Obliekla som si biely crop top a džínsové šortky. Sadla som si na našu posteľ a išla som na mobil. Konečne Cameron vyšiel a šli sme za chalanmi.
Všetci chalani tu boli. Vyzliekla som si tričko a šortky, a išla som k bazénu. Všetci chalani na mňa zízali. "Čo?" Povedala som predtým ako ma Cameron prehodil cez jeho plecia. "Nie Cameron, pusti ma!" Smiala som sa.
Všetci sa na mne smiali, o chvíľu som bola hodená do bazénu. Chcela som sa s nimi trochu pohrať. Zadržala som dych a nevynorila som sa nad hladinu. Cítila som ako sa okolo mňa obmotali ruky a ťahali ma nad hladinu.
Keď som bola nad hladinou, počula som ako chalani kričia na Camerona. Nevedela som kto ma drží, tak som zakričala: "Boo!!" a otvorila som oči. Držal ma Nash a naspäť ma hodil do vody. Vynorila som sa a začala som sa smiať.
Všetci chalani sa na mňa pozreli a popotiahli. "Nepribližujte sa!" Smiala som sa, keď plávali okolo mňa. Začala som plávať preč, ku kraju bazéna. Bola som skoro vonku, keď v tom ma niekto chytil za členky.
Spevnila som svoj stisk na kraji bazénu. Otočila som hlavu a Jack J. držal moje členky. "Pusti ma!" Zasmiala som sa a moje ruky sa šmykli. Jack J. ma nechal a všetci sa smiali. "Toto nebolo pekné" Povedala som. "Ani to že si nás vystrašila nebolo pekné." Cam povedal.
Kúpali sme sa asi dve hodiny a potom sme odišli. Prišiel za mnou Hayes a spoločne sme kráčali do izby. "Koľko máš rokov Hayes?" Spýtala som sa. "15 a ty?"
"15" Zasmial sa. Hayes bol odomňa asi o 2 centimetre vyšší, chalani sú vždy vyšší.Všetci chalani boli za nami, rozprávali sa a vtipkovali jeden o druhom. "Som rada, že som tu" povedala som mu, otočila som naňho hlavu a usmiala som sa. "Ja som rád, že si prišla."
Hayes POV:
Chvíľu som sa rozprával s Paityn, je to naozaj milé dievča. Bola vážne pekná, ale čo ak som sa jej nepáčil? "Hej bratček!" Zareval Nash a ja som podskočil. "Za čo to bolo?" Buchol som ho do ramena. "Ow!" Zasmial sa a podišiel k Paityn.
Začal som žiarliť. Pozrel som sa na nich, Paityn a Nash spolu vyzerali sladko. Chcem byť s Paityn, ona ma robí šťastným. Omg, páči sa mi Paityn.
Nash POV:
"Takže Paityn, páči sa ti tu?" To čo som sa pýtal znelo dosť nervózne. "Ano" zasmiala sa, bola pekná a milá. "Máš priateľa?" Pozrela sa na mňa divne. "Nieee..." zatiahla. "Oh, ok." Áno! Áno! Áno! Môžem ju pozvať na rande!!!
Cítil som na sebe Hayesov pohľad ale nezaujímal som sa o to. Keď sme prišli na našu chodbu, spýtal som sa jej či si chce zapretekať. "Dobre ale ja nie som taká...." potom sa rozutekala. Bola rýchla, ale ja som bol rýchlejší. Chytil som ju a ruky som obmotal okolo jej pása.
Otočil som ju tvárou ku mne a položil som ju na zem. Smiala sa: "Hej ty si podvádzal!" Stále sa smiala. "Nie, som iba rýchlejší." Žmurkol som na ňu. Prišli sme k izbe ale Cameron mal kľúč, tak sme si sadli a čakali. Hayes prišiel k nám a sadol si vedľa Paityn.
Pozrela sa na nás a usmiala sa: "Moji dvaja najobľúbenejší chlapci na svete." Obmotala ruky okolo našich ramien a objala nás. Smial som sa a Hayes tiež, bola úžasná, veľmi ju chcem pozvať von.
Cameronov pohľad:
Prišiel som k dverám a uvidel som Nasha a Hayesa po oboch stranách Paityn. Paityn spala na Hayesovom ramene a Nash ju pozoroval. "Creeper" zasmial som sa a ukázal som na neho. "Nie je len zlatá keď spí." Povedal Nash. Hayes sa pozeral na Nasha a usmial sa. "Čo je?" Povedal Nash. "Spí na mojom ramene haha." Povedal Hayes Nashovi.
"Dobre ale mala by spať na mojom." Povedal som zakiaľ som ju zdvíhal. "Aw, ale no tááák." Žmurkol Hayes. Odomkol som dvere a položil som Paityn na posteľ. Ľahol som si vedľa nej a prikryl som nás.
Objal som ju a zaspal som.Nashov pohľad:
Sadol som si na druhú posteľ a išiel som na telefón. Pozrel som sa na Hayesa ktorý sa pozeral na Paityn. "Creeper" žmurkol som. "Nie, iba vyzerá tak mierumilovne keď spí." Usmial som sa. "Hej Hayes, môžem sa ťa niečo opýtať?" Pozrel sa na mňa trocha divne. "Jasné."
Pozn. Autorky: -thanks for reading my book it means a lot-
Pozn. Prekladateľky: (prepáčte ale nevedela som ako preložiť slovo 'creeper' tak som ho neprekladala. Snáď vám to nevadí :D :3
Viem, že som dlho nič nepridala ale nemala som čas a ani náladu.♡