Taehyung

161 9 9
                                    

B-bu benim düşmanım Tae'ydi.Kim Taehyung.Kafasını çevirdi ve bana baktı.Sırıttı.

T:Vay beeğğ,Şansa bak,Ezik Yongbook'da buradaymışş.Ne iyi oldu demi!

Jihcu'dan

Felix, baya endişelenmişti.Bende Felix gibi yapıp çocuğun kolunu tuttum ve "bırak onu" diye bağırdım.

Çocuk ilk başta bana ter ters baktı ama sonra Felix'i bıraktı.

J:Ona bir daha ezik deme,kendini ne sanıyorsun?Mafya falan mı?Bir daha dokunma ona!

Tamam tamam,itiraf ediyorum.Evet, Felix'ten hoşlanıyordum hemde ilk günden...

Felix bu olaydan sonra bana baktı ve gülümsedi.

F:Tşk ederim.Bu bana kafayı baya takmış

J:Boşver sen onu.

Dahyun bana bakıyordu.Sonra ise kulağıma fısıldadı

D:Ondan hoşlanıyorsun, demi?

J:Off..Kimi kandırıyorum,Evet!

Sonra Felix'i gösterdi ve "yanına otur" dedi.

J:Ne alaka?

D:Sevinir bence.Aranız şimdiden iyi.

J:Felix?

F:Efendim Jihcu?

J:Senin yanına otursam sorun olur mu?

F:Tabikide, gel otur.

Yanına oturunca Nayeon geldi.

N:Felix ben otursam??

F:Gerek yok,Jihcu otursun.

Yüzümü bir tebessüm kapladı.Ne kadar tatlı biriydi o öyle.Ona bakakaldım.Dudakları kıpkırmızıydı,gözleri kahverengiydi ve ışıl ışıl parlıyordu.Yanakları kızarmıştı.Saçlarının sarısı...dalin kokuyordu... Özgüveni yerinde biriydi.

J:Felix dalin mi kullanıyorsun?

F:Evt, güzel kokuyor mu?

Yaklaşıp koklamak istersen göz göze geldik.Aramızda 10 cm anca vardı.İlk önce gülümsedi, sonra burnuma dokundu.Ağağağağa kalbim sakin oğğğğğlll

Tam o anda Tae geldi.Felix'i kapşon undan tuttu ve havaya kaldırdı.Bende boş durmadım çoçuğa tokat attım(ne güçlüyüm beah)

J:Bu çocuğa bir daha dokunma demedim mi?!

Çocok yanağını tutuyordu.

F:Tae, noldu?Kızarmış!Sen ne kadar güçlüsün öyle?!

J:Onun adı Tae demek... hımm.. bu çocuk sana bir şey yapmadı!

Tae apar topar tuvalete koştu.O sırada bir hoca içeri girdi.

Ders fln işlemedik birbirimizi tanıttık.Felix hakkında şunları öğrendim.Avustralya'lıymış sonra Kore'ye taşınmışlar.15 yaşındaymış.Babası büyük bir markanın sahibiymiş, anneside bir otelin müdürüymüş.En sevdiği arkadaşı Hwang Hyunjin'miş.

Felix'ten

Bu kız.. Çok havalı... Yanıma oturması benim için en iyi zamandı.Onun kokusu mükemmeldi...O 10 cm'yi keşke kapatsaydım.O hem tatlı hemde havalı...Nayeon yanıma otursaydı öle bilirdim ama Jihcu oturunca.. Daha çok öldüm......

F:Jihcu numaranı verir misin?

J:Olur

(Numarayı verir)

F:Eve gidince ararım

J:Peki:)

O gülümsemesi.. Allahım bu güzellik halis mi?Bana verdiğin bir hediyemi yoksa?

Jihcu'dan

Bu çocuğun çilleri neden bu kadar tatlı ki?Numaramı istedi,oda benimi seviyor acaba?

Aradan 6 saat geçti ve okul bitti.Eve gelince üstümü değiştirdim ki Felix yazdı.

F:Bana bir fotonu atar mısın?

J:Peki, bekle.

J:Bu güzel mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

J:Bu güzel mi?

F:Harika, teşekkür ederim

Neden bir fotomu istedi ki?Bende ondan isticem, ana ekranım yapcam:D

J:Felix sende bir fotonu atar mısın

J:Felix sende bir fotonu atar mısın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F:Bu olur mu?

J:Teşekkür ederim❤

Lağnn, dur. Ben şimdi ona kalp mi attım? Lan tutmayın beni

Ğğaaağaaağaaaaaağğaaaaaağaağağaağğağağağağağağağğaağğağağağğağağağğağağaghhhh

Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin