Felix okul penceresinden düşer...

119 7 1
                                    

Okuldan çıkınca benim evimden eşyalarımı topladık. Sonra ise Felix'in evine gittik.

Yarın okuldayken sınıfa girdik. Sınıf okulun 5.katındaydı.okul 7 katlıydı. 1. Bina 7,2. Bina 5 katlıydı. Felix ile her zamanki gibi konuşuyorduk ve pencere açıktı. Pencerenin önündeki sıraya oturmuştu. Ve yanımıza Tae geldi.

Felix beni tuttu.

T:Selam Felix

F:Nevar Tae?

T:Elveda.

J:nE?

Ve Tae Felix'i iter...

J:Feliğğğğhhhhhxxxxx!!!

Ben maraton koşar gibi aşağı inerim ve Felix'in yanına giderim. Hyunjin yanına gelmişti bile.

J:Felix, Felix aç gözünü, lütfen

H:Kanka, aç gözünü!?

D:Ambu-ambulansı arayın!

F:H-h-hyunjin...

H:Evet kanka?

F:Jihcu sana emanet..

Felix'i dudağından öptüm. Dudağındaki kan, benim dudağıma geçti. Felix biraz rahatlamış gibiydi.

F:Jihcu..

J:Efendim aşkım?

F:Beni unutma-

J:Felix, sus, lütfen sus, öyle deme

Ve o an ambulans gelir. Bende ambulans ile giderim ve yanımda hyunjin'de gelir.

Hastaneye gelmiştik. Acil servise alındı. Bense koltuğa oturmuş ağlıyordum. Hyunjin yanıma oturdu ve kafamı kendi omzuma koydu.

H:korkma, o iyi olacak.

J:nereden biliyorsun?

H:Felix senin için yaşayacak, güven..

Gözlerim kıpkırmızıydı.

2 saat sonra bir doktor dışarı çıktı.

J:doktor, durumu iyi mi?

Dr:Durumu iyi, ama çok kan kaybetmiş. Dikiş atılması gerekicek.

J:Ohh, durumu iyi.

H:ölme riski?

Dr:Ölme riski şimdilik yok. İçeri girebilirsiniz.

Hemen içeri girdim. Kafasını sargoçılamışlardı. Dudağındaki yara kötü değildi. 6 tane serum takılmıştı. Elini tuttum ve gözlerini açtı.

F:Jihcu?

J:Felix, aşkım iyi misin?

F:İyiyim. Sen nasılsın?

J:Seni görünce daha iyi oldum..

F:Jih?

J:Efendim aşkım?

F:Beni öper misin?

Yüzüm güldü. Ve dudağını öptüm. 1 dakika onu öptükten sonra ayrıldım. Ve bu sefer yanağını öptüm.

F:Seni seviyorum.

J:Bende seni Civcivim.

~Hyunjin'den~

Onları bu kadar samimi görmek canımı yakıyor. Felix için üzülüyorum ama onları yakın görmeye dayanamıyorum. Felix hastaneden çıkana kadar bana ait ama buradan ayrılacak gibi değil.

7 dakika sonra odadan çıktı. Ve ben girdim.

H:Felix?

F:Hwang?

H:Sana bir şey söylemem lazım...

F:Evt?

H:Ben.. Ben.... Jihcu'dan hoşlanıyorum...

Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin