[Don't see everyone as loyal and honest as you are because not everyone is as pure as you are, Flower🥺🤍]
[هەموو کەسێک وەک خۆت دڵسۆز و ڕاستگۆ مەبینە چونکە هەمو کەسێک وەکو تو پاک نییە فلاور گیان 🥺🤍]
.
.
.
.
.
تکایە ڤوت کەن
.
.
.
.
.(جونگکوک لە بە دڵێکی شکاو لە دوای ن.ت رویش لە سەر سەیارە کەوت وە جونگکوکیش دەست بە لێخوڕین کرد بە دڵێکی شکاو وە ناوچاوەکی خەمبار وە گەیشتن موڵ)
ن.ت: جونگکوک با بروین پارکی نیزیک مول پشووێک دەدەین پاش دەگەرینە وە
جونگکوک:باشە(بە ماندویی وە شکاوی)
(ن.ت وە جونگکوک رویشتن لە سەر کورسیەکان دانیشتن)
ن.ت:جونگکوک بمبورە من مەبەستم لە شکاندنی تو نە بو(بە خەمباری)
جونگکوک:نا تو هیچ هەلەیە یەکت نەکردووە وە ڕاست دەکەی من کێ تا بڵێم ئەوە لە بەر بکە وە ئەوە نا(بە دەنگێک ل نیزیک گریان)
ن.ت:یاا وا مەڵێ تو مای بێست فرێندی (بەدلخوشیەوە )
جونگکوک:سوپاس.......ئەی تو هیچ هاوڕێیەکت نییە
ن.ت:بەڕاستی نا من هیچ بێست فرێندی نینن بەڵام من هاوڕێیەکی ئاسای هەیە (بە ئاسای)
جونگکوک:ئاهااا یانی من یەکەمین بێستەکەتم
ن.ت:بەڵێ من هەرگیز بێستێک نەبووە وە تو یەکەمین بێستی (بە کیوتی وەدڵخوشی )
جونگکوک:یاا زوور کەیفخوشبوم چونکە من بێستێکی ئاوا بەکوڵ هەیە (بەگەلتە وە)
ن.ت:یااا وا مەڵێ من بچکوڵ نیم منیش بێستێکی پێرەپیاو هەیە(بەگەڵتە وە)
جونگکوک:یاااا تو بەکەسێک دەڵێی پیرە پیرەپیاو وە ئەو پیرەپیاوە بارانی سناپی کچەکان لە سەر سەری دەبارن(بە شانازیەوە)
ن.ت: ههههههه ئای سکم تەقی ههههه بەڕاستی دروزنێکی کومێدی
جونگکوک:من درۆزن دەی بینی
ن.ت:دەی با بروین جلی ماوە بکڕین وە بروین سینەما(بەدڵخوشیوە)
جونگکوک:ن.ت زوور ماوە بەخوا مردم(بە بێزاری)
ن.ت:نا نا هنێک جلی ژێرەوە ماوە(بەشەرمەوە )
جونگکوک:یااا شەرم مەکە من بێسط فرێندی توم
ن.ت:دەی بابروین
جونگکوک:باشە
(وە رویشتن موڵ وە ن.ت رویشت دوکانێکی جلی ژێرەوە وە جونگکوکیش لە دورە وە چاوەڕێی دەکرد وە ن.ت تەواو بو و رویشت لای جونگکوک)
جونگکوک:هاا ن.ت تو هاتی
ن.ت:بمبورە گەر زوور چاوەڕێم بوی (بەشەرمزاری)
جونگکوک:نا نا وا نەڵێ من تو بێستین
(یااااا وا بینە بەرچاوت جونگکوک بڵێت من و تو بێشتین بەخوا جونگکوک ببینم وە وا بڵێت یەکسەر جەڵتە لە دڵم دەکەویت)
جونگکوک: ن.ت تو چی رەنگێکت کڕی ڕەنگی ڕەش زورترین لە جەستە سپیەی تو دێت (بەشەیتانی)
ن.ت:یااا تو چەن بێشەرمی(بە تورەی)
جونگکوک:من خو دەناسم پێویستدا پێویست ناکات من بو من بدەی نیاسین(بە شەیتانی )
ن.ت:بێتام سارد(بە تورەی)
جونگکوک:تو هێشتا تامی منت نەکردوە گەر دەتە وێت تامم بکە (بەشەیتانی)
ن.ت:بخوا من تو بەساخی دەتنێژم
جونگکوک:گەر دەشێی وەرە(وە بازدا)
ن.ت:جونگکوکی نەفرەتی....... وەرە ئێرە ...... جونگکوک ( بە دوای دا کەوت)
جونگکوک:تو ناتوانی ( وە زمانێک لە ن.ت دەر هێنا )
ن.ت:ئاا....تەواو تەواو من دورام تو سەرکەوتی با بروین سینەما(بەهەناسە بڕکێ وە )
جونگکوک: باشە
(وە رویشتن لە سەر ئوتومبێل کەوتن وە رویشتن سینەما و فلمی تایتانك هەڵبژاردن وە فیلم بە کوتای هات)
ن.ت:یاا چەن کۆتایەکەی ناخوشبو لە کوتای روز نە گەیشت جاکی ( بەگریان وە چاوی فرمێسکەوە )
جونگکوک:یااا ن.ت تو دەگریت ناگری مای بێست(ن.ت لە باوەش گرت وە فرمێسکەکانی سڕێ)
ن.ت:بەڵام بوچی روز بە جاکی نەگەیشت هاا(بە فرمێسکەوە )
جونگکوک:ششش تەواو فلمێک بو وە تەواو دەی فرمێسکەکانت بسڕەوە با بروین نانی ئێوارە بخوین(فرمێسکەوە ن.ت سڕی )
ن.ت:باشە(فرمێسکەکانی سڕی)
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
سڵاو سویتیەکانم🥺🤍
چون باشن ئەحواڵی ئەحواڵتان من یەک داخوازییەکانی لە ئێوە هەیە ئەویش دەستم شکا پشت شکا بو خاتری خوا ڤوت بکەن
🥺🤍
.
.
.
.
دەی فلاور کانی خوم دەناسم ڤوت دەکەن کومێنت دەکەن
وە بو هەورەکانی خۆتان دەنێرن من دەزانم چونکە فلاوەرەکانم زوور زوور باشن
.
.
.
وانیە فاڵاوەر گیان
.
.
.
.
فلاوە:بەلێ بەڵێ وە یە ئاها ئەمە من ڤوت کر وە کومێنت کر وە بو هەورێکەنی خوم نارد
.
.
.
نویسەر:سوپاس سویتەکام
.
.
.
فلاوەر:شایەنی نیە
.
.
.
بویسەر:🥺🤍
.
.
.
.
.
596 words
.
.
.
باااایی🥺🤍👋
أنت تقرأ
کورە خاڵەکەم ✔️
General Fictionگەر بخوێنی پەشیمان نابێتەوە وە کوتایی یەکی خوشیش هەیە ئەمە یەکەم چیروکمە لە واتپاد تکایە پشتگیربن وە ئەم چیروکە بیرۆکەی خومە