-Pohled Zuzky-
Po skončení služby na veterině jsme se ještě rozhodli, že si zajdeme na kávu. Rychle jsem se zašla domů převléct, což byla asi trochu chyba, protože už od dveří mě chytla Terka s těmi svými všetečnými otázkami. Stále jsem ji ještě neznala natolik, abych se jí svěřila, tak jsem jí oznámila, že mám v kavárně sraz s kamarádkou, ona mě ale prokoukla. "Že ty máš rande s tím veterinářem?" Zasmála jsem se. "Ne, rande to fakt nebude... Jen čistě přátelská schůzka..." Odešla do pokoje a vrátila se s jedním fakt docela pěkným tričkem. "Na, vezmi si tohle, půjčím ti to... A ne, že mi to zničíš!" Poděkovala jsem ji, hodila si to na sebe a vyrazila do města...
Když jsem vypila asi půlku kávy, došlo mi, že vlastně tykání nabízejí první ženy, a tak jsem vznesla svůj návrh. "Jen tak mimochodem, já jsem Zuzka..." podala jsem mu ruku. "Karel" prohlásil s úsměvem. Sotva mi chtěl něco říct, když mu zazvonil telefon. Podíval se na displej a zoufale protočil očima. "Promiň, tohle fakt musím zvednout..." Zamumlal a přiložil si telefon k uchu. Usměv z tváře mu velmi rychle zmizel, jeho oči jakoby potemněly. "A dopr*ele!" Zašeptal. "Hned tam budu!" Vstal a s omluvným výrazem vyběhl k pultu, kde položil na stůl bankovku a vyběhl z kavárny...
-Pohled Terky-
Rozhodla jsem se, že dnes budu jen tak sedět doma a relaxovat.. Teda pardon, pujdu relaxovat k Zuzce na zahradu.. Je asi třicet stupňů, svítí sluníčko a navíc, Zuzka má doma bazen v zemi, takže nějakým způsobem chci takto strávit den..
Když jsem už byla po snídani, šla jsem se převléct do plavek, na plavky jsem hodila jen plandavé triko a k tomu sluneční brejle.. Ještě jsem si vyndala žabky na nohy k bazénu.. Potkala jsem Zuzku, která mi tvrdila, že jde na schůzku (přátelskou) s tím veterinářem.. no jasně, že mi došlo, že je to rande.. začala jsem se vyptávat, ale nic jsem z ní nedostala, no tak jsem to nakonec vzdala.. "Hele dneka využiju tvou zahradu a bazén ok??" řekla jsem sice trochu jako otázku ale byla to spíš jen oznamovací informace.. "jo jasné" řekla Zuzka... šla jsem teda na zahradu kde jsem si lehla na lehátko dala jsem si sluchátka do uší a poslouchala písničky...Když už mě sluníčko začalo hodně pálit, tak jsem si vyndala z uší sluchátka, položila jsem je na stůl a šla jsem do bazénu, kterej mě teoreticky ani neosvěžil, jelikož voda byla teplá jak kafe..
Když jsem vylezla i z bazénu, tak bylo teprve dvanáct hodin odpoledne.. Asi si říkáte, že jsem blázen, že jdu ven přes to největší horko, ale já se vždycky pak nemůžu vyhrabat z domu, protože začnu vždycky něco dělat a pak už se mi ven ani moc nechce a navíc jsem vždy hrozně natěšená na vodu a na sluníčko..
Když jsem se tam tak opalovala, tak mi z ničeho nic přišla zpráva "Ahoj zlatíčko.. Nechtěla by jsi jít s náma na koupák?? Je krásně a mně se tam nechce jít jen s těma pošukama, chci mít s sebou tebe XXTom" no tak to je docelam dobrej nápad "Ahoj lásko.. jop půjdu ráda, zrovna jsem teď vylezla z vody, ale ta je horká jak kafe, tak doufám, že na koupáku bude o něco chladnější.. a kdo půjde s náma?? XXTerka" zeptala jsem se protože mě docela zajímalo kdo všechno tam bude.. Téměř po půl minutě mi přišla odpověď "No pujdu já a ty, pak půjde Voras, Pavs, Smoli a Sob" To jako vážně?? to mám jít v plavkách před tolik hokejistu a ještě k tomu před pěticí mějch nejoblíbenějších hokejistu?? panebože to nedám.. "No fajn.. Kam mám dorazit??" zeptala jsem se ještě rychle, než jsem se šla připravit... "Zůstaň doma já se pro tebe stavím tak za hodinku" to je ještě lepší.. "Okej, už se těším :*" napsala jsem a už jsem se šla připravit.. musela jsem si vzít jiné plavky, protože tyhle jsem měla jen tak na doma a navíc byly jednodílné a to já nemám ráda, spíše preferuji dvojdílné..
ČTEŠ
Láska na druhou
FanfictionZuzka Pěnkavová, 21 let stará studentka na VŠ, která si přivydělává jako cvičitelka psů, jednoho dne potká devatenáctiletou Terku Pěknou, která utekla z domova. Jedna miluje psy a druhá hokej. A jako naprostou náhodou se každé z nich splní sen... J...