-Pohled Terky-
Když jsem přišla z nemocnice domu, tak Zuzka ještě nebyla doma, tak jsem šla k sobě do pokoje a pustila jsem si na notebooku serial Jak jsem poznal vaši matku.. Asi po hodince jsem začala mít hlad, tak jsem stopla serial a šla jsem do kuchyně si vzít něco k jídlu.. Když jsem tam došla, tak jsem zrovna viděla Zuzku, jak přichází domu.. Chvíli jsme se spolu bavily a nakonec jsem se dozvěděla, že jde s Kájou do kavárny, což teda je divný, jelikož je pul osmé a v kavarně zavíraj v osm.."Upravim tě" řekla jsem ji jako hotovou věc a v tu chvíli jsme se vykašlala na jídlo a šla jsem si vyndat kufřík se šminkama a nějaké oblečení které Zuzce pujčím.. Když se Zuzka umyla přišla ke mně do pokoje a já jí začala líčit, Pak jsem po ní už jenom hodila věci co si má vzít na sebe k tomu jsem jí dala kabelku a musím uznat, že jí to vážně ohromně slušelo.. Teď už by byl Karel fakt blbej, kdyby se jí nezeptal.. "Děkuju moc, je to užasný" řekla Zuzka "Nemáš zač" řekla jsem a začala jsem uklízet šminky zpět do kufříku.. "tak zatim a uží si to" řekla jsem "děkuju moc, ahoj" řekla Zuzka "Není zač, jo a mimochodem, držím palce" řekla jsem s usměvem a Zůza už pádila pryč.. Já jsem si opět sedala a pustila jsem si muj oblíbený seriál..Když mi napsal Tom jestli se muže stavit a jestli by tu mohl přespat tak jsem mu řekla že ano protože Zuzka bude stejně dlouho venku a já bych se tu nudila.. Tom tu byl ani ne do pul hodinky a přivezl sebou čínu.."Ahoj kočko" řekl Tom "Ahoj zlato" řekla jsem a políbila ho.. Když jsme oba dva dojedli jídlo tak jsme si sedli ke mně na postel a povídali jsme si.. "Víš napadlo mě.." řekl Tom ale nedořekl to.. "copak tě napadlo lásko??" zeptala jsem se ho "no víš napadlo mě jestli by si se ke mně nechtěla nastěhovat.. jsme spolu už pul roku a prakticky se vídáme každou volnou chvilku takže by bylo lepší kdyby jsme bydleli spolu tedy pokud chceš samozdřejmně.." řekl Tom a nervozně se podrbal na krku "no to neni špatný nápad" řekla jsem a usmála jsem se na něj.."myslíš to vážně?" řekl Tom hrozně překvapeně "ano myslím to napro..." nestihla jsem to doříct protože mě Tom vzal do náručea zatočil semnou..
Druhej den jsme se domluvili že to řekneme Zuzce a rovnou začneme stěhovat.. moc toho neni ale to je fuk.. "Ahoj" řekla jsem Zuzce a připadala jsem si jak malé dítě které něco provedlo jelikož jsem se bála reakce na to když jí řeknu že se dneska budu stěhovat k Tomovi.. "ahoj děje se něco? vypadáš nervozně.." zeptala se mě Zuzka "ne nic se neděje jen jsem ti chtěla říct že se dneska budu stěhovat k Tomovi do bytu.." řekla jsem ale její reakce mě docela překvapila "tak to je super,přeju ti to.." řekla a obejmula mě.."děkuju a co vy s Kájou??" zeptala jsem se.. " no od včerejška spolu chodíme" řekl a uplně jí zářily oči.. takhle šťastnou jsem ji snad ještě neviděla "přeju vám to, ať vám to vydrží" řekla jsem a taky jsem ji objala..Odpoledne jsme začali stěhovat a večer už jsem tam spala..
-Pohled Zuzky-
Dneska za mnou Terka přišla. Trochu jsem se bála, co mi chce říct, protože vypadala, že zase něco provedla. Pravda je, že poslední dobou se celkem uklidnila a přestala dělat kraviny (asi na ni má Tom dobrý vliv :D ). Místo toho mi ale oznámila, že se bude k Tomovi stěhovat. Celkem mě to potěšilo - teda ne, že bych se jí chtěla zbavit z baráku, ale fakt jsem jim to přála, protože jim to spolu fakt slušelo... Pomohla jsem jim se stěhováním, i když toho moc nebylo. Lucky stále pobíhal kolem nás a vypadal celkem zmateně, asi byl překvapený, že Terka "zmizela".Dny a týdne ubíhaly a já si všimla, že Terka i s Tomem tráví hodně času s Lukem. Když jsem občas přišla na kafe, nebo jsem pozvala na kafe je, obvykle jsem s nimi vídala i Luka. Na Terce bylo vidět, jak je šťastná a i Tom měl celkem radost...
-Pohled Terky-
(o pár měsíců později)
Ležela jsem v ložnici na posteli a čekala na Toma než se vrátí z tréninku.. "ahoj jsem doma" ozvalo se ze zdola.. "ahoj" zavolala jsem nazpět..Tom přišel do ložnice políbil mě a řekl "připrav se a tak za hodinku tě někam vezmu.." podívala jsem se na něj pohledem ale cože?? "a kam prosímtě??" zeptala jsem se "nech se překvapit.." řekl Tom a mrkl na mě.. "a tak mi alspoň řekni co si mám vzít na sebe.. jestli oblečení do společnosti nebo něco normálního" řekla jsem.. "ty by si byla krásná i kdyby si měla na sobě pytel zlato ale když se teda ptáš tak si vem radši společenské oblečení" řekl a usmál se na mě.."okej" vzala jsem si na sebe bílé šaty s rozšířeným pasem které na sobě měli ruzné ornamenty k tomu jsem si vzala černé lodičky a psaníčko do ruky.. lehce jsem se nalíčila a šla jsem dolu.. Když mě Tom viděl doslova mu spadla čelist.. "páni jsi nádherná" řekl "ty taky nejsi k zahození" řekla jsem se smíchem.. Tom měl na sobě oblek a ohromě mu to slušelo.."mužem vyrazit?" zeptal se Tom.. "jasně" řekla jsem.. Když jsme dojeli na místo tak jsme vystoupili a já zjistila že jsme v poměrně dost luxusní restauraci.. Šli jsme si sednout.. objednali jsme si a pak během jídla jsme si povídali.. Tom si z ničeho nic klekl a vytáhl modrou krabičku "Zlato si ta nejlepší holka kterou jsem kdy znal.. Jsme spolu už rok a já vím že tě hrozně miluju a nedokázal bych nikdy už bejt s nikým jiným než s tebou, protože ty si dívka mého života a proto se tě Terezo Pěkná ptám staneš se mojí ženou??" v tu chvíli kdy to Tom dořekl mi začali stékat po tvářích slzy ale ne ze smutku ale byla jsem dojatá to co řekl bylo naprosto nádherné.. "Ano" řekla jsem jistě Tom mi nasadil prstýnek a hned potom mě obejmul a políbil..
Další den ráno jsem vstala a musela jsem hned letět na záchod jelikož se mi převrátil celej žaludek na ruby.. Nestalo se mi to poprvé už to tak je asi týden.. Tom už měkolikrát přemlouval že mě veme k doktorce ale já ho vždy přemlouvala že to bude dobré.. "Lásko si v pohodě?" přilítl za mnou okamžitě Tom "jo jen se mi zase udělalo nějak špatně asi nějaká viroza.." řekla jsem a slabě jsem se na něj usmála.. "hele už se z toho nevykroutíš prostě se obleč a jedeme k doktorce.." řekl Tom hned a já věděla že z toho už se prostě nevykroutím.. "no fajn.." řekla jsem a šla jsem se převléct.. Když jsme přijeli k doktorce tak jsme šli do čekárny.. naštěstí tam nikdo nebyl tak jsem šla na řadu teměř hned.. Tomovi jsem řekla ať počká v čekárně že jsem zachvilku zpět.. Když jsem doktorce řekla co mi je tak doktorka mi udělala ultrazvuk a když jsem si sedla a čekala co mi řekne tak z doktorky vypadlo "gratuluji maminko jste ve druhém měsíci těhotenství.." a usmála se na mě.. "děláte si srandu že??" ptala jsem se nevěřícně.. "ne myslím to naprosto vážně" řekla doktorka.. dala mi fotku z ultrazvuku já poděkovala a šla jsem ven za Tomem.. "no tak co ti je?" zeptal se Tom.. Já nebyla moc schopna mluvit.. Byla jsem sice šťastná ale bála jsem se co na to řekne Tom "ehm.. řeknu ti to doma jo? neni mi nějak dobře" řekla jsem "no dobře..". Když jsme dojeli domu šla jsem do obejváku se posadit a Tom šel hned zamnou.. "takže povídej" vybídl mě.. "no víš.. nějak jsem s tím nepočítala no ale." podala jsem mu obrázek z ultrazvuku.. Tom na to chvíli koukal pak se podíval na mě a zase zpátky na obrázek "To jako že ty si.." nestihl to doříct "ano to jakože já jsem těhotná jsem ve druhém měsíci" řekla jsem a opravdu jsem se bala reakce.. Tom se usmál a políbil mě "to je užasný já budu táta" řekl a popravdě tak šťastného jsem ho ještě nikdy neviděla.. uplně mu zářili oči.."miluju tě" řekl "miluju tě" odpověděla jsem mu..
ČTEŠ
Láska na druhou
FanfictionZuzka Pěnkavová, 21 let stará studentka na VŠ, která si přivydělává jako cvičitelka psů, jednoho dne potká devatenáctiletou Terku Pěknou, která utekla z domova. Jedna miluje psy a druhá hokej. A jako naprostou náhodou se každé z nich splní sen... J...