Selam bebislerim arkadaşımla eğlenerek yazdığımız textingi umarım sizde eğlenerek okursunuz (not: yazar değiliz dil uzmanı değiliz kendimizce eğlenerek biseyler hazırladık kafa dağıtmak için okuyabilirsiniz teşekkürler efenim iyi okumalarrr
Not: koyu renkli yerler İtalyanca yazılmıştır.!~
İNFİNİTY
Bera: Aurora ne söylediğinin farkında mısın sen!
Aurora: Bera o kadar da kötü değil abartma
Bera: Aurora senin ben pizzana ananas koyuyum gerizekalı kız.
Aurora: Bera? ne diyorsun?
Bera: Spagettisini kırdığımın salağı gelmiş bana o sümüğü savunuyor.
Gökay ailesiyle yemek yerken gözü köşede tartışan iki kıza çarpar. Kızlardan biri Türkçe birşeyler söyleyince Gökay gülümser ve önüne döner.
Bera: Şşt Aurora baksana su çocuk bize mi güldü?
Auorora: Sen ilk önce bana az önce ne dediğini açıkla bana sövdün dimi hain seni.
Bera: Yok be kızım alt tarafı birazcık ufacık minicik dalga geçtim.
Bera çantasını alıp Aurora'ya sırıtıp kaçar.
Aurora kızın arkasından " bu salak adam olmaz" diyerek hesabı masaya bırakıp kalkar. Dışarı çıktığında Bera'yı arabanın yanında çantasının içini karıştırırken bulur.
Aurora: Ne arıyorsun be öyle. Yine neyini kaybettin salak
Bera: Arabamın anahtarını bulamıyorum. Uf yaaa
Tam o sırada içerden bi çocuk koşarak kızların yanına gelir ve Bera'ya doğru Aurora'nın boş boş bakmasını sağlıyacak şekilde Türkçe bişeyler söylemeye başlar.
Gökay: Sanırım bunu arıyorsunuz?
Deyip anahtarı elinde sallar.Bera: Ah içerde düşürdüm sanırım teşekkür ederim.
Gökay: Rica ederim.
O sırada Gökay'ın ailesi de yanlarına gelir.
Gökay'ın annesi: Sende mi Türksün kızım burda Türk gördüğüme sevindim.
Der ve içtenlikle gülümser.Bera: Aslına bakarsanız yarı japon yarı Türküm yani melezim. Fakat burada yaşıyorum. Sizinle tanıştığıma sevindim.
Gökay'ın annesi: Bende sevindim kızım daha sonra bize burayı gezdirirsin belki.
Bera: Elbette.
Bera'nın nezaketen kabul ettiği şey ilerde çok sevineceği bişey haline gelecektir.
Gökay'ın annesi: O zaman ben sana telefon numaramı bırakayım sonra konusup ayarlarız.
Bera telefonunu uzatır. Kadın numarayı yazıp kendi çaldırır. Bera bu samimiyete çok şaşırırken, Auorora'nın hiç bişeyden haberi yoktur. Gökay'ın annesi oğluna kaş göz yaparak eşi ve küçük oğlunu da alarak gençleri yalnız bırakır.
Gökay: İstersen bende verebilirim numaramı anneme ulaşamazsan ararsın belki.
Peş peşe gelişen olaylardan hiçbir şey anlamayan Bera kafa karışıklığı ile başını sallar ve telefonunu Gökay'a uzatır. Telefonu Gökay'ın elindeyken baştan aşağı Gökay'ı süzmeye başlar bunu farkeden Gökay telefonu kıza verirken hafiften sırıtarak
Gökay: Gökay ben bu arada.
Bera: Memnun oldum Bera bende.
Gökay: Bende çok memnun oldum. Görüşürüz sonra
Bera: Görüşürüz.
Gökay giderken iki kızda arkasından bakar ve çocuk gözden kaybolur kaybolmaz olaylara anlam veremeyen Auorora Bera'yı sıkıştırmaya başlar.
Aurora: Beraaa az önce ne olduğunu hemen anlat. O çocuk kimdi? Neden telefonlaştınız? Birbirinizi nerden tanıyorsunuz? Ay çok yakışıklıydııı.
Bera: Bi dur be kızım az yavaş motorun soğusun.
Aurora: Ya Bera pislik yapma zaten konuştuklarınızdan bi bok anlamadım hadi be kızım anlat.
Bera: Önce bi eve gidelim yoruldum. Gidince anlatıyım.
Aurora:Bak eğer gidince anlatmazsan kırarım kafanı
Bera: Tamam be bin arabaya
Kızlar arabaya binip evin yolunu tutarlar. Aurora gider gitmez Bera'yı öttürür ve olanları öğrenir.
Aurora: Ay Bera lütfen kaçırma bu çocuğu. Bak tamam benim dediğimi istemedin ama bu çok iyi duruyor bari bunla konuş
Bera:Ay ne konuşucam be o bana yazarsa cevap veririm o kadar
Aurora: Tanrıya şükür. Çocuğu engelleyede bilirdin
Bera Aurora'nın bu dediğine güler. çünkü haklıdır. normalde olsa engellerdi direkt ama bu sefer hiç içinden gelmemişti.
Bera: Ay tamam hadi sohbetine doyum olmuyor yatalım artık uykum geldi. Tabii senin yarın sekizde dersin yok rahatsın
Aurora güler.
Aurora:İyi tamam yatalım hadi. İyi geceler "muuaah"
Genç kızlar yarın ne olacağını bilmeden odalarına dağılılar ve uyurlar.
**********
Ay umarım beğenirsiniz :)
Bera ve Gökay'ın tanışmasını nasıl buldunuz?
Peki Gökay'ın annesinin çöp çatanlığına ne demeli hxjdbdk
Bera gerçekten Gökaygili gezdirecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİNİTY | texting
Short StoryBera: Aurora senin ben pizzana ananas koyuyum gerizekalı kız. Aurora: Bera? ne diyorsun? Bera: Spagettisini kırdığımın salağı gelmiş bana o sümüğü savunuyor.