İNFİNİTY
Gökay'ın annesi: Gökay hadi oğlum yaz kıza işte. Müsaitse gezdirsin bizi bugün. Hem biz babanla ayrılırız sonra yanınızdan merak etme.
Gökay annesinin ısrarlarına artık dayanamayıp mesaj atar.
Gökay: Günaydın.
Müsaitsen bugün bize gösterebileceğin yerler var mı?
Kusura bakma annem çok ısrar etti.Bera mesaj sesiyle uyanır. Telefona bakıp öylece kalır. Çünkü bı günaydın mesajıyla bakışıyordur. Dün olanları kafasından hızlıca geçirir. Hemen ayağa kalkıp Aurora'ya çığlığı basar. Aurora koşarak odadan gelir.
Aurora: Bera?
Bera: Mesaj atmış. Gökay mesaj atmış.
Aurora: Mesaj mı? Tamam oldu bu iş seneye evlendiririz sizi.
Bera: Dalga geçiyorsun demi?
Auorora: Sence?
Bera: Tamam fazla heyecanlanmış olabilirim. Ne cevap vericem şimdi buna?
Aurora: E kabul ediceksin. Kısmet ayağına kadar geldi sen geri tepiyorsun. Yapmayacaksın bunu değil mi?
Bera: Tamam da çocuk annemin zoruyla demiş. Ne malum benden hoşlanacağı?
Aurora: Of Bera of ver şu telefonu.
Aurora Bera'nın telefonunu alır ve Gökay'ın teklifini kabul eder. 1 saat e Canal Grande' ye bir buluşma ayarlar. Ve telefonu Bera'ya verip kaçar.
Bera hemen oflayarak hazırlanmaya başlar.
*Temsili Bera fotoğrafı
Gökay: Neredesin geldik biz.
Bera: Köprünün üstündeyim.
Ve hatta sizi gördüm. Bekleyin geliyorum.Bera hızlı adımlarla ailenin yanına gider. Kahkahalar eşliğinde gün boyu bir kaç tarihi mekan gezerler. Oturup dinlendikleri bır kafede Gökay'ın ailesi sessizce yanlarından ayrılır.
Bera: Annengil nerde lavaboya deyip gittiler ama?
Gökay: Annemin işleri işte. Muhtemelen bizi yanlız bırakmak istemiştir. Kusura bakma tekrardan.
Bera gülümser ve "önemli değil bugün çok eğlendim onlarla" der
Bera'nın telefonu çalar. Okuldan arıyorlardır.
Bera: Hayır projeyi teslim ettiğime eminim. Tekrar kontrol eder misiniz?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİNİTY | texting
Storie breviBera: Aurora senin ben pizzana ananas koyuyum gerizekalı kız. Aurora: Bera? ne diyorsun? Bera: Spagettisini kırdığımın salağı gelmiş bana o sümüğü savunuyor.