Pink~

117 16 9
                                    

   Bu dünya da bir yeriniz olması için her zaman diğerlerinden ayrılmalısınız.Eğer basitseniz görmezden gelinirsiniz. Eğer normalseniz görmezden gelinirsiniz. Eğer orta derece iseniz görmezden gelinirsiniz. Asla insanlar içinde yer bulamazsınız.

   İşte Park Jimin öyleydi. İnsanlar onu pek görmezdi çünkü basitti. Tabi ki kabul edilebilirdi o çok güzel bir erkekdi , özellikle yaşına ve bir erkek olmasına göre çok güzeldi. Ama hiç bir zaman güzelliğini göstermek istemedi. Kendi dünyasında çok sevdiği arkadaşları ile eğlenmeyi tercih etti. Bu ona yeterdi. Bazen onun dünyasına dahil olmak isteyenler olur , Jimine süslü ama anlamayı olmayan bir kaç sözle hoşlantılarını itiraf eder , Jimin de  her zaman ki dillere destan kibarlığıyla onları reddederdi. O anlamsız sözlerin sahipleri de daha farklısını bulabileceklerini düşünür ve vaz geçerlerdi. Tabi ortada gerçekten vazgeçecek bir şey varsa...

   Üniversite zordu Jimin'e göre. Baş edemeyeceği kadar değil elbette ama canını sıkacak kadar en azından. Ve şimdi bu dört senelik üniversitesi hayatlarının bir senesi gitmişti. Geriye kalmıştı üç. Bu sömestr tatili ona iyi geliyordu. Dostları , ailesi ve evcil hayvanları ile daha fazla vakit geçirebiliyor , o yurt yatakları yerinde kendi odasında uyuyabiliyordu. Dedikodular olmadan biraz sıkılsa da bunu şimdilik görmezden gelebilirdi.

"Hadi Jimin korkma bu kadar. Alt tarafı bir oyun."

   Ama şimdi çok sevgili arkadaşı Jin onu bir partiye getirmiş Doğruluk Cesaret oynatmak istiyordu. Partide yalnızca yakın arkadaşları vardı ve evde düzenlenen; atıştırmalıklar , soju , hafif müzik ve aydınlık ışıkların olduğu samimi bir ortamdı. Fakat Jimin böyle saçma oyunları sevmezdi . Gerek yoktu ki kendini rezil edip durduk yere sırlarını açığa dökmeye.

"Jin doğru söylüyor Jimin. Hadi lütfen."

   Jin ve onun yancısı Felix. Mükemmel bir ikili. İşte şimdi Jimin'in oynamaktan başka çaresi yoktu çünkü sürekli atışan bu ikili ne zaman bir araya gelse asla istediklerini almadan bırakmazlardı.

"Tamam ama sadece bir kaç tur."

"Tamam Jimiiinnn~~Bak benim adım da Jin ise çok eğlenicez."

   Sonun da şişe çevrildiğinde herkes kendi arasında sohpet etmeyi bırakmış şişenin dönüşünü izlemeye başlamıştı. Ve ilk tur şişenin dip kısmı Minho uç kısmı ise Jisung da durmuştu. Jimin bu ikilinin arasında ki çekimin tabiku farkındaydı. Aslında herkes farkındaydı ama nedense Minho Jisung'a sürekli adım atmasına rağmen Jisung hiç pas vermiyordu.

"Doğruluk mu cesaret mi?"

Jisung hiç beklemeden cevap verdi.

"Doğruluk."

Minho masum bir şekilde sırıttı.

"Daha önce hiç biriyle seks yaptın mı?"

   Gülümsemesinin nedeni şimdi anlaşılmıştı. Her zaman ipin ucunu kaçıran biriydi ve yine kaçırmıştı. Ama kimse bir şey demedi çünkü bu bir oyundu ve söylemesi gerekiyordu . Aslında herkes alttan alttan bunun cevabını merak ediyor ve dikkatle mimiklerini inceliyordu. Sonuçta Jisung hiç öyle bir tip değildi ve onun Gay olduğunu herkes bilirdi.

"Evet yaptım."

   Minho hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Jisung çok emin bir şekilde cevap vermiş ve tereddüt etmemişti. Minho ne kadar üzülmüş gibi olsada bir anda gülümsemiş ve eski haline geri dönmüştü.

"Altta mıydın üstte mi? "

"Sadece bir soru hakkın var."

Jimin oyuna katıldığına şimdiden pişman olmuştu.

Herkes Jimini ister / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin