Brandon
Az irodámban ültem, és a meghívót nézegettem. El sem akartam hinni, hogy Alexa férjhez fog menni. Ilyen gyorsan eltelt volna az idő? Nemrég még kislány volt, most pedig az oltár elé vezeti egy számomra ismeretlen fiú. Mert bizonyára fiú lehet, nem pedig férfi, hiszen Alexa is olyan fiatal még. Csak huszonegy éves, és sehogy sem értettem, miért megy ilyen hamar férjhez. Talán teherbe esett, de azt a nővérem biztosan elmondta volna nekem. Habár mostanában túl sokat nem beszéltünk egymással.
A meghívó jó alkalomnak bizonyult arra, hogy újra felhívjam őt. Fülemhez emeltem a telefont, székemmel átfordultam, és a hatalmas üvegfal mögött elterülő, nyüzsgő várost szemléltem.
– Nahát, Brandon! Csak nem eszedbe jutottam? – szólt bele a nővérem.
– Sokszor eszembe jutsz, Sarah, de ma különösen sokat gondoltam rád, mivel kaptam egy meghívót – forgattam a kezemben a dombormintás, fényes papírlapot.
– Meglepődtél, igaz? – nevetett fel Sarah.
– Hogyne lepődtem volna meg! Az unokahúgom férjhez megy, és csak most tudom meg – feleltem enyhe rosszallással a hangomban.
– Talán, ha gyakrabban meglátogatnál bennünket, vagy esetleg felemelnéd a telefont, ahogy most is – vágott vissza Sarah.
– Tudod jól, hogy sokat dolgozok, de inkább mesélj erről az esküvőről. Miért ilyen gyorsan? Egyáltalán mióta járnak együtt? – pördültem vissza, a meghívót ledobtam az asztalra, és felálltam.
– Alexa ragaszkodott hozzá. Szerelmes. Szerinte az egyetemet feleségként is be tudja fejezni, és szeretne már önálló életet.
Ezt meg tudtam érteni. Alexa és az apja kapcsolatát nem mondanám túl ideálisnak. Donald túl szigorúan fogta a lányát, és soha nem úgy bánt vele, mint egy igazi apa, és emiatt mindig nagy volt a feszültség közöttük. Na meg más egyéb dolgok miatt is, amire nem szívesen gondoltam. Nem csodáltam, hogy az unokahúgom menekült otthonról.
– Talán igaza van, de azért élhetett volna még egy kicsit. – Kinyitottam az ajtót, és intettem a titkárnőmnek.
– Ahogy te is, Brandon? – szólt vissza a nővérem.
– Ne kezdjük ezt el, Sarah! – sétáltam vissza az asztalhoz a szemem forgatva.
– Oké, nem kezdem. Szeretném, ha eljönnél hozzánk két hétre. Régen találkoztunk, és Alexának is hiányzol.
A kérés meglepett. Eszemben sem volt két hétre leutazni hozzájuk. Visszaültem a székembe. A telefonom halk pittyegéssel jelezte, hogy üzenetem érkezett.
– Nem fog menni. Nem hagyhatom itt a céget ilyen hosszú időre – próbáltam valamilyen kifogást találni.
– Gondoltam, hogy a munkára fogod majd. Ott tudod hagyni, ha akarod. Az a cég nélküled is jól megvan. Mi vagyunk a családod, Bran. – Sarah ezzel akart hatni rám, és mint általában, most is sikerülni fog neki.
A titkárnőm jött be, kezében egy csésze kávéval. Mosolyogva tette le elém. Egy biccentéssel köszöntem meg neki.
– Egy hét, oké? – egyezkedtem, és megillatoztam az erős feketét.
– Kettő. Alexa téged akar tanúnak. Meg kell ismerned a fiú családját is. Jövő hétvégére szerveztünk egy partit, és részt kell venned rajta! – közölte Sarah ellentmondást nem tűrő hangon.
Ez valójában jólesett. Az unokahúgomért bármit megtettem volna.
– Jól van, megint győztél. Ott leszek – adtam fel, és belekortyoltam a forró italba.
YOU ARE READING
Érted teszem - könyvbemutató
RomanceChristina egyszerű banki ügyintéző. Anyjával és egyetemista húgával, Laurával osztozik egy kis lakáson. Nyugodt, hétköznapi életüket felborítja édesanyja váratlan betegsége, de még inkább, annak tetemes kezelési költsége. A pénz megszerzése érdekébe...