4500 kelimeOy sınırı ; 20
Valizim elimde önümdeki uzun yolda ağlayarak yürümeye devam ediyordum yanımdaki kadınlar ağlamamdan rahatsız olmuş gibi sürekli uflayıp duruyor ve aceley etmemi söylüyorlardı. Annemin yaptığı 2. evliliginde istenmeyen kişi olmuştum çünkü üvey babam benim yaşıma göre çok küçük davrandığımı söyleyip onlara yük olduğumu açıkça belirtmişti. devletin her şehrinde bulunan ve benim gibi 'istenmeyenlerin' kalmasına izin verdiği yurtlardan bir tanesine getirilmiştim. Kocaman bir bahçe içerisinde onlarca villa tarzı ev vardı duyduğuma göre 30 villa ve her villanın içinde en fazla 10 kişi kalıyorlardı. Hala boş kontenjan olması şansımaydı... Belediye binasına benzer yerde ise buranın görevlileri ve yemekhane bulunuyordu. Ruhu çekilmiş gibi bana bakan insanlara aldırış etmedim. Koca yolda yalnızca valizin sesi ve hakkımda konuşan insanların fısıltıları vardı. Sonunda kalacağım evin önünde durduğumuzda kapıdaki yazıya baktım... ' 8 numara'
Demek 8 numara da kalacaktım. İçeriye adımımı atar atmaz içimi buz gibi bir his kaplamıştı. Ev fazla ruhsuz ve... Sessizdi. Yanımda benimle gelen 2 kadın ise beni tanıtmaya başladı
" emir sercan. Kalacağın odayı öğrenmek için takip et. "
anladığımı gösterircesine başımı salladım ancak prosedür gereği birkaç kağıdı imzalamam gerekiyordu. Okumaya gerek duymamıştım çünkü zaten gidecek yerim yoktu.Ev bir bungalov andırıyordu. İçinde bir salon ve koridor vardı. Koridorda ise 3 tane oda vardı. Odaların İkisi yan yana bir tanesi ise onların karşında olacak şekilde tasarlanmıştır. Koridorun sonunda bir tuvalet ve banyo az ileride ise ders çalışmak için özel tasarlanmış bir kütüphane vardı.
Kadınlar yan yana olan odalardan en dipteki odaya yavaşça ilerledi. Ben de bu sırada elimdeki valizle onları izliyordum. Odada 4 adet yatak ve 4 tane duvara monte edilmiş gardırop vardı yatakların yanlarında birer tane komodin ve çöp kovası dışında pek bir şey yoktu. Camlardan az da olsa güneş alıyordu. Yataklarda boş olan bir tanesini gösterdi." Bu yatak senin yatağın karşısındaki dolaba da eşyalarını yerleştir. 2 tane oda arkadaşın var onlarla iyi geçinmeye çalış."
Dolu gözlerimle kafa salladığımda kadınlardan biri elini dostça omzuma koydu
" yeni gelenler için ilk hafta zordur. Sabretmeye çalış. Ve kimseye inatlaşma. "
Dedi. odadan çıktıklarında ben de eşyalarımı yerleştirmeye başlamıştım. Saatler geçtikçe eve önce iki kişi girdi sanırım yakın arkadaşlardı. Salonda oturan beni görünce başıyla kısa bir selam verdiler. İçlerinde kısa boylu olan elini uzatıp konustu
" merhaba, sen yeni gelen olmalısın"
Elimdeki kıtabı yanıma bırakıp başımı salladım ve bana uzattığı eli sıktım
" emir sercan"
Çocuk yapmacıkta olsa bir gülümseme gönderdi
" murat"
Dedi sadece yanındaki uzun boylu olan pek bir şey söylemeden sadece adını söylemişti
"fatih ismim hoş geldin"
Ona da dostça kafamla selam verdiğimde ikisi de benim kaldığım odanın yanındaki odaya girdiler. Sanırım onlar orada kalıyordu. Birkaç saat yanlız başıma kitap okuduktan sonra murat yanıma gelip tedirgin sesiyle konustu
" 4 kişilik odada mı kalıyorsun"
Başımı evet anlamında salladım. Pek konuşmayı sevmiyordum. Murat elini omzuma koyup devam etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baskın Olan Kazansın (Bxb)
FantasyHikaye fazlasıyla +18 içermektedir lütfen rahatsız olanlar okumasınlar. Omegaverse kurgudur.