"Írói szemszög"
Reklám: Rengetek oldal és alkalmazás létezik mellyel barátot vagy akár párt lehet keríteni.
Mindig jó új embereket megismerni éppen ezért készítettük el ezt az alkalmazást. Töltsd le te is a legújabb alkalmazásunkat a Be mine-t.
Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy új embereket ismerj meg. Csinálj egy profilt amin semmilyen személyes adatot nem kell megosztanod, pusztán a nemedet illetve egy felhasználó nevet kell beállítanod amely teljesen eltér az eredeti nevedtől. Nem tölthető fel semmilyen profilkép vagy bármilyen fotó. Így teljesen ismeretlenként beszélgethetsz másokkal.
Az rendszer összehoz téged egy random személlyel akit elutasíthatsz illetve elfogadhatsz. Ha elutasítod a rendszer keres neked egy új személyt. Ha elfogadod akkor már nyílik is a chat és beszélgethettek kedvetekre illetve képet is küldhettek egymásnak.
Az első beszélgetés befejeztével rá kell nyomnod a Beszélgetés befejezése gombra majd ismét két opciód lesz. A Törlés és a Mentés. Ha a törlést választod akkor a beszélgetés törlődik így nem tudtok többet beszélni az adott személlyel. Ha a mentésre nyomsz akkor a beszélgetés megmarad így bármikor tudtok ismét beszélni az adott személlyel.- Ez hülyeség... - morogta Todoroki álmosan miközben kikapcsolta a tévét.
A fiú felállt majd nyújtózott egyett majd elindult a hálója felé azt gondolván, hogy késő van ideje aludnia.
- Ki az az idióta aki ilyesmit kitalál? Ki akarna random ismeretlenekkel beszélgetni? - mondta miközben pizsamáját felvéve bemaszott az ágyába.
***
"Todoroki szemszög"
Mikor felkeltem hamar összeszedtem magam majd megittam szokásos reggeli kávém.
- Haahh végre szombat. - mondtam felsóhajtva. - Nincs suliiii~ - húztam el a végét nyújtózkodás közben.
Jómagam 17 éves lennék és egyedül élek. Ez a lakás közel van a sulimhoz és könnyen be tudok járni. Bár be kell valljam azért élek egyedül mert a családom szerint nem árt ha megtanulok önálló lenni.
Ma a barátaimmal találkozom szóval elkészültem és mentem is.
Egy közeli kávézóba beszéltük meg a találkozót így hamar oda is értem s már mindenki ott volt.
Yaoyorozu Momo, Iida Tenya, Uraraka Ochako és végül Midoriya Izuku és Kaminari Denki a legjobban barátaim mind közül.
- Sziasztok. - köszöntem nekik.
- Szia. - köszöntek vissza kórusban.
Bementünk a kávézóba majd kikértük a kavéinkat amit hamar meg is kaptunk.
- Jut eszembe! - szólalt meg Kaminari. - Hallottatok már arról az új alkalmazásról?
Jajjj ne már... Te is?...
- Oh! A Be mine-ra gondolsz? - kérdezte Midoriya.
- Aha. Valami eszméletlen jó. - mondta vigyorogva. - most beszelgetek egy lánnyal és tök jó fej.
- Én is használom de én egy sráccal beszélek aki valami brutalisan aranyos. - mondta Midoriya mosolyogva.
- Szerintem hülyeség. - mondtam.
- Todoroki-kun! Neked is le kell töltened. - nézett rám Iida mosolyogva.
- Minek? - kérdeztem szenvedve.