Ολόκληρο το σωμα μου πονάει εχθές η ημέρα ηταν υπερβολικά κουραστική ευτυχως ειχα ρεπό σημερα δεν θα το άντεχα και σημερα , εχθές πηγα με πανω απο 15 ανδρες θεε μου το ξερω οτι εχω περαςει αλλα οχι και τοσο . καθε ημέρα έρχονται πανω απο 20 ανδρες αλλα ειναι αδύνατο να τους παρέχω σε όλους ικανοποίηση . ειμαι πλέον 25 χρόνων και την δουλεια αυτη την κανω απο τα 15 μου . η αντοχές μου εχουν πέσει και τωρα οι ανδρες μου ζητάνε ολο και ποιο εξεζητημένα πραγματα . καθε φορα θελουν και κατι ακομα και κατι ακομα που με εξουθενώνει . η μονη συντροφιά μου για το βάσανο μου ειναι τα ναρκωτικά ειναι , εκείνα που με βάστανε και αντεχω . δεν ειμαι περήφανη για τον εαυτό μου καθε αλλο , ομως η αναγκη με έφερε σε αυτο το σημείο να γίνω μια πορνη που δεν εχει καθολου αξία που δεν υπολογίζεται που ολοι την δείχνουν με το δάχτυλο ! Αυτη ειμαι μια επιτυχημένη πουτανα !
Ποιος ομως να μου μάθαινε ποιο ειναι το σωστό και ποιο οχι ; Η μανα μου που έφερνε τους γκόμενους στο σπίτι και πηδιοταν ή ο πατερας μου που ηταν ενας μέθυσος και πηδούσε την μανα μου μπροςτα στα ματιά μου αναγκάζοντας με να τους βλέπω να βλέπω καθε χυδαιο πραγμα που της εκανε ή που τόσες φορες με ειχε κακοποιήσει και εκεινος φέρνοντας και φίλους του να περαςουν καλα ;
Θυμαμαι καθώς την πρωτη μου φορα ημουν τοτε 13 ημουν ενα μικρο και απροστάτευτο κοριτςι που το μονο που ηθελα ηταν να παίζω με τα ελάχιστα παιχνιδάκια που μου ειχαν φέρει οι ανδρες που ερχοταν στο σπίτι για να περαςουν καλα με την μητερα μου ομως ο πατερας μου ειχε αλλα σχεδια για εμενα .εκεινοι με οδήγησαν να γίνω αυτο που ειμαι και τους μισώ με ολο μου το ειναι για αυτο !
Τωρα θα αναρωτιέται γιατι κανω αυτο το επάγγελμα ενω δεν το θελω . εχω μάθει να ζω με αυτο , ειναι η καθημερινότητα μου ειναι ο μονος τρόπος για να βγάζω λεφτα και να συντηρώ τον εαυτό μου και το σπίτι μου .Ειμαι η Κλόντια μια 25 χρονη επιτυχημένη πορνη που δουλευει στον γνωςτοτερο οικο ανοχής της πόλης . ενα κοριτςι που δεν εχει νιώσει ποτε την αγαπη και την φροντίδα απο κάποιον , που δεν εχει καμια αξία στην κοινωνία αυτη , που το μονο που ξερει να κανει ειναι να ευχαριστεί τους ανδρες με καθε τροπο και μέσο με καθε αποτρόπαιο και χυδαίο πραγμα που θα τος ζητήσουν αρκεί να τους ευχαριστήσει .
Αυτη ειμαι εγω και αυτη ειναι η ιςτορια μου .
****
Γεια σας , ελπίζω να σας αρεσει , εκτός το πολυ dirty που θα εχει θα ειναι και μια ουσιαστική ιςτορια , ο σκοπός μου δεν ειναι η περιγραφή του σεξ αλλα και κατι ακομα ! Ειναι για την ιςτορια της Κλόντιας μια ιερόδουλης που αποζητά τον ερωτα και προσπαθεί να τον βρει θελει να νιώσει την αγαπη οπως ολοι οι άλλοι . θελω να περάσω ενα ηθικό δίδαγμα μεσα απο αυτη την ιςτορια και αυτο ειναι οτι ολοι οι άνθρωπο ανεξάρτητος με το τι δουλεια κάνουν και το πως ζουν αποζητούν και χρειάζονται την αγαπη και ποτε δεν πρεπει να κρίνουμε τους ανθρώπους για το επάγγελμα που κάνουν ειδικα μονο απο αυτο που βλέπουμε αλλα να ψάξουμε τι πραγματικα τους οδήγησε να φτάσουν σε αυτο που είωση .
Ελπίζω να σας αρεσει .
YOU ARE READING
Sexual adeptness
RandomΗ Κλόντια ειναι μια 25 χρονη πορνη που απο πολυ νεαρή ηλικία αναγκάστηκε να κανει αυτη την δουλεια αφου ηταν αυτο που ειχε μάθει και μεσα απο το οικογενειακό της περιβάλλον . Η Κλόντια σε όλη της την ζωή αποζητά την αγαπη και την φροντίδα θα καταφέ...