Το επόμενο πρωί σηκώθηκα και είχα έναν πονοκέφαλο . έπρεπε να σηκωθώ όμως είχα πολλές δουλειες να κάνω . Πρώτα απο όλα έπρεπε να παω στην τράπεζα να βαλω τα λεφτα στην αδελφή μου και επειτα να περάσω απο το κλάμπ για δω τα σημερινά ραντεβού μου . Φόρεσα ένα τζιν σορτσάκι και απο πάνω μια τιρκουάζ στραπλες μπλουζα που αναδείκνυε το μπούστο μου πηρα την μαύρη τςαντα μου που κλασικά είχα παντα μαζι μου καθως δεν ειχα άλλη και αφου εφτιαξα καφέ και το εβαλα στο πλαστικό ποτήρι ξεκίνησα για τις δουλειές μου
Αφου πηγα στην τράπεζα και έβαλα τα λεφτα στον λογαριασμό της μικρής αποφασισα να παω μια βολτα στα μαγαζια αφου είχα λιγο χρόνο μπροστά μου . Καθως προχωρούσα το ματι μου επεσε πανω σε ενα υπεροχο φόρεμα . Ηταν μακρύ Κοραλί και στο μπούστο ηταν κεντημένο με διάφορες πέτρες που φαιβοταν να ειναι πανάκριβες γυρισα να κοιταξω το καρτελάκι και ειδα οτι η τιμή την απλησίαστη για εμενα . Δεν μπορουςα να το αγοράσω οςο και να μου αρεςε και απο την αλλη να το έπερνα και να το έβαζα που ; Στο μπουρδελο ; Τι τραγικο !
Απογοητευμένη εφυγα για το κλαμπ οπου δούλευα .... Μισή ωρα αργοτερα ημουν εκει μπήκα ατο κλάμπ και χαιρέτισα ολο το προσωπικο πηγα προς τον Ντιμιτρι και του χαμογέλασα , ηρθε κοντα μου και μου εδωςε ενα παθιαςμενο φιλι λες και δεν υπηρχε αυριο .
" μωρό μου έλειψες "
" μπα με θυμήθηκες ; " είπα εγω νευριαςμενη και εκατσα στο σκαμπό δίπλα του .
" παντα σε θυμαμαι Κλόντια ! " είπε εκεινος και με πλησίασε πηγε να μου ακουμπήσει το χέρι και εγώ απομακρύνθηκα .
"Τι επαθες ; " μου είπε και με έπιασε με δύναμη ." τιποτα απλα δεν έχω όρεξη ... Αυτό ! " του είπα κοφτά και τον κοίταξα μεσα στα υπέροχα μάτια του .
" να αποκτήσεις γιατι ο φράγκατος σε εκλειςε για ολο το βραδυ " είπε και εγω χαμογέλασα ! Θα τον ξανα έβλεπα ! Δεν ξερω γαιτι με ειχε πιασει τετοιος ενθουσιασμός μαζι του απλα ένιωθα διαφορετικα και αυτο μου άρεσε .
" μαλιστα και τι ωρα ξεκινάω ; " του είπα και τον κοίταξα αδιάφορα προσπαθώντας να κρύψω τον ενθουσιασμό.
" στις 10 θα είναι εδω " είπε και κοιταξε το βιβλίο του με τα ραντεβού . Εγω εγνεψα καταφατικα και πήγα να βρω την Μόνικα .
Η ώρα για το ραντεβού μου δεν άργησε να έρθει , η ωρα με την Μονικα περνάει πραγματικα πολυ γρηγορα , ο ντιμιτρι ηρθε να μου πει οτι ο "φράγκατος" οπως τον αποκαλούσε με περίμενε στο δωματιο
ESTÁS LEYENDO
Sexual adeptness
De TodoΗ Κλόντια ειναι μια 25 χρονη πορνη που απο πολυ νεαρή ηλικία αναγκάστηκε να κανει αυτη την δουλεια αφου ηταν αυτο που ειχε μάθει και μεσα απο το οικογενειακό της περιβάλλον . Η Κλόντια σε όλη της την ζωή αποζητά την αγαπη και την φροντίδα θα καταφέ...