Ik vind het zo'n onzin! Oké ik hou me niet altijd aan de regels, maar het is niet alsof me wegtrekken van mijn vrienden om naar een andere school te gaan gaat helpen...
De auto stopt en ik doe de deur open en stap naar buiten. Daar wacht een man op mij, met grijs haar en een bierbuik.
"Lisa toch? Fijn dat je er bent. Voor je koffers wordt gezorgd, kom maar met mij mee."
Ik loop mee het gebouw in. We lopen de hal door naar zijn kantoortje. Met een pasje doet hij de deur open om ons binnen te laten.
"Ik heb gezien dat je niet zo van regeltjes houdt, Lisa. Helaas zijn er hier wel een paar waar je je aan moet houden, maar geen zorgen je raakt wel gewend."
Ik snuif verontwaardigd. Ja hoor, zeker zo'n school die denkt dat die zijn leerlingen kan breken. Nou ze mogen het proberen!
"Goed, om te beginnen mag je je kleren uit doen."
Ik schrik op. "Wat?!"
"Je kleren, ze moeten uit. Alleen meesters en klanten hebben recht op kleren. Moet ik je anders helpen?"
Ik schudt snel mijn hoofd en begin langzaam mijn kleren uit te trekken tot ik in mijn ondergoed sta. Dan kijk ik weer naar de man.
"Alles, Lisa."
Ik slik en doe dan ook mijn bh en slipje uit.
"Oh, je kutje mag zo even geschoren worden. Hier zijn alle kutjes helemaal kaal."
Ik kijk naar beneden waar ik alleen mijn bikinilijn heb geschoren.
De man begint mijn lichaam te onderzoeken, niet alleen met zijn ogen, maar ook met zijn handen.
"Mooie C-cup, prima rondingen..."
Ik schrik als hij met zijn vingers over mijn kutje gaat.
"Heb je wel eens anaal seks gehad?"
Ik schudt mijn hoofd.
"ga eens op je knieën zitten." Hij doet zijn broek los en haalt zijn lul uit zijn broek. Ik doe wat hij mij opdraagt. Hij houdt mij zijn dikke lul voor. "Zuig." Ik doe wat hij zegt en begin langzaam aan zijn eikel te zuigen. Hij duwt mijn hoofd er verder op en ik neem steeds meer van zijn lengte mee. "Niet slecht," mompelt hij.
Als zijn lul stijf is, legt hij me voorover op zijn bureau. Ik voel zijn eikel mijn schaamlippen binnen duwen. langzaam duwt hij hem er helemaal in en ik kreun van de pijn. De lul van mijn vriendje is lang niet zo dik. Langzaam gaat hij heen en weer in mijn kutje. Ik weet niet waar ik terecht ben gekomen. Wordt ik nou geneukt door het schoolhoofd?
"Lekker strak," zucht hij in genot terwijl hij zijn lul weer uit mij haalt. Dan spuugt hij op zijn vingers begint hij mijn kont te vingeren. Steeds meer vingers tot hij ze er uit haalt en zijn lul er in duwt. Ik bijt mijn tanden op elkaar. Hij gaat ook hier rustig heen en weer. Dan haalt hij hem er weer uit.
Uit een kast haalt hij een zwart leren harnas die hij bij mij om doet. Aan het halsband gedeelte bindt hij een licht rose lintje. Dan pakt hij een scheer apparaat en begint hij mijn kutje kaal te scheren. Zodra alles netjes glad is, pakt hij een mapje uit de kast.
"Hier staan alle regels en zo ook in, dus als je iets vergeet kan je deze lezen. Dit is wel een school, maar we hebben ook klanten die voor jullie komen. Je doet altijd wat de klant wil, dat is heel belangrijk Lisa, anders moeten we je straffen. Mensen met kleren spreek je aan als meester of meesteres tenzij anders wordt aangegeven. Je harnas mag je alleen af doen als je gaat douchen of als je dat wordt gevraagd door een klant of meester. Je mag niet klaarkomen zonder toestemming. Als je iets wil doen of ergens heen wil moet je toestemming vragen aan een meester. Je mag het terrein niet verlaten tot je achttiende. In het mapje staan nog meer details, maar als je kan onthouden wat ik je net heb verteld, ben je al goed op weg. Nog vragen?"
Ik schudt mijn hoofd.
"Mooi zo, dan kan je zo naar je eerste les."
JE LEEST
sletten school
General FictionLisa gaat naar een school voor meisjes met slecht gedrag, maar het blijkt heel anders dan verwacht