klanten

3.5K 14 3
                                    

Het is al een week later en ik begin al enigzins te wennen. Eigenlijk vind ik het heerlijk dat mensen aan me zitten en dat ik zo vaak gevuld wordt. Ik ben al een dildo maatje omhoog gegaan sinds ik hier kwam doordat ik steeds verder uitgerekt wordt.

Het is tijdens een les over anale seks dat ik voor het eerst klanten tegenkom.

Voor het oefenen heeft onze meesteres ons met onze kontjes op het dildobankje gezet. Het duurt minuten voor ik eindelijk met mijn billen tegen het bankje kom, zo strak is mijn kontje.

De deur gaat open en het schoolhoofd laat vier mannen binnen. Hij doet de deur dicht en laat de mannen rondlopen terwijl hij zelf bij de deur blijft staan. Hun handen glijden over en in de lichamen van meiden, maar we worden beveeld op te letten met de les.

Ik doe dan ook mijn best om niet te reageren als een hand over mijn tieten, middel en billen gaat en de vingers even van mijn kutsappen proeven. Hij lijkt mijn lichaam goed te vinden, want hij sleurt me mee naar de tafel voor de klas en gooit me eroverheen.

Zijn lul is al stijf genoeg en zonder enige tijd te verspillen duwt hij die in mijn al openstaande kontgat en begint hij wild in me te pompen. Ik kan het niet helpen en kreun luid terwijl zijn lange dikke lul mijn ingewanden probeert te bereiken.

"Ah man dat is geil, had ze maar meer gaten voor ons allemaal." Hoor ik een ander zeggen.

Mijn schoolhoofd stapt naar voren. "Ze heeft er drie, dat moet wel lukken." Ze maken mijn harnas vast aan een touw en de lul gaat uit me zodat ze me omhoog kunnen trekken. Als ik op een goede hoogte hang, zorgen ze dat ik zijdelings hang en maken ze mijn benen vast zodat ik in een soort split lig met mijn benen wijd open voor iedereen om mijn gaten te gebruiken.

En dat doen ze, een lul pompt in mijn keel, een ander in mijn kut en twee in mijn kont waardoor de laatste bijna lijkt te scheuren zo veel lul zit er in. Ze gaan heftig tekeer en ik hang machteloos terwijl ze me helemaal kapot neuken. Dan spuiten ze bijna tegelijk hun porties sperma diep in mijn lichaam.

Ze besluiten door te draaien wanneer ze zich weer stijf hebben gemaakt waardoor ik nu twee lullen in mijn kut heb, degene van mijn mond zit in mijn kont en degene uit mijn kut gaat mijn mond in waardoor ik mijn eigen kutsappen gemengd met sperma proef.

Ik hoor ze hijgen en kreunen terwijl ze mijn gaten kapot rekken. Ik ben niks meer dan een geil seksspeeltje voor hen om te gebruiken. Iemand kneedt geil mijn borsten en een ander slaat op mijn kont.

"We gaan haar zo hardt neuken dat ze niet meer weet wat onder of boven is dit vieze sletje dat ze is."

Deze belofte wordt nagekomen als ze tegelijk en en uit gaan en ik helemaal duizelig wordt. Het voelt alsof ik bijna flauw val onder de overmacht van de pompende dikke lullen die al mijn gaten domineren.

Dan vullen ze mijn gaten opnieuw met sperma. Die in mijn keel kan ik alleen maar doorslikken en de rest loopt langzaam mijn gaten uit. Ik ben volledig gebruikt.

De mannen vertrekken en mijn schoolhoofd maakt fotos van me terwijl ik hier volledig gevuld met sperma hang. "Voor je vader," legt hij uit, "hij wilde updates over hoe het hier ging."

Als hij klaar is wordt ik losgemaakt en op mijn dildo gezet welke ik nu met gemak op glij, maar ik heb geen energie meer voor de les. Na zo'n heftige beurt kan ik even niks meer.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 19, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

sletten schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu