FREEZE sıradan ve dikkat çekmeyen arabalarına binip CARDIGAN dedektiflik bürosuna ilerlediler. Aynı zamanda da plan yapıyorlardı.
Jeongin ile Changbin büroya girerken kılık değiştirip dikkat dağıtacaklardı.
Felix ile Hyunjin bu görevde çok fazla gözükmeyecekler. Çünkü loncadan silah takviyesi yapmaya gideceklerdi.
Minho ile Bangchan ana merkez olup gözlemleme yapacaklardı.
Jeongin ile Changbin dikkat dağıtırlarken Han ile Seungmin bir yolunu bulup yakalanmadan belgeleri almaya çalışacaklardı.
Büroya gelmişlerdi. İlk sıra Jeongin ile Changbin'di. İkisi de sanki bir şirketten gelmiş ve işbirliği yapılacakmış gibi kıyafetler giymişlerdi. Yüzlerine de Yeji makyaj yapmıştı bu sayede tanınmayacaklardı.
Bangchan: İyi iş çıkardın Yeji!
Yeji : Sağol. İyi şanslar
FREEZE: SAĞOL!
Jeongin kapıdan içeri girdi arkasında da Changbin vardı. Kulaklarında da gizli bir kulaklık vardı. Bu kulaklık sayesinde Bangchan ve Minho onlara ne yapmaları gerektiğini söyleyeceklerdi.
Hyunjin: Biz gidiyoruz loncaya. Bol şans
Minho: Dikkatli ol
Felix: Sen bu sözleri kime söylüyorsun ?
Minho: Biliyorum hiç bir çizik bile olmadan döneceğinizi ama yine de söylemek istedim
Felix ve Hyunjin FREEZE'ye bol şans dedikten sonra loncaya doğru yola çıktılar.
Jeongin kulaklıktan konuşuyordu ''Şuan ofislerinin kapısının önündeyiz. İçeri gireceğiz ama ne demeliyiz ? ''
Bangchan biraz düşündükten sonra cevap verdi ''İş için geldiğinizi söyleyin. Sonra da sahte bazı belgeler gösterin''
Changbin konuşmaya atlayarak ''PARDON DA ! NASIL BULACAĞIZ O BELGELERİ ?''
Minho daldı bu sefer konuşmaya ''Yanınızda bir ofis olmalı ''
Jeongin verdi cevabı ''Evet var''
''O ofiste iki tane kişi var. Onları kolayca geçersiniz diye düşünüyorum ama CARDIGAN 'ın ofisi hemen yan odada yani çok sessiz olmanız lazım''
Changbin ''O iş bende '' diyerek yumruklarını hazırlamaya başladı.
Jeongin ''Tamam buluruz bir yolunu'' deyip hemen Changbin'i engelledi
Jeongin: Böyle yapamayız. Çok fazla sesli olur, başka bir yol bulabiliriz.
Changbin: Ne mesela ?
Jeongin: Düşünüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREEZE
FanfictionBiz insanlara acımayan, herkesi öldüren, yalvarıp yakarma dinlemeyen ''FREEZE'' yiz. Bizim tek ve en önemli görevimiz ise ''İNSANLARI ÖLDÜRMEK'' Bizler bunun için doğmuş kişileriz...