Ilk gün

44 0 0
                                    

Okulun ilk günüydü.Her zamanki gibi canım istemedi.Zaten pek fazla arkadaşım yoktu.Sevgilim desen o da hayatımda iki kere oldu ve hiç bir şey yaşanmadı.Ilki aldatmisti beni zaten.

Anlicaginiz hayatım pek parlak değildi. Tek sevdiğim şey buyukannemin turtasiydi.Cok güzel yapar kendisi.Kendi kokusunu katar adeta.

Sabah turtadan yiyip okula doğru yola çıktım.Keske bugün okulun son günü olmasını diledim.

Okula girdiğim zaman Sasha ve josh hemen yanıma koşup okulda ben gelmeden evvelki olayları anlatmaya başladılar.Ilk başta hicbir şey dinlemedim.Ama Eric lafını duyunca hemen yüzümün rengi değişti ve kim olduğunu görmek için sabirsizlandim.Tam konusucaktimki yanimizdan bir grup geçti ve bunlar okulun en popüler cocuklariydi.

Gruba yeni kişiler eklenmişti ve bende hemen merak ettim.Sasha benim koluma vurup işte o sana bakan okula yeni gelen kişi Eric dedi.

Ilk gördüğünüz anda aşka inanirmisiniz?
Ben inanmazdim ama sanırım gerçek oldu:Aşık oldum.

Ilk derse girdik ve siniftaki yerlerin hepsi kapilmisti ve hoca derse başlamıştı.Ayakta durdum ve hoca bir yere geçmeyi düşünmüyormusun diye söylendi hemen içeri doğru yöneldim ve arkadan yeni çocuğun sesini duydum : Burda yer var dedi Eric.

Hemen onun yanına oturdum ve dersi dinlemeye baslicakken gözlerine bakakaldim.Masmavi gözleri vardı ve cok hostu.

Sonra hemen bana bi sorun mu var bakıyorsun dediğinde hemen ruyadan çıkıp derse döndüm ve yok dalmisim dedim ve dersi dinlemiş gibi davranmaya başladım.

Zil çaldı ve tenefuse çıkmak için kapıya yöneldim ve tarih hocası yanına çağırdı beni.Eger bir daha geç kalırsam derse alamayacağı söyledi ve Özür dileyip oradan hemen uzaklastim ve o sırada Eric le çarpıştım kitaplarım yere dağıldı sanki klasik filmlerdeki gibi fakat bunda bir ayrıntı vardı kitaplarını kendim topladım.

Okul çıkışı durakta arabam olmadığı için otobüs beklemeye başladım ve Eric okulun popüler kizlariyla birlikte araba sürerek okulun ordan uzaklaştı.Gecerken gözümün içine baktı.Kizlar bunu fark ettiği için hemen şuna bak ezik diyip morelimi bozmayi başardılar.

Hayatınızda hiç aşık oldugunuz fakat elde edemediğiniz kişi oldumu?

Devamı hemen sizlerle olcak macera dolu yeni hikayem sizlerle:D ilaydayrk956 adlı ikinci wattpad dede ilginç hikayeler bulabilirsiniz:D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise Aklım?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin