11

167 4 1
                                    

Tom! Mehetünk? Kérdezte Gustav.
Mindjárt megyek! Egy pillanat.
Késésben vagyunk az autó nem vár! Haladj. Jelentette ki Georg.
Itt vagyok! Mehetünk. Mondja Tom.
Ashley minden rendben?!
Persze, jól vagyok.
Srácok, miért ne lenne jól Ash? Kérdezték a fiúk.
Hosszú, majd elmeséljük.
Az utunk most Párizsba vezet.
Reggel 6 óra van. Röpke 10 órát utazunk. Addig lesz bőven időnk elmondani a fiúknak a hírt.
Szóval fiúk. Szólalt meg hosszas idő után Tom.
Nemrég tudtuk meg hogy velünk fog tartani a legkisebb rajongók is.
Hogy mivan?! Szólalt meg Gustav.
Tom ne húzd az agyukat kérlek.
Jó na. De akkor is a legkisebb.
Szóval fiúk.. Az a helyzet hogy apuka leszek..
Apuka?!
Igen Georg. Nem rég tudtuk meg mi is.
Gratulálunk nektek Tom!
Köszönjük!
Kicsit félek hogy mi lesz ezalatt a pár nap alatt a picivel és velem de remélem minden rendben lesz.
Vigyázunk rád Ashley. Jelentette ki Bill.
Ugye Tom?!
Igen!
Mi lesz a rajongókkal fiúk?
Szépen elmondjuk nekik hogy békén lehet hagyni Tomot. Mert van neki barátnője. Mondja Bill.
Ashley nálunk mindig biztonságban leszel! Nyugi hugi. Ölel meg Tom.
Köszönöm fiúk. Imádlak titeket!
Mi is téged Ashley.
Az odaút alatt nagyon sokat beszélgettünk a jövőn, hogy mi lesz ha Tom apuka lesz. Izgulok és félek mert a zenekarnak szüksége van Tomra. Meg persze ott vannak a rajongók is. Az út felénél elaludtam Tom karjai között. Nem tudom hogy miért vagyok ilyen kimerült de legalább kitudom magam pihenni a koncert előtt.
Még mindig olyan aranyosan alszik Ash. Mondja Bill.
Mint kiskorában. Délután mindig együtt pihentünk az ebéd után. emlékszel Tom?
Emlékszem. Már akkor is aranyos volt Ash.
Ő mindig az. Mondta Gustav.
Igaz.
Tom. Várod már hogy apuka lehess? Teszi fel a kérdést Georg.
Őszintén igen, viszont félek tőle. Mármint hogy rossz apuka leszek.
Ha nem baszod el akkor jó apuka leszel Tom. Jelenti ki Bill.
Tudom Bill. Nagyon jól tudom. Nem akarom elbaszni fiúk.
Már csak 5 óra és Párizsban leszünk. Izgulok hogy mi lesz a rajongókkal. Félek hogy szétszedik Ashley mert a barátnőm. De egész végig ott leszünk mellette és vigyázni fogunk rá! Nekem is van magán életem és barátnőm, és nemsokára lesz egy családom is.
Az út viszonylag tűrhető volt.
Hugi. Kelj fel, lassan megérkezünk. Hogy aludtál szépség?
Jól. Éreztem hogy s baba elkezdett mozogni. Napról napra jobban kerekedik a hasam.
Örülök hugi.
Figyelj Ash. Ha a hotelbe érünk öltözz át, elmegyünk enni, aztán kicsit pihenünk utána pedig jössz velünk a backstagebe. Mondta a tervet Bill.
Oda értünk a szállásra, le tettük a cuccokat aztán mentünk is le enni.
Én egy croissant ettem a többiek pedig bagettet.
Pár óra múlva pedig kezdődött a koncert.
Itt jó lesz neked Ash? Kérdezte tőlem Tom.
Persze.
Ha szeretnéd akár fel is jöhetsz majd a színpadra énekleni. Elvégre tudod az összes számot.
Majd felmegyek ha akarod szépfiú.
Jól van én lassan megyek a színpadra a többiek már várnak.
Ügyesen Tom!
Úgy lesz!
Majd 5 perc múlva megszólal Bill.
Mi a helyzet Párizs! Régóta várjuk már ezt a koncertet! Hiányzotatok! Kezdhetjük a bulit?
Elkezdődött a koncert. A koncertet a monsoonnal kezdték mint mindig. Aztán jött a többi dal is. Majd a Pain of lovenál Bill felhívott a színpadra. Felmentem.
Üdvözöltem a közösséget majd elkezdtem a fiúkkal énekelni. Pár embereknek ez nem tetszett de nem nagyon érdekelt amíg nincs semmi baj.
Majd miután pár számot végig énekeltem a fiúkkal Tom oda jött hozzám. Eléggé ijedt arca volt.
Baj van Tom?! Kimegyünk backstagebe?!
Bill úgyis egyedül énekel. Rám most nincs szükség 2 dalig.
Viszont a közönségnek nem tetszett hogy Tom elvonult. A nevét kiabálták hogy jöjjön vissza.
De ez őt nem érdekelte.
Bill tudja hogy hátra jöttél?! Kérdezem tőle.
Igen, tudja.
Az a helyzet hogy láttam a közönségben Tarat.. eléggé megilyedtem. Mert tudom hogy a koncert után zaklatna engem. De ő engem tönkre tett. Nem szeretem. Én téged szeretlek Ashley!
Tom tudom. Nem lesz semmi baj. Oké?! Ha meg zaklatna akkor úgyis ott lesznek a biztonságiak. Itt vagyunk melletted. Puszilom meg az arcát.
Ashley köszönöm hogy vagy!
Tom! Kiskorunk óta együtt vagyunk. Együtt nőttünk fel. Csak úgy adódott hogy felnőtt korunkban jöttünk össze. Nem lesz semmi baj a koncert után. Menjünk vissza. Csókolom meg.
A koncert jól sikerült. Volt pár kedves rajongó aki tiszteletben tartotta hogy van Tomnak egy barátnője. Viszont volt olyan is aki erre húzta a száját. Míg a fiúk dedikáltak addig én a backstageben pihentem. Majd oda jött hozzám Tom.
Gyere hugi indulunk vissza a szállásra.
Megyek szépfiú.
Viszont volt egy kis baj. Útközben felbukkant Tara. Tomnak igaza volt. Elkezdte zaklatni őt útközben.
Na látom Tom, felcsináltad a hülye barátnődet. Mondta nevetve.
Tara húzz el! Rohadtul nem érdekel a hülyeséged! Ashleyről pedig kurva gyorsan szállj le! Most pedig húzz el a picsába mert ha én ideges vagyok tudod jól hogy bajok lesznek. Vagy el is vihetnek a biztonságiak. Válaszhatsz.
Tara kopj le! Szólalt meg Bill is.
Hagyd Tomot.
Nem végeztünk még Tom. Kiáltotta utánunk.
Egy kibaszott ribanc Tara. Mondta Tom.
Azt észre vettem.
Nem bírom ha megszólják a barátnőmet. Főleg azért mert babát vár.
Tom nyugi. Nincs semmi baj.
Ashley tudom. De nagyon felbaszott.
Figyu vissza érünk a hotelbe elmegyünk fürödni aztán alszunk. Rendben szépfiú?
Jó hugi. De a karjaim közül még mindig nem szabadulsz.
Tudom. Nem is bánom.
Vissza értünk a szállásra, éjjel 1 órát mutatott az óra. Billéktől elbúcsúztunk majd elmentünk fürödni. Miután végeztünk be befeküdtünk az ágyba és még beszélgettünk kicsit.
Na és tudod már mikor lesz az első ultrahang? Kérdezte kíváncsian Tom.
Azt hiszem miután haza értünk utána való napon. Szeretnél jönni?!
Persze. Mindenképpen!
Jól van Tom.
Gyere közelebb Ashley. Tudod hogy mennyire szeretlek?!
Na mennyire?
Nagyon! Főleg úgy hogy pár hónap múlva apuka leszek!
Hát arra még várnod kell. De már egyre nagyobb a baba érzem. De én kezdek már fáradt lenni. Aludjunk Tom.
Majd simogatlak hugi. Tudom hogy azt imádod. Főleg hogy elaludsz tőle.
Szeretem hogyha valaki elaltat. Úgy látszik a kisbaba is szereti.
Nektek bármit megadok szépségem! Majd Tom átölelt majd lassan mindketten elaludtunk.

you will always be mineWhere stories live. Discover now