6

203 5 3
                                    

De ami az éjszaka másik felébe következett azt még mi se gondoltuk volna...
Olyan éjjel 2 óra környékén arra lettünk figyelmesek Billel hogy Tom megint részegre itta magát és úgy veszekedett egy lánnyal.
Közelebb mentünk Tomhoz, megnézi hogy mi a helyzet.
Tara már a múltkor is megmondtam hogy ne keress többé! Erre most tényleg megint rám szálltál?!
Közbe kellett szólnom mert különben ebből nagyobb vita is lehetett volna.
Tom! Mi a picsát csináltsz?!
Ashley! Ne most. Próbálok beszélgetni!
Ez a beszélgetés már nem annak nevezhető. Mondta Bill.
Bill. Én már az elején megmondtam hogy ez lesz.
Tara?! Te mi a picsát keresel itt? Kérdezte Bill a lányt.
Erre jártam.
Bill, erről a csajról tudnom kéne kicsoda?!
Majd elmesélem később.
Jó Tara most kérlek húzz el mert megint balhé lesz. Eleget láttunk.
Tom, most te jössz. Mit csináltál vele?!
Semmit Bill. Mondta sírva.
Vonuljunk kicsit arrébb fiúk.
Igaza van Ashnek. Mondta Bill.
Hallgatlak mi történt veled Tom. Üvöltötte le Bill Tom fejét.
Bill ő akart rám mászni a történtek után. Nem én nyomultam rá. Mondta üvöltöttve.
Én hiszek neked Tom. De akkor is szanaszét ittad magad. Jó haza megyünk, leülünk anyával beszélni. Ashley is jön.
Olyan hajnali 3 óra környékén haza is értünk.
Bill ment felkelteni Emilyt. Várj Bill kurva késő van gondolom anyukátok is aludni szeretne.
Ashley nem érdekel muszáj lejönni a drága fiához észhez téríteni.
Anyu! Kelj fel. Le kell jönnöd a fiadhoz.
Már megint mit csinált?
Majd ő elmondja.
Megyek mindjárt Bill.
Bill már annyira ideges volt hogy majdnem felrobbant a feje is.
Bill ülj le nyugodj le. Hozok nektek vizet.
Tomot már ez sem érdekelte. Már majdnem 1 órája sírt a kanapén.
Emily lejött és kérdőre vonta Tomot hogy mégis mi történt.
Anya Tara jött oda hozzám. Rám nyomult.
Én meg már részeg voltam és elkezdtem vele kiabálni hogy húzzon el innen. Jogosan.
Én ezt értem fiam. De nem kell mindig agresszív lenni.
De anya hogy ne legyel agresszív vele, ha már egyszer a poklok poklát is megjártam emiatt a hülye lány miatt?!
Tudom Tom, hogy mit csinált veled. De részeg voltál, és még mindig az vagy. Figyelj Tom. Reggel megbeszéljük részletesebben a dolgokat. Addig pihend ki magad. Bill és én el megyünk aludni. Ashley majd marad veled és vigyázz rád. Ha neki nem baj.
Nem baj Emily menjetek aludni nyugodtan.
Köszönöm Ash.
Nincs mit. Ilyenek a barátok.
Tom. Mesélj el mindent. Köztünk marad. Hallgatlak.
Az egész 2 évvel ezelőtt kezdődött.
Egy koncert után elmentem Taraval bulizni. szarrá ittuk magunkat, aztán lefeküdtem vele. Aztán beleszerettem és ő is belém. De fél év múlva már fűvel fával megcsalt. Aztán még elhitette velem hogy megváltozik. Én dobtam őt. Ő pedig utána rám volt szállva, hogy ő így meg úgy szeret. Ő értem bármikor megváltozna, evvel hitegetett engem. Ez 1 évig ment. Aztán elköltözött jó messzire tőlünk. Hála istennek. Hülye picsa. Nem tudtam hogy vissza jött a városba.
Tom sajnálom, és azt is hogy én nem tudtam erről, pedig ha tudtam volna segítettem volna leállítani a picsát! Én pont 2 évvel ezelőtt voltam kint Amerikában tanulni.
Gyere ide Tom. Ne sírj.
Ashley nézz rám, részegen sírok a válladon.
Ezen a részen a szívem ketté szakadt Tom miatt. Szar így látni azt a menő fiút akit imádnak a lányok.
Kérsz enni vagy inni valamit?
Nem kérek Ash.
Gyere akkor segítek fürödni aztán meg be bújok melléd aludni. Rendben?
Ashley. Köszönöm hogy itt vagy. Még most is. Szükségem van rád.
Tudom Tom. Gyere menjünk fel.
Gyorsan végeztünk a fürdéssel. Utána pedig letettem aludni Tomot. Megvártam még elalszik. Utána pedig indultam volna le cigizni de Tom meghallotta hogy kimegyek a szobájából. Ashley. Szólalt meg Tom álmosan.
Ne menj, kérlek. Gyere be mellém aludni.
Kimegyek cigizni aztán elmegyek fürödni és jövök Tom. Okés?
Siess kérlek.
Sietek Tom.
Hajnali 6 körül már mindketten békésen aludtunk egymás mellett. Mint mindig Tom most is hozzám bújt. Úgy fogta a kezem hogy azt hittem majdnem eltöri. Olyan aranyosan alszol Tom. Hm tudom Ash. Aludj vissza Tom. Alszom. Azt hallom.
Én a mai nap után már nem tudtam aludni. Inkább figyeltem Tomot. Ahogyan alszik az valami eszméletlenül cuki.
Reggel 8 óra környékén Tom elkezdett mocorogni. Aztán hirtelen kapkodta a levegőt.
Baszki megint rémálma van.
Tomnak kiskorában sok rémálma volt. Főleg a szülei válása, veszekedése miatt.
Tom! Kelj fel! Nyugi ezt csak egy rossz álom volt.
Erre Tom elsírta magát. Majd közelebb bújt hozzám. Én pedig adtam neki egy nyugtató puszit. Semmi baj Tom itt vagyok.

you will always be mineTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon