Evettt Çocuklarım İçin'in 1. Bölümü karşınızda. İyi okumalar. Yorum ve oylamayı unutmayın.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
geçmiş...
Kadın bir yandan ağlarken bir yandan da iki çocuğunu uyutmaya çalışıyordu. Kocası askere gittiğinden beri kayın validesi ona o kadar kötü davranıştı ki. Kaldıramıyordu ama küçük çocuklarla gidebilecekleri bir yer yoktu.İki çocuğu da o kadar küçüklerdi ki. Biri büyük oğlu 3 yaşında Ali,diğeri ise ondan 2 yaşında küçük olan, daha 1 yaşında bebek olan Birce.
'Ah Birce,benim Narin ve Güçlü Meleğim. ' Dedi kadın içinden bebeğinin yanağına yavaşça elini sürüp.
Sütü yoktu kadının üzüntüden ve kayın validesi kötü davrandığı için komuşusundan alıyordu sütü. Öyle doyuruyordu çocuklarının karnını. Daha doğrusu Ali'nin karnını. Çünkü kayın validesi o kadar kara kalpli bir kadındı ki, erkek kız çocuk ayrımcılığı yapıyordu.Ali'ye her şeyi alırken, Birce'ye bir süt damlası bile içermesi izin vermiyordu kadının.
Birce'nin bir anda ağlamaya başlamasıyla kadın telaşlandı.Bebeğinin sesini kayın validesi duysa çok kızıcaktı bunu biliyordu.Birce içli içli ağlarken, kadın onu sallayıp, ninni söylüyordu kızının susması için. Ama Birce susmuyordu.
'Neyin var ki annecim. 'dedi genç kadın sevgi ve telaşla.
Birce'yi yer yatağına yatırıp altını kontrol etti ama Birce'nin altının temiz olduğunu gördü. Belki gazı vardır diye tekrar kucağına alıp sırtını ovmaya başladı. Bir yandan da küçük oda da tur atıyordu kızının susması için. Ama Birce yine de susmuyordu.
'Acıktın mı acaba benim güzel meleğim. 'dedi kadın kızının kızarmış gözlerine bakarken. Onu abisinin yanına yatırdı. Abisi de gözlerini açmış annesine ve kardeşine bakıyordu.
"Anne kaydeşim neden ağlıyo?"
Kadın oğlunun ela gözlerine bakıp,tebessüm yapıp yanağını okşadı.
'Karnı acıkmış bir tanem.Uyu sen ben kardeşinin mamasını alıp geliyim hemen. '
Ali başını sallıyıp küçük kollarını kardeşine sardı. Ali'nin ona sarılmasıyla susmuş ve mavi gözleriyle abisine bakan Birce. Kadın bu görüntüye görünce içi sıcacık olur.
Sessiz giriş. Sessiz olmazsa kayın validesi onu yakalayabilirdi ve kızını aç bırakabilirdi.
Sessizce mutfağa ilerleyip dolaptan biberonu çıkardı.Aynı gürültüyle ocak üzerinde henüz bir kaç saat önce kaynatmış olan ılık güçler yavaş bir şekilde kaşıkla birlikte biberonun içine koymaya başladı.
İşi bitince aynı yavaşlıkla gelip kapıyı kapattı. Hızla yerde abisiyle yatan küçük kızına ilerleyip kucağına aldı ve kendi yerine oturdu.Biberonu kızının ağzına verdikten sonra öylece kızına bakıp iç çekti.Kötü bir insan olan kayın validesi kızına giyicek bir şeyler almasına izin vermediği için küçük kız abisinin eskilerini giyiyordu.
Bazen de kayın validesi olmadığı zamanlarda kumaşlarla kızına ve oğluna üst dikerdi.
Kızı tekrar uykuya dalarken bir anda odalarının kapıları açıldı. Kadın korkuyla hızlıca biberonu arkasına saklayıp kızını uykuya dalmış olan oğlunun yanına yatırdı ve ayağa kalktı hemen.
Kayın validesi elinde bir bastonla kapıda dikilmiş,çattığı kaşlarıyla kadına bakıyordu.
"Ben sana bu kıza süt vermiyicen demedim mi?Demek benim sözümü çiğnersin ha. Gösteririm ben şimdi sana söz dinlememek ne demekmiş. " dedikten sonra kadının saçlarına asılıp onu odanın dışında savurur.
Kadının canı çok yanmasına rağmen bebekleri uyanmasın diye dişlerini sıkar.Yaşlı kadın genç anneye yaklaşıp elindeki bastonuyla onu dövmeye başlar. Bir yandan da sövüyordur.Genç anne ne kadar yalvarsa da kulak asmıyordur.
"Demek sözümü çiğnersin sen... Edepsiz seni... Hem kız doğrursun hem de beslersin hee...Ahlaksız seni... "Diye dövmeye devam eder.
Bu sesleri duyan komşular bir anda ayaklanırlar. Hepsi Karaoğullarının kapılarına toplanıp kapıya vurmaya başlarlar açsınlar diye.
"Gine dövüyor galiba kızı."
"Yazık kıza. Kocası da askerde. Bi de gitmeden önce annesine emanet etmişti kadını. Bilse acaba emanet eder miydi?"
"Kıza yazık gerçekten. Kocası gittiğinden beri bir gün yüzü görmedi."
"Allah bilir çocuklar ne durumda. Küçük yavrucaklar nasıl korkmuşlardır."
"İnşAllah çocuklara zarar vermez. Özellikle Birce'ye.Ali'ye vuramaz ama Birce'ye çok kötü davranıyo zaten."
Kadın bir yandan ağlarken bir yandan da çocukları için kayın validesine yalvarmaya devam ediyordu.
'Anne nolur dur.Ah...Ali ve Birce uyanıcak.Ah...Korkarlar onlar.Ah...Nolur yapma. Ah... Nolur dur.Ah...'
kayın validesi kadının sesini duymuyordu. Öyle bir dövüyordu ki genç annenin ağzı, yüzü, gözü hep kan olmuştu.
En sonunda köylülerden mert bir delikanlı bahçe kapısını kırdı.Komşular hızla içeriye girdiklerinde içeriyi görenler donup kalıyordu.Kadının başörtüsü açıldığı için genç adam kadınına bakamıyordu. En sonunda genç delikanlı dayanamayıp genç anneyi kolundan kaldırdığı gibi arkasına aldı ve yaşlı kadınla yükümlü olmaya başladı.
"Teyze sen ne yapıyosun Allah aşkına?Senin vicdanın hiç yok mudur? O bir anne hem de üstelik. Bebekleri çok küçük. Yavrucakların çığlıkları ve sesiniz tüm köyde duyuldu."
"Çekil kenara Mert. Bu sürtük ahlaksız benim sözümden dışarı çıkıyor. Haddini bildiriyim de sözümden çıkmanın cezasını çeksin.
Tekrar saldırmaya kalkacaksın Ali küçük adımlarıyla koşarak Mert'in önüne gelip kollarını açarak konuştu.
'Aynemi dövemezsin. Senden onu kaçırıcam. Bi daha dokunmıyıcan ayneme.'dedi küçük kaşlarını çatlayarak. Yaşlı kadın silkelendi bir anda.O da kaşlarını çatlayarak miniğe baktı.
"Hele şuna bak. Büyümüşte küçülmüş.Sen sus çocuk elimde kalırsın."
Komşular daha fazla bu kötü kadınla aynı yerde durmaya dayanamayarak genç anne ve çocuklarını o evden çıkardılar ve kendi evlerine götürdüler.
Genç anne titrerken çocuklarını korkularını almak ister gibi sarıldı.Çok korkmuştu çocuklar da kendiside.Yaraları çok acıyordu ama önemli olan şuan çocuklarıydı.Kendisi her zaman çocuklarından sonra gelirdi.
Kendisi için değil, çocuklar için korkmuştu.Ya o psikopat çocuklara da zarar verir diye.
Birceyi sağına,Aliyi de soluna alarak alınlarına birer öpücük kondurdu.
Gözlerini yavaştan kapatarak kendini uykuya teslim etti.O gece hem fiziksel hem ruhsal olarak çok yıpranmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuklarım İçin ☆
ChickLitGerçek hayat hikâyesinden uyarlanmıştır. '・ᴗ・'♡ Korkuyordu. Hissettiği tek şey acı ve korkuydu.Hayır hayır bedensel acı değil bu. Bu...bu çok farklı bir acı. Ruhsal bir çöküntü.Kimsesi kalmamıştı. Kimsesi yoktu onun kendinden ve Rabbinden başka. O...