Her gün aynı yaralarla uyanıyordum . Sürekli babamın akşam içip annem ve bana şiddet uygulamasıdi.Annem beni çok sever her zaman iyi olmmamı isterdi. Ama o hep üzgündü çünkü onu ayakta tutacak hiçbir şey yoktu . Bazen sadece benim için bunlara katlandığını düşünürdüm bu gerçekten doğruydu. Anne olmak gerçekten zordu.
Babama olan kinim hergün büyürdü. Annemin o zavallı çırpınışları bağrişlari her zaman benim esirim olmuştu. Bazen hissediyordum annemin beni terketcegini uzaklara gideceğini.her gün o korkuyla uyandırdım.
Annem benim için bir melekti benim için her şeyini feda edecek kadar.
Annemi alıp hep kaçmak istiyordum ama bir türlü olmuyordu annemle bir kere bunu denemiş ikimizde hastanelik olmuştuk. Ve hayatımızı kabullenmemiz gerektiğini anlamıştık
O hep çaresiz gözlerle hep bana bakardı ...Ve o akşam benim her gece unutamadığım gündü .Babam çok içmişti ilk defa onu bu kadar içerken gördüm . O içki içtiği içinde korkuyordum çünkü her içki içtiği gece annemi dovcegi için korkar anneme ondan uzak durmasını söylerdim.
Babam durduk yere annme bağırmaya başladı.Ona sen kadın değilsin kadınlığından utan diye bağırmışti . Babamın ailesi babami hep annme karşı doldururlardı. bunu anlamam uzun sürmedi . Babam anneme agza alınmayacak sözler söylemişti . Ve ben artık katlanamiyordum .
Annem beni babam eve geldiginde hep odada saklardi .Zarar gorcegimden korkardı. Ama artık dayanamıyordum ağlamaktan gözlerim şişmiş ne yapcam diye düşünüyordum.Annem bağra bağra babama yalvararak vurma acıyo kizımız korkacak demesiydi.
Işte o an artık buna bir son vermeliydim ama ben ne yapabilirdimki . Babamın beni dövmesini göze almış babamın karşısına geçmiş bağıra bağıra anneme vurma dememle başladı. O senin eşin neden ona bu kadar kötüsün dedim . işte en büyük hatayı yapmıştım o gün..
Babam bu sefer beni dövmemisti benim acı çekmem için beni bağlamış o annemi doverken izlememi istemişti hangi baba bu yapardi . Annem ise o daha çocuk onunla uğraşma demesiydi. anneme daha ağır vurmaya başlamıştı . Babama yalvarıyordum Baba anneme vurma baba canı acıyor denemdi. Ben bağırdikca o daha kötü vuruyordu. Annem en son kanlar içinde yere bıraktı ve annem nefes almakta zorlanıyordu.
Babam sinirden deliye dönmüştü . Ne yaptığını anliyamiyordum birden odaya gitti ve silah aldı anneme gözlerimin önünde bir çok yerinden silahla ateş etti annem tepkisiz yerde yatarken çığlıklar içinde babama beni açması için yalvarıyordum .
Ve birden dışarıdan polis sirenleri geliyordu babam çok korkmuştu bu sefer kaçışı yoktu onu oda biliyordu ve
ne yapacağını tam anliyamadan babam gözlerimin önünde kendinede ateş etmişti .Ben ise korkudan bayılmış ve babamın ailesi tarafından reddedilmiştim. Beni istemişlerdi bana hep fazlalık olalarak bakmışlardi .Ama annemin ablası beni avine almak için herşey yapıyordu ama ben kaçmak için kapı ariyor gibiydim artık gitcek hiçbir yerim olmadığını anladgimda pes edip teyzemde kalmaya karar vermiştim işte bu yeni hayatımın başlamasına koca bir adımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgiye muhtacım
Romancedeniz babası yüzünden güven sorunları yaşayip içine kapanık bir kızdır .deniz her şeyi göze alırken içine ateşin kıvılcımı kalbini esir alır