1

701 38 0
                                    

"Eunji ah~"panggil V tapi eunji tetap tak layan V."eunji~"eunji berhenti dari jalan.V pon berhenti mengejut.hampir ja dia nak langgar eunji."wae?!"soal eunji dalam marah."a..a..ani..just...try smile"kata V.eunji memandang V tajam."waeyo??kenapa kalau saya senyum??"soal eunji.V diam."malhaebwa!!wae?!"soal eunji dalam geram."ani...just.saya just miss awak punya senyuman"kata V."look..saya dah cakap banyak kali dah yang saya takkan senyum untuk lelaki"kata eunji lembut."arasseo...just.jadilah macam dulu...saya miss awak yang dulu dari yang sekarang"kata V."oooo....jinjja?!"soal eunji.V mengangguk."jinjja??nak saya yang dulu??"soal eunji.V mengangguk."putarkan masa balik...kalau awak putarkan masa waktu baekhyun masih hidup,hari hari saya senyum..dan jadi seperti dulu"kata eunji."mwo?!neon micheosseo?!"soal V terkejut."what?!tak boleh buatkan??"soal eunji sinis."awak pon tau kan yang kita..."V tidak habiskan ayatnya."kita??"soal eunji yang mahu V habiskan ayatnya."kita tak boleh nak putarkan masa atau berhentikan masa"kata V."yah!!awak tak dengar ka lagu nc.a??"soal eunji."mana satu lagu??"soal V."cinderella time"jawab eunji."oooo....yang tu.dah"kata V."awak tak dapat rasakan apa yang dia sampaikan"kata eunji."eh?!dia cuma nak sampaikan yang dia nak masa tu berhenti supaya dia dapat bersama lelaki yang dicintainya selamanya"kata V."dengar balik lagu tu..dan feel it."kata eunji.V menggaru kepalanya."wa.."belum sempat V habiskan ayatnya eunji sudah memotong."just listen and feel.okay.saya nak balik."kata eunji berlalu pergi."dia ni tak reti nak cajap annyeong ka??"kata V sendirian.

say that you love meWhere stories live. Discover now