3

339 31 0
                                    

Selepas habis baca diary baekhyun kedua duanya kaku."takkanla...betul"kata eunji perlahan.V masih lagi terkejut.dia terus turun bawah."woah....kalau betul dunia ni memang indah."kata V.

Malam tu...
Eunji jalan pulang kerumah.tiba tiba dia ditahan oleh seseorang."hmm??"eunji memandang orang tu."chanyeol??waeyo??"soal eunji."aku nak kau"kata chanyeol."apa maksud awak ni??"soal eunji."saranghae eunji"kata chanyeol."takkan..kita baru berjumpa hari ni"kata eunji."bagi kau...kalau aku..dah jumpa kau lama dah"kata chanyeol.eunji kebingungnan."heh...sebenarnya selama ni baekhyun hyung selalu tunjuk gambar kau la...video call kau la..kat aku.aku dah jatuh cinta kat kau.tapi baekhyun hyung dapat kau.aku nak tikam dia dari belakang tak leh la kan??sebab dia kawan aku..now dia dah tak ada..so aku ambil la peluang ni"kata chanyeol."mwo?!"eunji terkejut."yah!!aku berpunya"kata eunji."ye ke??"chanyeol mendekati eunji sedikit demi sedikit.eunji kebelakang.dia tersekat sama dinding amd chanyeol.'aha!'eunji mendapat idea."auch!!sakit la"kata chanyeol terus mengejar eunji.

Eunji pov.
'Sorry chanyeol'aku terus pijak kaki chanyeol dan terus lari."ottoke??nak sembunyi mana ni??"eunji tidak dapat fikir.dia terus ke seorang namja."mian"kata eunji dan terus cium lelaki itu.

V pov
'Tu macam eunji'fikir V.'eh dia datang sini la'kata hati V."mian"kata eunji dan terus cium aku.what da?!tanpa banyak fikir aku membalas ciuman dia.kemudian aku nampak chanyeol seperti terkejut melihat kami berdua.aku bertukar lebih agresif.aku mendeepkan lagi ciuman tu dan merangkul pinggang eunji.bagi merapatkan aku dan eunji.

Chanyeol pov
What da?!no way??asal si alien tu jugak??

No one pov

Eunji dan V break kiss.mengambil nafas."siapa dia ni??"soal chanyeol."dia ni..namjachin aku"kata eunji."no way?!V?!"kata chanyeol.eunji terkejut.dia memandang namja tu."yeah..V.waeyo??"soal eunji menyembunyikan dia punya kejutan tu.chanyeol tarik eunji kesebelahnya."kau dah rampas dia dari aku"kata chanyeol pada V."ani.."kata V.kemudian dia menarik eunji.eunji seperti dipeluk
oleh V.dia dapat rasa degupan jantung V."kau yang rampas dia dari aku"kata V pula."eunji is mine..dan aku akan pastikannya!"kata chanyeol berlalu pergi."gomawo and..mi..mi..mianhe"kata eunji."gwenchana..best jugak tadi"kata V.eunji menunguk."come on..dah 3 tahun berlalu..takkan la tak nak cari baru??"kata V.eunji hanya senyap berlalu pergi.tapi dia dihalang oleh V.eunji memandang V.V terus menarik eunji merapatkan lagi dirinya dan eunji.dia terus kiss eunji.tak lama itu..dia dapat rasakan yang eunji membalas ciuman dia itu.kali ni dia kiss eunji lebih deep..dan romantic.tiba tiba eunji menolak V.mereka mengambil nafas."annyeong"kata eunji berlalu pergi."sekurang kurangnya dia dah reti cakap amnyeong"kata V.kemudian memandu keretanya pulang kerumah.

Bersambung...mian part ni byuntae sikit

say that you love meWhere stories live. Discover now